Ja helaas wel zou je denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
Inderdaad, een agent telt als twee burgers.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Zo das wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef computerkiller het volgende:
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.
Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.
Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......
Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.
pissed is![]()
Bezwaar teken ik sowieso aan. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. Maar ik zal wel weer aan het korste eind trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Zo das wel een beetje vreemdmaaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
![]()
![]()
Ja, en danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer kledingnr vragen...![]()
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Madelonie het volgende:
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?
Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Ja, dat zit hij nu op het bureau uit te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef computerkiller het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.![]()
Daar kunnen ze nooit om lachen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |