Elke zender heeft tegenwoordig z'n eigen variant van de funniest homo video'squote:
en daar een herhaling vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Ablaze het volgende:
Dat is een herhaling van een herhaling van een herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling vaneen herhaling van America's Funnies Home Videos.
Ech nie... Bob Saget is meer een wandelende paspop dan een Jensen... Jensen is the devil himselfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Bob Saget, das de Amerikaanse Jensen. (en vice versa)
Toen ik Jensen eens zag tijdens het zappen had ik per direct die conclussie getrokken, zodat ik niet langer hoefde te blijven kijken om te zien of het het overwegen waard zou zijn om een vergelijking met de duivel te trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ech nie... Bob Saget is meer een wandelende paspop dan een Jensen... Jensen is the devil himself
Das waar, maar dat is nog wel aardig op zich. Van die superoude totaal niet scherpe home videos begin ik wel erg vervelend te vinden. Komt nog bij dat de meeste daarvan écht niet grappig zijn en het leuk bedoelde commentaar maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef postmortum het volgende:
Bij de TROS: Keeping up appereances ook![]()
Het leukste vind ik altijd de aankleding van het publiek... Dat je zoveel SGPers in één zaaltje kunt krijgen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is nog wel aardig op zich. Van die superoude totaal niet scherpe home videos begin ik wel erg vervelend te vinden. Komt nog bij dat de meeste daarvan écht niet grappig zijn en het leuk bedoelde commentaar maakt het alleen maar erger
Tsja, conservatieve Amerikanen begin jaren '90, dan krijg je datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het leukste vind ik altijd de aankleding van het publiek... Dat je zoveel SGPers in één zaaltje kunt krijgen...
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
AVF op Talpa had tenminste nog nieuwe beelden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Precies.
Vernieuwende zender, dat Talpa.
Mijn neefje van 4 ligt er altijd dubbel om.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef leviluxx het volgende:
Ze blijven grappig. Vooral wanneer kleine kindjes dik hard op hun hoofd vallen en eigenlijk permanente hersenbeschadiging oplopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Erg functionele spoiler ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch niet helemaal.
Ja van 18 tot 19 uur op talpaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:31 schreef o-o het volgende:
Ja, die programma's zijn oud, goedkoop, slecht gepresenteerd, uitentreure herhaald en vooral cheesy. En toch lig ik elke avond tussen 6 en zeven weer in een deuk.
Het helpt als er kleine kinderen ook zitten te kijken, zien lachen doet lachen.
Je NL is kut maar ik snap hemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die gasten wat vallen liggen allemaal al onder de grond
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef MaJo het volgende:
Gisteren toevallig zo'n programma op Talpa gezien (ongeveer voor het eerst dat Talpa opstond) en ik kon er eigenlijk best om lachen. Ook hele oude filmpjes maar vond het stiekem wel grappig
precies, gewoon non-stop draaien, dat verhaal van die gast hoeven we niet aan te horen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Sjoem het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Hans Kraaij Jr in dat programma doet![]()
Laat liever die filmpjes achter elkaar zien en laat die chitchat van Hansiepansie achterwege.
Die achterlijke kwal mag ik toch al niet.
Ja dat vind ik ook het matige bij de leukste thuisvideos van Talpa daar mag van mij ook wel de presentator er tussen door wegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Sjoem het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat Hans Kraaij Jr in dat programma doet![]()
Laat liever die filmpjes achter elkaar zien en laat die chitchat van Hansiepansie achterwege.
Die achterlijke kwal mag ik toch al niet.
Wij kunnen wel een nieuw programma beginnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef EsDe het volgende:
Ja daar zat ik laatst ook 's over na te denken... al die funny homevideo's zijn +/- 15 jaar oud... net alsof er recent niemand iets leuks filmt ofzo, terwijl tegenwoordig veel meer mensen een digital camcorder hebben dan 15 jaar terug... das toch vreemd?![]()
![]()
Ach, ze draaien toch ook 2 (?) filmpjes uit Nederland.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef EsDe het volgende:
Ja daar zat ik laatst ook 's over na te denken... al die funny homevideo's zijn +/- 15 jaar oud... net alsof er recent niemand iets leuks filmt ofzo, terwijl tegenwoordig veel meer mensen een digital camcorder hebben dan 15 jaar terug... das toch vreemd?![]()
![]()
We zijn binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wij kunnen wel een nieuw programma beginnen![]()
Maar ik moet er altijd nog om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zit je net lekker lui voor de tv een zak chips leeg te vreten, stuit ik op een programma van Hans Kraaij Jr. op SBS 6: America Funniest Home Videos
Het valt me gelijk op dat de kwaliteit dermate kut is dat het nooit geschoten kan zijn door de nieuwste Sony/Jvc of Canon camera. Wat blijkt na een aantal filmpjes (datum stond onder in beeld), al die videos komen uit begin jaren 90![]()
![]()
Hoezo goedkoop een programma maken ? Wat een paupers daar bij SBS6 zeg, ze kunnen zich toch wel even de moeite doen om een paar leuke tapes uit het heden te bemachtigen.... Dit is gewoon goedkoop TV maken, voor bejaarden die met hun rijstepap in de hand voor zich uit starend de hele dag naar 1 zender zitten te kijken.
Kortom SBS6
Bob Saget
In het begin was het leuk jaquote:
Dat is idd waar vandaag weer die kotsbaby's maar weetje ik mis eigenlijk wel de leukste homevideos uit the USA van vroeger waar nog gekke stemmetjes over heenzitten nu zenden ze bij talpa de wat nieuwere uit van zon paar jaar geleden dat nog wel denk ik maar zonder gekke stemmetjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef babyfeet het volgende:
[..]
In het begin was het leuk ja
maar nu ook niet meer want bijna elke dag komen de zelfde filmpjes voorbij .
Al is het in een ander thema.
kotsende babyś zeker 1 keer in de week soms 2 keer
en ook dat ze nieuwe filmpjes willen, lopen ze weken te roepen maar uitzenden ho maar
Dat is wel een punt. Maar soms is 2x hetzelfde zien nog steeds grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef babyfeet het volgende:
[..]
In het begin was het leuk ja
maar nu ook niet meer want bijna elke dag komen de zelfde filmpjes voorbij .
Al is het in een ander thema.
kotsende babyś zeker 1 keer in de week soms 2 keer
en ook dat ze nieuwe filmpjes willen, lopen ze weken te roepen maar uitzenden ho maar
Nee nu is het met Ron Boszhardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef NoBody122 het volgende:
"De leukste thuis" was vroeger met Linda de Mol altijd wel leuk, daar bleef je tenminste voor thuis
Nu is het tegenwoordig allemaal semi-grappige ouwe troep uit de US wat hier uitgezonden wordt
Dat heb ik altijd een beetje amateuristisch gevonden, zeker met de presentatie van Boshart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef NoBody122 het volgende:
"De leukste thuis" was vroeger met Linda de Mol altijd wel leuk, daar bleef je tenminste voor thuis
Nu is het tegenwoordig allemaal semi-grappige ouwe troep uit de US wat hier uitgezonden wordt
quote:
Waarom denk je dat ik Linda de Mol erbij noemquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd een beetje amateuristisch gevonden, zeker met de presentatie van Boshart.
- Paultjuhhhh wordt belaagd door een groep Pet-met-oorbel paupers met een testostron overschotquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wij kunnen wel een nieuw programma beginnen![]()
Dan moet je het opnemen en insturen, met een beetje geluk ben je dan kandidaat in een van de uitzendingen van 2021.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Mijn neefje van 4 ligt er altijd dubbel om.
Maar als 'ie dan zelf van een klimtoestal afdondert dan is 'ie kwaad als ik hem uitlach.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
- Paultjuhhhh wordt belaagd door een groep Pet-met-oorbel paupers met een testostron overschot
- Paultjuhhhh valt van de schommel, en breekt daarbij z'n nek op 2 plaatsen.
- Paultjuhhhh doet een skateboardtruc, en belandt met z'n scrotum op de rails
- Paultjuhhhh val zo pardoes in een sloot van de lokale waterzuiveringsinstallatie
- Paultjuhhhh rookt een sigaret naast de vuurwerk opslagplaats in z'n woonwijk..
Top-programma, ik kan niet wachten!
Zeker weten! Dat moet dan wel het best bekeken programma op Talpa worden, maar dat is ook niet erg moeilijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
- Paultjuhhhh wordt belaagd door een groep Pet-met-oorbel paupers met een testostron overschot
- Paultjuhhhh valt van de schommel, en breekt daarbij z'n nek op 2 plaatsen.
- Paultjuhhhh doet een skateboardtruc, en belandt met z'n scrotum op de rails
- Paultjuhhhh val zo pardoes in een sloot van de lokale waterzuiveringsinstallatie
- Paultjuhhhh rookt een sigaret naast de vuurwerk opslagplaats in z'n woonwijk..
Top-programma, ik kan niet wachten!
Bob Saget is meer de Amerikaanse Jack Spijkerman.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Bob Saget, das de Amerikaanse Jensen. (en vice versa)
Niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jullie kunnen zeggen van Bob Saget wat jullie willen, maar hij heeft wel de Olsen Twins gepakt.
Da's geen compliment voor Bob Saget...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Bob Saget is meer de Amerikaanse Jack Spijkerman.
En dat zegt meer over Jack Spijkerman dan over Bob Saget.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's geen compliment voor Bob Saget...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |