en bedankt, ben je toch geen BBer.......want dan had je gezien dat ik een van de weinige was die niet appart ging met de BBcrewquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij deze maar ik weet niet wat Big Sister jou heeft verteld onder 4 ogen![]()
Wie is in deze big sister? Yummie of Sjankwal ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige engelse series nogal slecht opgenomen waaronder eastenders dus! Daarentegen zijn er ook superseries zoals House!quote:
Big Sister nee Chantal hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was die twijfel er uberhaupt nog dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef tann het volgende:
[..]
en bedankt, ben je toch geen BBer.......want dan had je gezien dat ik een van de weinige was die niet appart ging met de BBcrew![]()
Ik wacht al vanaf de laatste warme dag in oktober op de zon....heerlijk maar het duurd dit jaar wel weer erg lang voordat de zon het wint van die rot winterquote:
Dankje! Ik dacht dat die vol was na vijftig berichtjes..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef berney het volgende:
[..]
psssst
Kruistocht voor Gerechtigheid
![]()
![]()
valt alweer mee he, peter post er ook in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dankje! Ik dacht dat die vol was na vijftig berichtjes..![]()
yep.....Roelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was die twijfel er uberhaupt nog dan?in theorie zou ik nog 1 van de onbrekende 5 kunnen zijn
![]()
kan nie wachten, lekker zwemmen met Jos, hoop dat ik nog wat intervieuwtjes krijg voor wat nieuwe zomer kleren..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Terrr het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf de laatste warme dag in oktober op de zon....heerlijk maar het duurd dit jaar wel weer erg lang voordat de zon het wint van die rot winterNog ff volhouden hoor Tan
![]()
Haha Tan das een goeiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef tann het volgende:
[..]
kan nie wachten, lekker zwemmen met Jos, hoop dat ik nog wat intervieuwtjes krijg voor wat nieuwe zomer kleren..![]()
Nou ja, slechter dan GTST kan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige engelse series nogal slecht opgenomen waaronder eastenders dus! Daarentegen zijn er ook superseries zoals House!
kwee nie, niet gekeken....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
Tann, heb je nog veel msn toevoegingsaanvragen gehad, nadat je mail adres op fok stond?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, slechter dan GTST kan niet.
EastEnders staat daar toch echt wel boven.
Pas maar op, ik zit er tussenquote:
Dat was de vraag niet, de vraag was of ik je ouders stalkte. Niet of ik je moeder 2x heb gebeld. De eerste keer om de date met chantal, en de tweede keer of je naar het BB-hotel zou komen. meer kontakt heb ik niet met je moeder gehad, maar jouw antwoord bewijst maar weer eens dat je wilt doen voorkomen, alsof ik continue aan de telefoon hing.... (ps. ik was nog niet weg, ik hoef er pas om 9 uur te zijn, maar wilde nog ff de roddels lezens, als ik weg was. En Tanja doet er dus lekker hard aan mee, met haar leugens. Ik heb het nooit met haar moeder over een zandbak gehad, alleen maar over die 2 eerder genoemde onderwerpen. Chantal en BB-hotel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef tann het volgende:
[..]
je moest mn moeder es horen na dat gesprek, vroeg zich af of LS en mn moeder vroeger ooit in de zandbak hadden gespeeld![]()
nog niks ontvangen...zelfs geen junkmail, zal wel komen omdat het adres niet volledig wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit er tussen
Moet je me maar niet blocken![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van welquote:
eindelijk geef je het toe.. change the subject man and cut the bullshitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben een stalker die al door verschillende vrouwen op leeftijd is aangegeven bij de politie
waarschijnlijk wel, en dan moet je het eens goed lezen, hij kan niet begrijpend lezen namelijk hahahah wat dom..........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Scarabee het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van wel
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef tann het volgende:
[..]
nog niks ontvangen...zelfs geen junkmail, zal wel komen omdat het adres niet volledig was![]()
FF dimmen he? Zolang Tanhja doorgaat met rellen en leugens heb ik alle recht mijn weerwoord te geven, en ik ben nog lang niet klaar.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Scarabee het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |