Shit, nu je het zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig valt er niks meer hier
Hoop dat het niet glad is en de treinen/bussen gewoon rijden
Idd, ik ga nú.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Shit, nu je het zegt.. Dat wordt dus eerder vertrekken zo.
.
Hier niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef chansadres het volgende:
Winterse tafarelen in Nederweert:P
Hele grote artikel over Raffaela in het Dagblad van het Noorden... en ik kan mijzelf zien op de fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef chansadres het volgende:Vertel vertel
Laat ons niet in spanning
scannenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hele grote artikel over Raffaela in het Dagblad van het Noorden... en ik kan mijzelf zien op de fotoAlleen ik kan de foto online niet vinden
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan er nog meer aanstaande zondag naar L&C
dan komen de finalisten bij L&Cquote:
Nou, ik vind dat ze wel gelijk heeft. SCANNEN EN SNEL EEN BEETJE!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Doe even rustig wil je...
Ik probeer even, maar vorige keer deed onze scanner het niet![]()
ik doe rustig....quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Doe even rustig wil je...
Ik probeer even, maar vorige keer deed onze scanner het niet![]()
Dat weet ik, daarom wilde ik het ook scannen voor julliequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ze wel gelijk heeft. SCANNEN EN SNEL EEN BEETJE!![]()
.
Foto's van Raffaela (en jou natuurlijk) zijn gewoon erg veel waard.
Jah, dr waren nog 17 andere geselecteerden, en ik mis iets belangrijksquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:38 schreef Fir3fly het volgende:
Het ging ok, maar toch denk je dat het niks wordt?
Ik heb dus niets gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 0.45 wel, toen ben ik gaan pitten en is het niveau wat minder geworden denk ik.
Dan zal je dit ook niet leuk vinden:quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Lynx666 het volgende:
M'n internet is weer een knipperlicht
aanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuit
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja lynx, ik heb je trackrecord op DutchDelight verbroken![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja lynx, ik heb je trackrecord op DutchDelight verbroken![]()
Ach je hebt nog een record op 3 andere tracksquote:
DutchDelight was mn favorietquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach je hebt nog een record op 3 andere tracks![]()
TrackMania Nationsquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar racen jullie en kan ik ook een poging wagen?
De wereld is dus nog niet helemáál gek gewordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floortje heeft dus de overhand
En de tandarts vind je wélquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef sbientje het volgende:
iek ben droevik
i dont wanna hear, i dont wanna know, please dont say you're sorry
geweldig lied
ik moet zo naar de tandarts, op controle.. half 3. en daarna moet ik weer werken. Ik heb een hekel aan werken![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |