Niet dus, dat waren haar ouders. Tevens heeft ze geen enkele regel overtreden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef Cryonic het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor Taida, maar ze is zelf akkoord gegaan met het feit dat ze Nederland uit moest. I
Verdonk moet ik gelijk geven, als Taida zich aan de regels had gehouden geen probleem, maar ze heeft het zelf veroorzaakt. Alleen vind ik het schandalig dat ze niet even haar middelbare school mag afmaken.
![]()
verklaar u naderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Niets optiefen, ze is een verrijking voor Nederland!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:52 schreef Herald het volgende:
nou die zien we straks dus terug in Pierre Woodsmans XXX casting #53
"Zo Taida tell mie zumthieng about yoerzelf"
"Well I almost finished VWO"
"Yes Yes boet have yoe ever had a cock ien yoer asshole?"
tja, als je minderjarig bent wordt de misdaad der vaderen bezocht aan de kinderenquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet dus, dat waren haar ouders. Tevens heeft ze geen enkele regel overtreden.
ja inderdaad, belasting geld misbruiken is een verijking voor nederland!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Mainport het volgende:
Niets optiefen, ze is een verrijking voor Nederland!
Heb je het nu over Taida of over politici?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef longinus het volgende:
Dat soort figuren proberen de wet te misbruiken en de opinie te bespelen, laat ze dat maar niet hier doen.
Geef haar eens ongelijk. Als ik naar zo'n land als Kosovo zou moeten zou ik ook alles doen wat ik maar kon verzinnen om hier te kunnen blijven. Wij hebben met zijn allen makkelijk praten, met ons Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef Zwaffel het volgende:
Rita heeft in mijn ogen een goeie beslissing genomen. Had ze de wet maar niet moeten misbruiken. En dat ze die 4 maanden nog voor dr VWO moest is jammer,maar helaas. Opzouten met dat mens.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:52 schreef Herald het volgende:
nou die zien we straks dus terug in Pierre Woodsmans XXX casting #53
"Zo Taida tell mie zumthieng about yoerzelf"
"Well I almost finished VWO"
"Yes Yes boet have yoe ever had a cock ien yoer asshole?"
Het waren haar ouders die die oprotpremie aannamen. Hoe kun je Taida nu verantwoordelijk stellen voor een keuze die haar ouders gemaakt hebben? Zij heeft hier ondertussen haar hele leven opgebouwd en inderdaad jaren lang gestudeerd, en dat wordt haar nu allemaal afgenomen, met als enige onderbouwing dat dat nu eenmaal de regels zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef PDOA het volgende:
Eerst een oprotpremie krijgen, dan weer terug naar NL komen en wanneer je weer weg moet een zielig verhaal ophangen bij de pers? Ophoeren, smerige yoego fraudeur!
Ze waren al vrijwillig opgetieft of het nou de ouders waren of het hele gezin. Als VWO studente kan je dan ook wel begrijpen dat het niet zo slim is om dan terug te keren naar het land waar je net uitgetieft bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het waren haar ouders die die oprotpremie aannamen. Hoe kun je Taida nu verantwoordelijk stellen voor een keuze die haar ouders gemaakt hebben? Zij heeft hier ondertussen haar hele leven opgebouwd en inderdaad jaren lang gestudeerd, en dat wordt haar nu allemaal afgenomen, met als enige onderbouwing dat dat nu eenmaal de regels zijn.
Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ze waren al vrijwillig opgetieft of het nou de ouders waren of het hele gezin. Als VWO studente kan je dan ook wel begrijpen dat het niet zo slim is om dan terug te keren naar het land waar je net uitgetieft bent.
Ze wist waar ze aan begon en zoals ik ergens al las. ze heeft gegokt en verloren
Dat zijn we allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof zij een keus had. Je bent als minderjarige afhankelijk van je ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |