abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35568977
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.

Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.

Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......

Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.

pissed is
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
pi_35569015
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
pi_35569017
Damn dat is wel een naai actie zeg.
pi_35569083
dit is wel heel erg lullig..
pi_35569084
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
Ja helaas wel zou je denken
Rammstein Nummer Eins!
pi_35569093
Als een politie zo slecht in de Nederlandse taal is, zou ik hem niet een serieus nemen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:15:59 #7
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35569109
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35569146
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Inderdaad, een agent telt als twee burgers.
pi_35569226
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef computerkiller het volgende:
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.

Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.

Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......

Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.

pissed is
Zo das wel een beetje vreemd maaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
pi_35569241
daar ben ik ook bang voor, aangezien ik alleen in de auto zat
Rammstein Nummer Eins!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:21:11 #11
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35569254
Afwachten of je hem echt wel in de bus krijgt ... en dan onmiddelijk bezwaar indienen. alleen heb je zo weinig om handen om het tegendeel te bewijzen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 12:21:49 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35569270
Volgende keer kledingnr vragen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35569300
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:

[..]

Zo das wel een beetje vreemd maaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
Bezwaar teken ik sowieso aan. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. Maar ik zal wel weer aan het korste eind trekken.
Rammstein Nummer Eins!
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 12:23:16 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35569319
Schikkingsvoorstel niet betalen. Je krijgt dan een uitnodiging van de officier van justitie voor een zitting. Je moet dus voorkomen. Als jij aan kunt tonen dat je niet aan het bellen was heb je misschien wel een sterke zaak, echter is het in je handen hebben van een mobiele telefoon al strafbaar.
Kijk anders eens verder op http://www.flitsservice.nl/ hier staan volgens mij wel artikelen hoe je dit aan moet pakken.
A.C.A.B
pi_35569359
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?

Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:26:01 #17
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35569387
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer kledingnr vragen...
Ja, en dan
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35569406
edit
niet goed gelezen
† The 3 Kings †
pi_35569421
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Madelonie het volgende:
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?

Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.
Rammstein Nummer Eins!
pi_35569432
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef TheSorrow het volgende:
edit
niet goed gelezen
Net op tijd verbeterd
pi_35569469
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef computerkiller het volgende:

[..]

Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.
Ja, dat zit hij nu op het bureau uit te werken.
Een taak die trouwens 75% van de tijd van een agent in geslag neemt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 12:29:17 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35569476
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef Mabelle het volgende:

[..]

Ja, en dan
Daar kunnen ze nooit om lachen...
Heb al een paar keer meegemaakt dat het dan in 1 keer wel goed is zeg maar...
Zeker bij die dingen waar ze niet helemaal zeker van zijn helpt het vaak...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35569822
Tja, Leugen + Ambtseed = Feit (LAF)

Je provider kan het zeker natrekken! Prepaid of niet, het gaat om het telefoonnummer. Ze hebben er alleen geen zin in. Ga maar na, als een ovj de provider verzoekt om de gegevens kunnen ze ineens wel alles overleggen. En in het kader van de toekomstige bewaarplicht lijkt het me te gek voor woorden dat er niet nu al een begin is gemaakt met alles vast te leggen.

O ja, conform de WBP heb jij gewoon RECHT op die gegevens. www.cbpweb.nl.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35569879
Of koop een bluetooth oortje, dan wordt het verhaal van de agent wel erg ongeloofwaardig! "Waarom zou ik niet handsfree bellen als ik toch een headsetje heb, edelachtbare? En o ja, ik had graag 136,- schadevergoeding voor de vrije dag die ik moest nemen en overige onkosten die ik heb moeten maken".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35569903
aan de tt te zien dacht ik aan een mannetje en een vrouwtje politie die iets met elkaar hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')