quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
Parijs met de kerst en jaarwisseling, is dat nog een beetje te doen?
mja dat vraag ik me dus af want toen die kennis betaalde met creditcard hoefde zij zich totaal niet te legitimeren. Maar wil dit soort dingen inderdaad liever zeker weten, anders sta je daar.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:12 schreef Dizzee het volgende:
Volgens mij kan je niet zomaar je CreditCard van je ouders meenemen en gebruiken. Je moet ook je paspoort laten zien en tekenen.
Kijk dat klinkt beterquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef k_man het volgende:
Wat hierboven al gezegd wordt: die creditcard bij het boeken is als garantie voor als je niet komt opdagen. Dan boeken ze de eerste nacht op die kaart.
Je kunt best boeken met creditcard van je ouders als garantie en terplekke cash betalen. Met andermans 'geleende' creditcard betalen is volgens mij strikt genomen fraude.
Hoe kan het hotel zien dat je toestemming hebt gegeven?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze moeten het controleren maar als je toestemming hebt van diegene van wie de CC is kan je weinig gebeuren
Klopt, maar als ze wél controleren en je hebt zojuist een compleet andere handtekening gezet als achterop de kaart staat, heb je best wat uit te leggen. Is niet handig als je snel wilt uitchecken bij een hotel om nog een vlucht te halen...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Dizzee het volgende:
Overigens heb ik meerdere keren meegemaakt dat er gewoon niet gecontroleerd word. Vooral in restaurants.
Wij gaan 10 juli (ofzoiets) naar Parijs en hebben ook een aantal hotels op het oog, maar mag ik vragen welk hotel jou toen goed is bevallen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:23 schreef Chanty het volgende:
Mijn vriend en ik willen in juli drie daagjes naar Parijs. Ben er al eens eerder geweest in maart en had toen het voordeel dat ik met kennissen meereed die me hielpen bij het hotel boeken en met creditcard ter plekke betaalden.
Wil eigenlijk weer naar hetzelfde hotel omdat het erg goed was en niet duur, alleen als je online wilt boeken moet je dus weer creditcard gegevens invullen en bij aankomst ter plekke betalen. Probleem: geen creditcard.
hoe eenvoudig het is in de zomer nog iets goedkoops te vinden (hotel waar ik zat was 48 euro per nacht)?
Ik zat in een Etaphotel (porte de Vincennes), niet luxe of zo maar wel schoonquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wij gaan 10 juli (ofzoiets) naar Parijs en hebben ook een aantal hotels op het oog, maar mag ik vragen welk hotel jou toen goed is bevallen?
wij hadden deze gezien:
http://hotel-paris-villadumaine.com/index.html (62 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-avenir.com/frameuk.htm (55 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-de-cabourg-paris.fr/ (50 euro per nacht via bookings.nl)
Het ligt er maar aan of je je hotel alleen als slaapplaats ziet of dat je het ook als deel van het reisplezier ziet. Ikhou zelf wel van een beetje luxe, mooie dingen om me heen en een goed ontbijt. Kost dan wel wat meer, maar dat is de keuze die je maakt.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
tja, ik vind het niet zo belangrijk...na een hele dag lopen en dingen doen slaap ik in elk bed en nogmaals zoveel verschil is er niet....hoogstens een 3 vierkante meter grotere kamer, of een mooiere bank en plant in de lobby....who cares?!
das waar...ben niet zo van het materialisme. Weet nog dat ik met een vriendin in Rome was en dan sliepen we in een jeugdherberg...s ochtends de straat op...kochten we in een echt Romeins winkeltje brood, kaas en aubergines en dan aten we voor het colloseum in het zonnetje gewoon in een parkje een heerlijk Italiaans ontbijtje...en tegen 11en kwamen we terug en doken we zo ons bed in....en dat 5 dagen langquote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan of je je hotel alleen als slaapplaats ziet of dat je het ook als deel van het reisplezier ziet. Ikhou zelf wel van een beetje luxe, mooie dingen om me heen en een goed ontbijt. Kost dan wel wat meer, maar dat is de keuze die je maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |