jaa, dat is pas lachen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Wat wel leuk is is op TFT schermen drukken ( uiteraard niet bij jezelf, maarja ik heb dat dan niet ) En dan zie je die kleuren zo veranderen hihi
Simpele mensen zijn zo snel tevreden he...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Wat wel leuk is is op TFT schermen drukken ( uiteraard niet bij jezelf, maarja ik heb dat dan niet ) En dan zie je die kleuren zo veranderen hihi
Hihi, al die kleurtjes veranderdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef PDOA het volgende:
*drukt op scherm*
Ja, hi hi!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hihi, al die kleurtjes veranderden
en dan zo: eeej die boter heb ik toch gekochtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik doe dat juist altijd, dan smeer ik m'n handen nog ff extra in met boter en dan ga ik bij mensen op het scherm drukken. En dan hun zo van: mijn scherm, wat doe je? En dan ik zo van:
ja ja, precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:29 schreef iDex het volgende:
[..]
en dan zo: eeej die boter heb ik toch gekocht
Jij hebt ook de goedkope versiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:29 schreef -jos- het volgende:
Bij mijn scherm krijg ik die leuke kleurtjes niet!![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:29 schreef -jos- het volgende:
![]()
![]()
Probeer 't eens met een hamerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:29 schreef -jos- het volgende:
![]()
![]()
Jij ook graagquote:
dan moet je die krant er voor weghalenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:31 schreef mazaru het volgende:
Bij mij knispert die zo lekker als je er op drukt![]()
Er verscheen een glimlach op mijn mooie gezichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan moet je die krant er voor weghalen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan moet je die krant er voor weghalen
Dit is bij alle tft of lcd schermen weet ik veel hoe ze hetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef thefunny het volgende:
Kleuren veranderen als je er op drukt bij een TFT? Wat voor merk heb je in vredesnaam??
Klik en aanschauw wat er in de blauwe balk van Internet Explorer verschijntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef tsjsieb het volgende:
Bij deze kun je dan natuurlijk wel weer lekker drukkenMulti-input Touch Screen
dat wil je niet weten..... of toch wel. nou ik zal het je vertellen zoals je kan zien heb ik hem gebruikt in de post die je nu quote! leuk he..................quote:
En dan zeggen zij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:52 schreef Thrilled het volgende:
Irritant als klanten mijn tft scherm inderdaad als touch screen gebruiken.. en jij dan zo zeggen: hey niet aanraken aub![]()
soms: hoezo niet?quote:
Als jij dat bij mijn TFT deed, zou ik net zo lang met een knuppel op je hoofd slaan totdat die ook van kleur veranderdequote:Wat wel leuk is is op TFT schermen drukken ( uiteraard niet bij jezelf, maarja ik heb dat dan niet ) En dan zie je die kleuren zo veranderen hihi
Wat doet een leraar bij je thuis?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het zijn lijers idd ik heb een leraar en die ging met zijn potlood over mijn scherm
En je rekenmachine dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat doet een leraar bij je thuis?
en mocht dit voorval op school gebeurd zijn, who cares, 't is "zijn" scherm ...
het was op mijn laptopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat doet een leraar bij je thuis?
en mocht dit voorval op school gebeurd zijn, who cares, 't is "zijn" scherm ...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hihi, al die kleurtjes veranderden
Goeie! bedanktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Peewee het volgende:
Ik hak de vingers af van mensen die mijn scherm als touchsceen gebruiken.
Ooit eens lang geleden van een vreemde Fokker gekregen:
[afbeelding]
Jij allemaal zo gummen en zo..!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het zijn lijers idd ik heb een leraar en die ging met zijn potlood over mijn scherm
Of z'n voorhoofd..!quote:
HIHIHI!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is zo irritant, je zit thuis achter je pc en iemand vraagt: ey kan je dat ff opzoeken ?
Ja hoor, en ga naar de site.
Ze zien het plaatje wat ze willen en duwen met hun vinger op het schermWaar slaat dat op ? Alsof je je vinger niet 1cm van het scherm kan afhouden zodat het scherm niet vies word
Door het beeldscherm heen..?quote:
Klootzak !!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef Gebs het volgende:
Ik duw altijd met me vinger op het beeldscherm als ik iets aan moet wijzen.![]()
Lekkerr makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |