abonnement Unibet Coolblue
pi_38157010
21 juli ga ik met mn meisje weer 4 dagen naar parijs
Gekregen van mn ouders, voor mn verjaardag

ben er 2 jaar terug ook geweest, heerlijke stad Zin om terug te gaan
pi_38184761
Dinsdag gaan we weer richting Parijs. Overdag tennis kijken, 's-avonds lekker eten en daarna nog ff een paar uurtjes stappen. Nou nog een beetje mooi weer meenemen en het feest is compleet.
Normaal gesproken zaten we in de buurt van La Republique, dit keer een hotel geboekt vlakbij Place d'Italie. Een luxer hotel dan wat we gewend waren (en vrijwel even duur ), ben benieuwd of die buurt een beetje te doen is.
pi_38185037
Het hotel waar ik vorige week geweest ben lag ook in de buurt van Place d'Italie, maar dat is nogal een groot plein dus als je aan de andere kant zit dan heb je nog niks aan mn info. Er zit in iedergeval vlakbij een winkelcentrum met een hypermarche. Ik zat in het deel wat het chinatown was van Parijs; overal Vietnamese, Chinese, Thaise en Japanse restaurantjes en winkeltjes. De wijk zelf is ook 's avonds nog redelijk levendig wat wel erg leuk is, maar het nadeel daarvan is weer dat je daar op je hotelkamer last van kan hebben (maar dat ligt aan de ligging van je hotel natuurlijk).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_38193549
Volgens het kaartje van het hotel zitten we net ten noorden van Place d'Italie. Dat van die Oosterse restaurants klinkt me trouwens als muziek in de oren.

  donderdag 25 mei 2006 @ 12:22:02 #205
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38193932
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
Parijs met de kerst en jaarwisseling, is dat nog een beetje te doen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 25 mei 2006 @ 13:13:37 #206
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38195800
Nog maar een weekje en dan ben ik zojuist gearriveerd in Parijs
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:23:58 #207
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38275711
Mijn vriend en ik willen in juli drie daagjes naar Parijs. Ben er al eens eerder geweest in maart en had toen het voordeel dat ik met kennissen meereed die me hielpen bij het hotel boeken en met creditcard ter plekke betaalden.

Wil eigenlijk weer naar hetzelfde hotel omdat het erg goed was en niet duur, alleen als je online wilt boeken moet je dus weer creditcard gegevens invullen en bij aankomst ter plekke betalen. Probleem: geen creditcard.

Nou mag ik die van mijn ouders wel lenen, maar ik weet niet of ze over zoiets moeilijk gaan doen als je daar aankomt met een kaart die niet op jouw naam staat? En we durven in juli eigenlijk ook niet op goed geluk te gaan want het lijkt ons dan wel druk.

Weet iemand hoe het zit met betalen met iemand anders creditcard daar of hoe eenvoudig het is in de zomer nog iets goedkoops te vinden (hotel waar ik zat was 48 euro per nacht)?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 27 mei 2006 @ 21:53:22 #208
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38283211
Chanty, volgens mij moet het wel kunnen met de creditcard van iemand anders. Het invullen van die gegevens is voornamelijk voor als je niet op komt dagen, dan halen ze de prijs van 1 nacht van die creditcard af.
Ik heb zelf ook dit probleem gehad en heb overigens uiteindelijk toch besloten geen creditcard te lenen, maar ergens anders te boeken. Mijn hotel is nu geboekt via Frantour.
pi_38305260
Volgens mij kan je niet zomaar je CreditCard van je ouders meenemen en gebruiken. Je moet ook je paspoort laten zien en tekenen.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:08:15 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38310644
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:12 schreef Dizzee het volgende:
Volgens mij kan je niet zomaar je CreditCard van je ouders meenemen en gebruiken. Je moet ook je paspoort laten zien en tekenen.
mja dat vraag ik me dus af want toen die kennis betaalde met creditcard hoefde zij zich totaal niet te legitimeren. Maar wil dit soort dingen inderdaad liever zeker weten, anders sta je daar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_38315041
Wat hierboven al gezegd wordt: die creditcard bij het boeken is als garantie voor als je niet komt opdagen. Dan boeken ze de eerste nacht op die kaart.

Je kunt best boeken met creditcard van je ouders als garantie en terplekke cash betalen. Met andermans 'geleende' creditcard betalen is volgens mij strikt genomen fraude.
  zondag 28 mei 2006 @ 21:56:41 #212
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_38315205
Ze moeten het controleren maar als je toestemming hebt van diegene van wie de CC is kan je weinig gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 28 mei 2006 @ 22:03:52 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38315596
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef k_man het volgende:
Wat hierboven al gezegd wordt: die creditcard bij het boeken is als garantie voor als je niet komt opdagen. Dan boeken ze de eerste nacht op die kaart.

Je kunt best boeken met creditcard van je ouders als garantie en terplekke cash betalen. Met andermans 'geleende' creditcard betalen is volgens mij strikt genomen fraude.
Kijk dat klinkt beter Dan boek ik wel via mijn ouders en betaal ik cash
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_38315955
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze moeten het controleren maar als je toestemming hebt van diegene van wie de CC is kan je weinig gebeuren
Hoe kan het hotel zien dat je toestemming hebt gegeven?

Overigens heb ik meerdere keren meegemaakt dat er gewoon niet gecontroleerd word. Vooral in restaurants.
pi_38316627
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Dizzee het volgende:
Overigens heb ik meerdere keren meegemaakt dat er gewoon niet gecontroleerd word. Vooral in restaurants.
Klopt, maar als ze wél controleren en je hebt zojuist een compleet andere handtekening gezet als achterop de kaart staat, heb je best wat uit te leggen. Is niet handig als je snel wilt uitchecken bij een hotel om nog een vlucht te halen...
  maandag 29 mei 2006 @ 17:13:25 #216
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_38337694
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:23 schreef Chanty het volgende:
Mijn vriend en ik willen in juli drie daagjes naar Parijs. Ben er al eens eerder geweest in maart en had toen het voordeel dat ik met kennissen meereed die me hielpen bij het hotel boeken en met creditcard ter plekke betaalden.

Wil eigenlijk weer naar hetzelfde hotel omdat het erg goed was en niet duur, alleen als je online wilt boeken moet je dus weer creditcard gegevens invullen en bij aankomst ter plekke betalen. Probleem: geen creditcard.

hoe eenvoudig het is in de zomer nog iets goedkoops te vinden (hotel waar ik zat was 48 euro per nacht)?
Wij gaan 10 juli (ofzoiets) naar Parijs en hebben ook een aantal hotels op het oog, maar mag ik vragen welk hotel jou toen goed is bevallen?

wij hadden deze gezien:
http://hotel-paris-villadumaine.com/index.html (62 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-avenir.com/frameuk.htm (55 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-de-cabourg-paris.fr/ (50 euro per nacht via bookings.nl)
  maandag 29 mei 2006 @ 18:11:31 #217
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38339324
kzou gewoon de goedkoopste nemen want ten eerste lijken bijna alle Parijse hotels op elkaar en ten tweede is het niet echt belangrijk toch, want je komt er in feite alleen om te slapen en verder ben je de hele dag in de stad zelf. En bijna bij elk hotel is wel een metrostation te vinden. Parijs zelf is al duur genoeg dus gewoon voor de goedkoopste gaan!
  maandag 29 mei 2006 @ 18:28:17 #218
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_38339879
Een goede nachtrust in een goed hotel helpt je wel uit te rusten voor de volgende dag
  maandag 29 mei 2006 @ 18:50:53 #219
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38340592
tja, ik vind het niet zo belangrijk...na een hele dag lopen en dingen doen slaap ik in elk bed en nogmaals zoveel verschil is er niet....hoogstens een 3 vierkante meter grotere kamer, of een mooiere bank en plant in de lobby....who cares?!
  maandag 29 mei 2006 @ 23:03:50 #220
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38351557
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Wij gaan 10 juli (ofzoiets) naar Parijs en hebben ook een aantal hotels op het oog, maar mag ik vragen welk hotel jou toen goed is bevallen?

wij hadden deze gezien:
http://hotel-paris-villadumaine.com/index.html (62 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-avenir.com/frameuk.htm (55 euro per kamer per nacht)
http://www.hotel-de-cabourg-paris.fr/ (50 euro per nacht via bookings.nl)
Ik zat in een Etaphotel (porte de Vincennes), niet luxe of zo maar wel schoon En lag er prima betaalde 48 euro per nacht. Kon er ook ontbijt bij doen, maar dat was niet zo geweldig en er zijn broodjeszaken genoeg in de buurt. 'T is niet een hotel waar veel te doen is, maar dat is in mijn ogen ook niet nodig als je naar Parijs gaat. Op korte afstand van twee metrostation, lijn 1 die dwars door Parijs gaat. Echt superfijn En ook lekker rustig, je hebt ook wel es van die gehorige hotels maar daar was het goed geisoleerd dus heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen

http://tammy.web-log.nl/tammy/2006/03/fotos_parijs.html Hier staat nog een reisverslag met oa foto's van mijn hotel. Dus als je een mooi hotel wilt met tierelantijntjes moet je hier niet zijn
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_38351722
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
tja, ik vind het niet zo belangrijk...na een hele dag lopen en dingen doen slaap ik in elk bed en nogmaals zoveel verschil is er niet....hoogstens een 3 vierkante meter grotere kamer, of een mooiere bank en plant in de lobby....who cares?!
Het ligt er maar aan of je je hotel alleen als slaapplaats ziet of dat je het ook als deel van het reisplezier ziet. Ikhou zelf wel van een beetje luxe, mooie dingen om me heen en een goed ontbijt. Kost dan wel wat meer, maar dat is de keuze die je maakt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:29:09 #222
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_38381634
Ik wil in Augustus naar Parijs met mijn vriendin.
Heeft iemand hier nog tips voor een Hotelletje?
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 mei 2006 @ 21:31:31 #223
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38387326
Heb je het topic al teruggelezen MrWes? Het staat namelijk barstensvol tips
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:41:28 #224
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38390941
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan of je je hotel alleen als slaapplaats ziet of dat je het ook als deel van het reisplezier ziet. Ikhou zelf wel van een beetje luxe, mooie dingen om me heen en een goed ontbijt. Kost dan wel wat meer, maar dat is de keuze die je maakt.
das waar...ben niet zo van het materialisme. Weet nog dat ik met een vriendin in Rome was en dan sliepen we in een jeugdherberg...s ochtends de straat op...kochten we in een echt Romeins winkeltje brood, kaas en aubergines en dan aten we voor het colloseum in het zonnetje gewoon in een parkje een heerlijk Italiaans ontbijtje...en tegen 11en kwamen we terug en doken we zo ons bed in....en dat 5 dagen lang
nee, geef niet veel om luxe, meer om dingen te zien, doen, mensen ontmoeten etc.
pi_38402572
Vrijdag naar Parijs Ik kan niet wachten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')