De online multiplayer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef renz0r het volgende:
Deel 1 voor driekwart uitgespeeld, daarna veels te eentonig. Was meegegaan met de hype.
Wat maakt deze game nou beter en meer de moeite waard?
En de grappen over bartje twiquote:
Aardig eentonig, en kort.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef renz0r het volgende:
Ik heb geen xboxlive.
Dus qua single playerWeer zo eentonig enzo?
Thnxquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aardig eentonig, en kort.
Voor alleen single player zou ik hem niet halen als je deel 1 ook al hebt, tenzij je het verhaal graag wilt volgen.
wtf? welk verhaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aardig eentonig, en kort.
Voor alleen single player zou ik hem niet halen als je deel 1 ook al hebt, tenzij je het verhaal graag wilt volgen.
Dat is voor kortzichtige mensen het verhaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wtf? welk verhaal?
Het verhaal is toch dat de covenant afgeschoten moeten worden?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef twi het volgende:
Mensen die hun gamertag MSN-stijl opmaken zijn zo .....
Ik stuur je later in de avond een partyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef Atuniel het volgende:
Butch NL
Of ik jou [Xbox 360 Deel 121] Gears of War 12 novemberquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik stuur je later in de avond een party![]()
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
team slayer onlinesoms zo spannend
schommel nu tussen level 16-17-18. Heb Halo 2 nu een jaar. Maar de laatste tijd niet gespeeld. tot half janurari wel telkens. toen eind april even. en toen in juni even. en nu dus weer
Ja eigenlijk wel, hopelijk iemand die vanavond/vannacht met 4 fokkers wil team slayerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafd![]()
God wat waren we slecht gisteravond met zn allen
Die andere waren gewoon dikke cheatersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik blijf het ook spelen... zo een paar maanden niet, en dan weer weken helemaal verslaafd![]()
God wat waren we slecht gisteravond met zn allen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |