en bedankt, ben je toch geen BBer.......want dan had je gezien dat ik een van de weinige was die niet appart ging met de BBcrewquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij deze maar ik weet niet wat Big Sister jou heeft verteld onder 4 ogen![]()
Wie is in deze big sister? Yummie of Sjankwal ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige engelse series nogal slecht opgenomen waaronder eastenders dus! Daarentegen zijn er ook superseries zoals House!quote:
Big Sister nee Chantal hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was die twijfel er uberhaupt nog dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef tann het volgende:
[..]
en bedankt, ben je toch geen BBer.......want dan had je gezien dat ik een van de weinige was die niet appart ging met de BBcrew![]()
Ik wacht al vanaf de laatste warme dag in oktober op de zon....heerlijk maar het duurd dit jaar wel weer erg lang voordat de zon het wint van die rot winterquote:
Dankje! Ik dacht dat die vol was na vijftig berichtjes..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef berney het volgende:
[..]
psssst
Kruistocht voor Gerechtigheid
![]()
![]()
valt alweer mee he, peter post er ook in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dankje! Ik dacht dat die vol was na vijftig berichtjes..![]()
yep.....Roelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was die twijfel er uberhaupt nog dan?in theorie zou ik nog 1 van de onbrekende 5 kunnen zijn
![]()
kan nie wachten, lekker zwemmen met Jos, hoop dat ik nog wat intervieuwtjes krijg voor wat nieuwe zomer kleren..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Terrr het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf de laatste warme dag in oktober op de zon....heerlijk maar het duurd dit jaar wel weer erg lang voordat de zon het wint van die rot winterNog ff volhouden hoor Tan
![]()
Haha Tan das een goeiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:40 schreef tann het volgende:
[..]
kan nie wachten, lekker zwemmen met Jos, hoop dat ik nog wat intervieuwtjes krijg voor wat nieuwe zomer kleren..![]()
Nou ja, slechter dan GTST kan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind sommige engelse series nogal slecht opgenomen waaronder eastenders dus! Daarentegen zijn er ook superseries zoals House!
kwee nie, niet gekeken....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
Tann, heb je nog veel msn toevoegingsaanvragen gehad, nadat je mail adres op fok stond?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, slechter dan GTST kan niet.
EastEnders staat daar toch echt wel boven.
Pas maar op, ik zit er tussenquote:
Dat was de vraag niet, de vraag was of ik je ouders stalkte. Niet of ik je moeder 2x heb gebeld. De eerste keer om de date met chantal, en de tweede keer of je naar het BB-hotel zou komen. meer kontakt heb ik niet met je moeder gehad, maar jouw antwoord bewijst maar weer eens dat je wilt doen voorkomen, alsof ik continue aan de telefoon hing.... (ps. ik was nog niet weg, ik hoef er pas om 9 uur te zijn, maar wilde nog ff de roddels lezens, als ik weg was. En Tanja doet er dus lekker hard aan mee, met haar leugens. Ik heb het nooit met haar moeder over een zandbak gehad, alleen maar over die 2 eerder genoemde onderwerpen. Chantal en BB-hotel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef tann het volgende:
[..]
je moest mn moeder es horen na dat gesprek, vroeg zich af of LS en mn moeder vroeger ooit in de zandbak hadden gespeeld![]()
nog niks ontvangen...zelfs geen junkmail, zal wel komen omdat het adres niet volledig wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit er tussen
Moet je me maar niet blocken![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van welquote:
eindelijk geef je het toe.. change the subject man and cut the bullshitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben een stalker die al door verschillende vrouwen op leeftijd is aangegeven bij de politie
waarschijnlijk wel, en dan moet je het eens goed lezen, hij kan niet begrijpend lezen namelijk hahahah wat dom..........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Scarabee het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van wel
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef tann het volgende:
[..]
nog niks ontvangen...zelfs geen junkmail, zal wel komen omdat het adres niet volledig was![]()
FF dimmen he? Zolang Tanhja doorgaat met rellen en leugens heb ik alle recht mijn weerwoord te geven, en ik ben nog lang niet klaar.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Scarabee het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben je er weer om te rellen. Ga naou eens weg man. KAP ERMEE het was gezellig en nu kom jij het weer verzieken met je gezeik. Hou nou op. Jeetje man weet jij niet wat ophuoden is ofzo. Of heb je GROTE BANANEN in je oren. Nou ik denk het verdomd van wel
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, de vraag was of ik je ouders stalkte. Niet of ik je moeder 2x heb gebeld. De eerste keer om de date met chantal, en de tweede keer of je naar het BB-hotel zou komen. meer kontakt heb ik niet met je moeder gehad, maar jouw antwoord bewijst maar weer eens dat je wilt doen voorkomen, alsof ik continue aan de telefoon hing.... (ps. ik was nog niet weg, ik hoef er pas om 9 uur te zijn, maar wilde nog ff de roddels lezens, als ik weg was. En Tanja doet er dus lekker hard aan mee, met haar leugens. Ik heb het nooit met haar moeder over een zandbak gehad, alleen maar over die 2 eerder genoemde onderwerpen. Chantal en BB-hotel.
Je zinkt steeds dieper weg in je fantasiewereld Tanja..... Wat is het volgende? Dat we samen ons zwemdiploma hebben gehaald?![]()
Precies, dat begrijp hij kennelijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef tann het volgende:
[..]
weet je wel wat dat in houd als iemand zich afvraagd of je met diegene in de zandbak heb gespeeld? dat je te familiar doet, alsof je haar al jaaaaaren kent,
Wat een openbaringquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben verliefd op Tanja en omdat zij die liefde niet kan beantwoorden ga ik haar stalken omdat ik een aandachtstoornis heb
Ik dimme man keek eerst is ff naar jezelf. We waren gezellig bezig en meneer zeur komt weer ff ze gal spugenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FF dimmen he? Zolang Tanhja doorgaat met rellen en leugens heb ik alle recht mijn weerwoord te geven, en ik ben nog lang niet klaar.......
nou ik heb ook nog nooit iemand zo dom en dingen zien zeggen......lig hier ook dubbel........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef tann het volgende:
[..]
ik pies in mn broek van het lachen, weet je wel wat dat in houd als iemand zich afvraagd of je met diegene in de zandbak heb gespeeld? dat je te familiar doet, alsof je haar al jaaaaaren kent, voor de rest ga ik nergens op in
2FLUGELTJE....ik hou me niet lang meer in hoor......
PS, kga er al een tijdje niet meer op in, zelfs vragen van iemand niet, dus wat lul je nouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FF dimmen he? Zolang Tanhja doorgaat met rellen en leugens heb ik alle recht mijn weerwoord te geven, en ik ben nog lang niet klaar.......
mee eens, het is al bijna een pagina zo goed als gezeikloos en gewoon weer normaal Tanja praat wat we dus allemaal willen en dan kom je weer binnenvallen terwijl je toch gezegd had dat je dat niet meer zou doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Ik dimme man keek eerst is ff naar jezelf. We waren gezellig bezig en meneer zeur komt weer ff ze gal spugen
DAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGG Enne Haal nou die BANANEN uit je oren of zet een bril op dan kan je lezen dat niemand meer op je gezeur zit te wachten![]()
![]()
hey R uh SO, kvind je een schat dat je hem ff zn geheugen opfrist....maar als we hier over door gaan gaat dit topic op slot, tkost mij ook veel moeite niet te reageren op al die bullshit, maar ik zit net op internet de eigenschappen van een stalker te lezen, wat me wat meer kracht geeft....quote:
Ben wel benieuwd hoe je reageert, als het weggeknipte deel hier komt te staan, waarin je zegt dat je nu nog steeds wel een pilletje slikt en een blowtje rookt. Als we toch privé hier neer mogen zetten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef tann het volgende:
[..]
ik pies in mn broek van het lachen, weet je wel wat dat in houd als iemand zich afvraagd of je met diegene in de zandbak heb gespeeld? dat je te familiar doet, alsof je haar al jaaaaaren kent, voor de rest ga ik nergens op in
2FLUGELTJE....ik hou me niet lang meer in hoor......
Laat die zeur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, het is al bijna een pagina zo goed als gezeikloos en gewoon weer normaal Tanja praat wat we dus allemaal willen en dan kom je weer binnenvallen terwijl je toch gezegd had dat je dat niet meer zou doen?
draait behoorlijk door......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, dat begrijp hij kennelijk niet![]()
.
Je kan het echt niet laten om weer prive dingen op fok te zetten niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je reageert, als het weggeknipte deel hier komt te staan, waarin je zegt dat je nu nog steeds wel een pilletje slikt en een blowtje rookt. Als we toch privé hier neer mogen zetten?
En als je dat met die zandbak bedoeld.... Het was je moeder die tegen me zei, dat er mensen op haar/jou reageren die doen alsof ze je al jaren kennen, en dat ik JUIST niet tot die mensen behoorde.
Want was dat wel zo geweest, dn had je mij vast die zaterdag niet ff teruggebeld.
Want wie beld nu iemand terug die al 2x zogenaamd "in de zandbak" met je had gespeeld?
Tja, ik zei al, stukje bij stukje komen jouw mooie verhaaltjes wel boven. Ik heb geduld. Vroeg of laat komt de uiteindelijke conclusie wel boven drijven.
En ik ben GVD te laat.....
Nee want Tanja doet helemaal niks, en ja Flugel ook niet waarschijnlijk heb je haar ook in je zak anders was dit forum allang verlost van jouwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon 1 gast bannen die al gewaarschuwd is en maar door gaat en die iedereen vervelend vindt..... zou ook kunnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en hebben we weer een topic gesloten![]()
Post iets zinnigs of post niets...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef Terrr het volgende:
[..]
Nee want Tanja doet helemaal niks, en ja Flugel ook niet waarschijnlijk heb je haar ook in je zak anders was dit forum allang verlost van jouw
Sinds wanneer ben jij anti newbiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Post iets zinnigs of post niets...![]()
Oh ennuh btw...dat waar je nu iedereen zo af en toe een postje in ziet doen heet een "topic" geen "forum" we openen niet steeds na iedere 300 berichten een nieuw forum.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je reageert, als het weggeknipte deel hier komt te staan, waarin je zegt dat je nu nog steeds wel een pilletje slikt en een blowtje rookt. Als we toch privé hier neer mogen zetten?
En als je dat met die zandbak bedoeld.... Het was je moeder die tegen me zei, dat er mensen op haar/jou reageren die doen alsof ze je al jaren kennen, en dat ik JUIST niet tot die mensen behoorde.
Want was dat wel zo geweest, dn had je mij vast die zaterdag niet ff teruggebeld.
Want wie beld nu iemand terug die al 2x zogenaamd "in de zandbak" met je had gespeeld?
Tja, ik zei al, stukje bij stukje komen jouw mooie verhaaltjes wel boven. Ik heb geduld. Vroeg of laat komt de uiteindelijke conclusie wel boven drijven.
Ja inderdaad jouw reactie in dit forum is zinniger dan mijn reactie sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Post iets zinnigs of post niets...![]()
Oh ennuh btw...dat waar je nu iedereen zo af en toe een postje in ziet doen heet een "topic" geen "forum" we openen niet steeds na iedere 300 berichten een nieuw forum.![]()
Ow...sorry....ist een newbie dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anti newbie![]()
![]()
ey faffi dann tatta's zijn anti anti maar die kleine groep verpest het voor de gemeenschap je weet tog swa?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anti newbie![]()
![]()
Probeer jij me weer para te krijgen ofzoquote:
Vooralsnog biedt ik jou met mijn onzinnige post wel de kans om de volgende keer een topic gewoon een topic te noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Terrr het volgende:
[..]
Ja inderdaad jouw reactie in dit forum is zinniger dan mijn reactie sorry![]()
Begin je weer home made sranang tongo te posten? ....het komt er allemaal zo onbeholpen uit dat ik zo langzamerhand begin te denken dat we hier met een onvervalste suriwannabee te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey faffi dann tatta's zijn anti anti maar die kleine groep verpest het voor de gemeenschap je weet tog swa?
Heb je hier trouwens geen User CP waar je mensen aan je ignore list kan toevoegen? dan was de LS kwestie zo opgelost namelijk![]()
Doet ze dat dan in die zandbak LS?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je reageert, als het weggeknipte deel hier komt te staan, waarin je zegt dat je nu nog steeds wel een pilletje slikt en een blowtje rookt.
Day!!!!!!!!!!!! helpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey faffi dann tatta's zijn anti anti maar die kleine groep verpest het voor de gemeenschap je weet tog swa?
Kan iemand deze even door die Zweedse vertaalmachine gooien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef Annelies-G het volgende:
** blijft nog steeds op neutrale grond staan en gaat nog steeds proberen hier een tanja topic te houden **
Heeeeeeeeeeej Tanja !! alees goud mit die mien wicht ? thet hier wel snait or alliant bleeft nait liggn, mor bin der wel sjeiknat van worn, most 5 km fietsen en den is dat snai nait ain van de lekkere dingen om teegn dien snoette aan te kriegn, kiek morgn mor goud uut want tkon wel ains glad wordn op de weg.
Wanneer eet je es een keer een heerlijke pizza of shoarma
btw, ben morgen bij mn ouders, ik vraag wel ff of ze wil posten hier hoe ze werkelijk over je dacht en dat ze dat nooit gezegd heeft wat jij beweert, je weet waarom ik je terug belde, dat was uit fatsoen omdat je tegen mn moeder zei dat je met kadoos naar aalsmeer zou komen als ik naar hbb zou gaan (die kadoos loog je tegen mn moeder, je wou voor fok weten of ik zou komen)en ik zou niet gaan en vond het lullig als je daar voor niets stond.....tja toen geloofden wij je leugens nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik van surinaams weinig begreepquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef Annelies-G het volgende:
** blijft nog steeds op neutrale grond staan en gaat nog steeds proberen hier een tanja topic te houden **
Heeeeeeeeeeej Tanja !! alees goud mit die mien wicht ? thet hier wel snait or alliant bleeft nait liggn, mor bin der wel sjeiknat van worn, most 5 km fietsen en den is dat snai nait ain van de lekkere dingen om teegn dien snoette aan te kriegn, kiek morgn mor goud uut want tkon wel ains glad wordn op de weg.
ik doe het meer als perciflage hoor, en het is al meer een soort van straattaal wat een eigen identitiet heeft gekregen, grappige ontwikkeling opzichquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Begin je weer home made sranang tongo te posten? ....het komt er allemaal zo onbeholpen uit dat ik zo langzamerhand begin te denken dat we hier met een onvervalste suriwannabee te maken hebben.![]()
het heeft gesneeuwd bij Lies, maar het blijft niet liggen, toch is ze zeiknat geworden doordat ze 5 km er doorheen moest fietsen en ze waarschuwt Tanja voor de gladheid die er eventueel morgen zal zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan iemand deze even door die Zweedse vertaalmachine gooien?
Leer boersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik van surinaams weinig begreep![]()
Zoooooooooooooo Manuquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het heeft gesneeuwd bij Lies, maar het blijft niet liggen, toch is ze zeiknat geworden doordat ze 5 km er doorheen moest fietsen en ze waarschuwt Tanja voor de gladheid die er eventueel morgen zal zijn
Ach....no spang bratha... ...ik maakte mij er 25 jaar geleden zelf al schuldig aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik doe het meer als perciflage hoor, en het is al meer een soort van straattaal wat een eigen identitiet heeft gekregen, grappige ontwikkeling opzich![]()
heb soms erg zin in een blowtje, zeg ik je eerlijk en ik mis dat soms best wel, maar ik heb gezworen dat niet meer te doen, en dankzij BB (omdat dat daar niet kon) heb ik er ook absoluut geen moeite mee daar af te blijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Als iedereen die LamStraal nou gewoon negeert houdt het vanzelf wel op....stalkers zijn mensen die een beetje aandacht tekort komen, moet je niet gaan voeden met aandacht dan...
@Tann: Ohhh...pilletjes? Blowtjes?
Heb je nergens onverklaarbare pijnen ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef tann het volgende:
[..]
heb soms erg zin in een blowtje, zeg ik je eerlijk en ik mis dat soms best wel, maar ik heb gezworen dat niet meer te doen, en dankzij BB (omdat dat daar niet kon) heb ik er ook absoluut geen moeite mee daar af te blijven
Je geeft borstvoediing maar als je dat niet deed, een blowtje? daar is niks mis mee , alleen doe ik het niet, krijg je rare liesje hehehhequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef tann het volgende:
[..]
heb soms erg zin in een blowtje, zeg ik je eerlijk en ik mis dat soms best wel, maar ik heb gezworen dat niet meer te doen, en dankzij BB (omdat dat daar niet kon) heb ik er ook absoluut geen moeite mee daar af te blijven
Negeren dan maar , zal het weer proberen.....
Het was ook meer cynisch bedoeld hoor...Maar vergeleken bij sommigen hier zijn wij newbies...Maakt mij ook niet zoveel uit trouwens. Ik heb bij BB1 ook eens een acount aangemaakt, maar weet niet meer onder welke naam. Als ik die wel zou kunnen gebruiken zou ik wel een "oldbie" cijfertje hebben maar met maar heel weinig postings, maakt me dan vanzelf weer een newbie denk ik...whatever...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Terrr het volgende:
Newbie?? hoe nieuw ben je als je al bijna een half jaar bent ingeschreven?? Maar doet dat ertoe?? Heb je als Newbie geen mening ofzo?/ En de oude garde maakt er ook niet echt veel van kijk maar naar LS, of is hij hier al zolang dat de dementie heeft toegeslagen??
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef Annelies-G het volgende:
Manu welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef tann het volgende:
[..]
je weet dat ik geen gronings versta, van wat ik ervan begreep is dat het gesneeuwd heeft bij jou haha, shoarma komt me ff de neus uit dus dat duurt wel weer ff, pizza....kwee niet..tweekend misschien als ik tijd heb
je hoeft je van mij niet te verantwoorden hoor! Als ik zo naar de nachtpostings hier kijk denk ik dat menigeen 's avonds een blowtje of pilletje gebruikt. Ik zit daar niet zo mee. Mag er ook graag één roken, slaapt zo lekker....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef tann het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt dan heb je dat ook minder nodig hoor, das tenminste mijn eigen ervaring. en je hebt nu ook iets waar zelfs de beste dope niet tegenop kan, een mooie babyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Manu welen dies half drenth volgens mij ( toch ? Manu? )
kom je uit groningen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het heeft gesneeuwd bij Lies, maar het blijft niet liggen, toch is ze zeiknat geworden doordat ze 5 km er doorheen moest fietsen en ze waarschuwt Tanja voor de gladheid die er eventueel morgen zal zijn
quote:
nee, maar toen ik wist dat ik zwanger was was ik al gestopt.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je nergens onverklaarbare pijnen ?![]()
Dat half fries vergeef ik jequote:
BEWquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:04 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Je kan het echt niet laten om weer prive dingen op fok te zetten niet?
Je blijft gewoon aan de gang ,
Kap gewoon en lok Tanja niet uit de tent zodat ze een Ban krijgt, want daar ben je gewoon op uit lijkt wel
ook al gaf ik geen borstvoeding....zou ik het nog niet doen, kzeg niet dat een moeder niet goed is als ze blowt hoor, alleen ik wil dat niet...misschien dom maar dan drink ik liever een borreltje ofzo......ouderwets he? kheb mn tijd gehad...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je geeft borstvoediing maar als je dat niet deed, een blowtje? daar is niks mis mee , alleen doe ik het niet, krijg je rare liesje hehehhe
Je wordt oud meisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:29 schreef tann het volgende:
[..]
ook al gaf ik geen borstvoeding....zou ik het nog niet doen, kzeg niet dat een moeder niet goed is als ze blowt hoor, alleen ik wil dat niet...misschien dom maar dan drink ik liever een borreltje ofzo......ouderwets he? kheb mn tijd gehad...
dat bedoel ik, als ik niet kan slapen kijk ik naar haar....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Terrr het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt dan heb je dat ook minder nodig hoor, das tenminste mijn eigen ervaring. en je hebt nu ook iets waar zelfs de beste dope niet tegenop kan, een mooie baby![]()
Ik doelde er eigenlijk meer op dat je het dan op doktersrecept kon krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef tann het volgende:
[..]
nee, maar toen ik wist dat ik zwanger was was ik al gestopt.......
Kan t gewoon lezen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan iemand deze even door die Zweedse vertaalmachine gooien?
nee niet gekregen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:28 schreef katja31 het volgende:
he tanja heb je mijn mailtje nog gekregen van de site van jos , ik hoop dat je het goed vindt
groetjes katja![]()
Ja ik lees heel erg goed , dat JIJ als eerste over mij en mijn man dingen in een bericht poste iets wat ik tegen JOU op msn verteld heb , en hier nu een eigen leven is gaan leiden, misschien dat je zelf niet meer weet wat je allemaal geschreven heb , maar ik weet het nog erg goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Privé op FOK! zetten? Lees jij wel terug? Je moest eens weten wat voor verknipte zooi Tanja hier had neergezet.
<knipperdeknip veel onzin>
nou, ik moet wel zeggen dat weed een goed middel is voor oa migraine patienten.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk meer op dat je het dan op doktersrecept kon krijgen. [afbeelding]
de vraag is dan natuurlijk of TF en MM ook een ban krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
Je moet wel snel zijn dan met je pc'tje, LS.
Flugel mag zelf namelijk geen bans uitdelen, maar ik denk dat ze inmiddels al wel een FA heeft gemaild met het verzoek om jouw geval nader te bekijken.![]()
Alle users van 2001 en later zijn newbies. Dat weet toch iedereen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Terrr het volgende:
Newbie?? hoe nieuw ben je als je al bijna een half jaar bent ingeschreven?? Maar doet dat ertoe?? Heb je als Newbie geen mening ofzo?/ En de oude garde maakt er ook niet echt veel van kijk maar naar LS, of is hij hier al zolang dat de dementie heeft toegeslagen??
geen slowchat hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de vraag is dan natuurlijk of TF en MM ook een ban krijgen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alle users van 2001 en later zijn newbies. Dat weet toch iedereen.![]()
kben benieuwd hoe LS die onzin er in gaat proppen, twas al erg lastig om de datum kolom eruit te halen en tijdstipquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
Je moet wel snel zijn dan met je pc'tje, LS.
Flugel mag zelf namelijk geen bans uitdelen, maar ik denk dat ze inmiddels al wel een FA heeft gemaild met het verzoek om jouw geval nader te bekijken.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alle users van 2001 en later zijn newbies. Dat weet toch iedereen.![]()
alleen al het feit dat jij je dat hier afvraagd zegt genoegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom deze weirde intresse in BB bewoner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |