wel goed voor een 15 jarigequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Een selectie:
PH-BXC Boeing 737-800 Nu een vliegend "billboard", toen ik ermee vloog toen nog niet
[afbeelding]
PH-XRC Boeing 737-700, heeft inmiddels winglets
[afbeelding]
PH-BT* Boeing 737-300
[afbeelding]
PH-TKA Boeing 757-200 (Nu bij New Zealand Airforce)
[afbeelding]
Dit jaar nog een keer met een Cessna 172 de lucht in en een Boeing 737-700 of -800
14 jaar eigenlijkquote:
Je vind vliegen leuk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
14 jaar eigenlijkAls passagier natuurlijk, en die Cessna 172 is een proefvlucht, dus dan vlieg ik wel voor een deel zelf
Ojah, dat is ook echt vliegen en zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Natuurlijk, vlieg vaak met Flight Sim
Natuurlijk snap ik dat. Alleen moet ook eerst m'n middelbare school afmakenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ojah, dat is ook echt vliegen en zoIk zweer je, dat komt zeg maar niet echt in de buurt enzo
Het is op zich wel leuk, niet daarvan maar echt vliegen is toch altijd weer gaver
![]()
En dus, ik ben nu ook wel bezig met mijn middelbare school maar vlieg toch ook wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat. Alleen moet ook eerst m'n middelbare school afmaken![]()
Cool, waar?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:44 schreef -Nielz- het volgende:
TVP, ben ook bezig met m'n vliegopleiding. Ga dan in een TB-20 lessen
Ja, zulks een plezier maar niet heus. Echt ver boven Vne die joystick vol naar achter trekken en nog gaat ie niet kapotquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:53 schreef cheukert het volgende:
FS is best leuk, maar niet voor langer dan 20 minuten ofzo, beetje onmogelijke dingen doen... Ver boven Vne zoemertjes en loops maken ofzo
Waar vlieg jij danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En dus, ik ben nu ook wel bezig met mijn middelbare school maar vlieg toch ook wel?
quote:
quote:Lees de draad voor je blaat
Ja, mij een beetje te serieusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, zulks een plezier maar niet heus. Echt ver boven Vne die joystick vol naar achter trekken en nog gaat ie niet kapotOh he, als zweefvlieger ken jij natuurlijk wel CondorSoaring toch?
In welke post zegt die dat dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef cheukert het volgende:
Ja, mij een beetje te serieus
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Lees jij de openingpost eigenlijk wel
Staat echt niet in waar jij vliegtquote:Naar aanleiding van dit topic leek het mij wel een keertje aardig om te zien wat de gemiddelde vliegende Fok!ker zoal vliegt of heeft gevlogen. Dit geldt voornamelijk voor de zelf vliegende Fok!ker (piloten) maar ook voor degenen die zich als passagier hebben laten vervoeren op bijvoorbeeld een vliegvakantie. Plaatjes om het een en ander wat te verduidelijken zijn natuurlijk altijd welkom!
Zoals gewoonlijk begint de TS zelf.
Ikzelf vlieg:
En ik heb een keer gevlogen in de motorzwever van de club
Scheibe Motorfalke SF25C
Alle bovenstaande vliegtuigen zijn dus ook daadwerkelijk de kisten waar ik op heb gevlogen, en dus geen plaatjes geript van bijvoorbeeld www.airliners.net (wat btw wel een aanrader is als je een plaatje zoekt voor dit topic )
Waarom denk je dat 'dit topic' gelinkt was. Misschien dat het idee dan bij je op was gekomen om daar maar eens even te kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
[..]
Staat echt niet in waar jij vliegt![]()
Huh?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Jippie.
Roger thatquote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Lurken.
Nee, dat was ik niet omdat het in de OP stond volgens jouquote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'dit topic' gelinkt was. Misschien dat het idee dan bij je op was gekomen om daar maar eens even te kijken![]()
Had het dan gewoon gezegdquote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jij moet niet zo zeiken, prutser!
Super, wat ga je vliegen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Aankomende zondag mijn eerste vilegles(sen)
(Lelystad)
Lekker georienteerd dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee
Vliegtuig?
www.vliegcentrumlelystad.nl
Daar staan ze op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |