De online multiplayer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef renz0r het volgende:
Deel 1 voor driekwart uitgespeeld, daarna veels te eentonig. Was meegegaan met de hype.
Wat maakt deze game nou beter en meer de moeite waard?
En de grappen over bartje twiquote:
Aardig eentonig, en kort.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef renz0r het volgende:
Ik heb geen xboxlive.
Dus qua single playerWeer zo eentonig enzo?
Thnxquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aardig eentonig, en kort.
Voor alleen single player zou ik hem niet halen als je deel 1 ook al hebt, tenzij je het verhaal graag wilt volgen.
wtf? welk verhaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aardig eentonig, en kort.
Voor alleen single player zou ik hem niet halen als je deel 1 ook al hebt, tenzij je het verhaal graag wilt volgen.
Dat is voor kortzichtige mensen het verhaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wtf? welk verhaal?
Het verhaal is toch dat de covenant afgeschoten moeten worden?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef twi het volgende:
Mensen die hun gamertag MSN-stijl opmaken zijn zo .....
Ik stuur je later in de avond een partyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef Atuniel het volgende:
Butch NL
Of ik jou [Xbox 360 Deel 121] Gears of War 12 novemberquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik stuur je later in de avond een party![]()
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
team slayer onlinesoms zo spannend
schommel nu tussen level 16-17-18. Heb Halo 2 nu een jaar. Maar de laatste tijd niet gespeeld. tot half janurari wel telkens. toen eind april even. en toen in juni even. en nu dus weer
Ja eigenlijk wel, hopelijk iemand die vanavond/vannacht met 4 fokkers wil team slayerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafd![]()
God wat waren we slecht gisteravond met zn allen
Die andere waren gewoon dikke cheatersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafd![]()
Capture the flag is ook geweldigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Ik vind slayer zelf het minste, vind de tactische games toch net wat leuker. Capture the Flag en Assault. Vooral Assault op Coagulation is geweldig, of Capture the Flag op Ivory Tower.
Zometeen nog een paar potjes CTF?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef Atuniel het volgende:
Wat ik niet begrijp.. doorgaans speel ik alleen Halo2 .. en dan heb ik gewoon die kleine maps met 8 vs 8.. gisteravond alleen maar van die grootte kut maps![]()
ja idd..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef Atuniel het volgende:
Wat ik niet begrijp.. doorgaans speel ik alleen Halo2 .. en dan heb ik gewoon die kleine maps met 8 vs 8.. gisteravond alleen maar van die grootte kut maps![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Yep, hebben we gewonnenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef twi het volgende:
Werd geboot, voor de 2e keer. Nog kunnen winnen, dat potje CTF met die cheaters?
Nouja, kap er in elk geval mee, was weer leuk vanavond
erm je kan ergens in het single player menu chapter select doen, begin je gewoon dat level opnieuwquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Is er een cheat om het level in single player uit te spelen?
Ik liep ergens rond en werd ineens van achteren geraakt door een rocket launcer of iets dergelijks. Vlieg ik van een berg af en sta ik nog net op een rand die daar zit. Meteen wordt het gesaved en nu kan ik niet meer terug naar boven, omdat het te hoog is en hij automatisch terug gaat naar dat laatste save-point. 2 uur voor niks gespeeld![]()
Ik ben ook voor tactische shit........quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef twi het volgende:
Ik vind slayer zelf het minste, vind de tactische games toch net wat leuker. Capture the Flag en Assault. Vooral Assault op Coagulation is geweldig, of Capture the Flag op Ivory Tower.
Jep betere kwaliteit ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:44 schreef twi het volgende:
Oude Xbox headset werkt veel beter dan dat kut X360 ding bij backwards compatible games. Die nieuwe is veel te zacht.
Dat vind ik juist niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Die opdrachten als vlaggen jatten zijn gaaf
Ja ik ook, wij 2 dan en nog 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:04 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind de games met 16 man ook niet zo.
Liever 4 tegen 4 en het liefst Team slayer dan
Schei er ff mee uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik wel.
Rond half 8 zal ik er wel zijn.
Alleen BTB.
Ja flink irritant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schei er ff mee uit.
-Alle potjes hadden lag
-chick wil tv kijken
Jij bent dus Mars.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een losers waren dit net zeg, allemaal USA dus ik een paar feyenoord liedjes zingen wahaha helemaal haten
http://www.bungie.net/Stats/GameStat...ayer=Mars%20NL
Ja man.. laatste potje wat ik deed op die grootte sneeuw map.. ik had zeker al 4 mensen omgelegd.. stond ik nog steeds op 1 killquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja flink irritant.
Morgen maar es kijken.
Ja dat begrijp ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja man.. laatste potje wat ik deed op die grootte sneeuw map.. ik had zeker al 4 mensen omgelegd.. stond ik nog steeds op 1 kill
En er zat een teamkiller bij ons.. fok that!
Zelfde als glitchen bij unranked, klopt niks van..waarom zou jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik niet.
Je speelt unranked en je maakt je eigen team af.![]()
Ketter!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef twi het volgende:
We kunnen ook een keer Rainbow Six 3 gaan doen
Lijkt me ook wel leuk jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef twi het volgende:
Die heb ik verkocht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef twi het volgende:
Ik ook idd.. iedereen ging die uitbreiding spelen.. dus spel was overbodig geworden voor mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht.
Halo is leuker.![]()
Jij bent nog wel zo goed, maar twee jaar geleden speelde iedereen Halo 2. Nu spelen alleen degenen die er fanatiek in zijn nog regelmatig. Dat zie je altijd in games.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen ook weer intensief alleen op Live te vinden. Merk wel dat ik lang niet meer zo goed ben als twee jaar geleden.
Ja dat d8 ik alquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Wessiej het volgende:
ZOMG verkeerde topic.
Vind het sowieso stom dat je moet betalen voor die mapsquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind het verrot dat je 3 euro moet betalen voor die nieuwe maps.
nou maakt die 3 euro me niet zo zeer uit maar dat moet weer met creditcart als het nou met xbl punten kon.
Je kan ook weinig nieuwe dingen meer spelen want dan staat er je hebt de nieuwe maps niet !!!
Ik heb ze gratis...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vind het sowieso stom dat je moet betalen voor die maps
Als bedankje dat je de game nog steeds speelt brengt bungie je nieuwe maps!..waarvoor wel betaald moet worden...
Wat klopt er hier niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |