Griepje denk ik.quote:
Ik heb vandaag ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog-PI? Wil je eigenlijk niet dat ie zaterdag beter is?
Maar griep heerst in het noorden, heb er zelf ook al een aantal dagen last van...
Jawel, antuurlijk, alleen het is niet zo dat hij niet welkom is als hij nog ziek isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog-PI? Wil je eigenlijk niet dat ie zaterdag beter is?
Blijf maar een weekje binnen ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
Als het zo doorgaat heb ik van het weekend mijn griep. Het sluimert nu al een beetje hier
Gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijf maar een weekje binnen ofzo.![]()
Krijg je misschien wel medicijnen van Floortje, aangezien ze toch een apothekersassistente isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.
En ik ben er gewoon zaterdag hoor. Al moeten ze me met een brancard naar binnen dragen.
Van Floortje slik ik allesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel medicijnen van Floortje, aangezien ze toch een apothekersassistente is.
Ik wil wel iets zeggen, met de ongeveer dezelfde woorden, maar dan in een andere volgorde, maar dat zou onfatsoenlijk zijnquote:
-2 voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel iets zeggen, met de ongeveer dezelfde woorden, maar dan in een andere volgorde, maar dat zou onfatsoenlijk zijn.
Zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij heb ik raff gemistgeen foto's voor jullie
![]()
Idols auto staat niet meer op de parkeerplaatsquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Het sneeuwt/hagelt/regent hier!
Jij ook al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag maar even thuisgebleven![]()
Goede middag!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Tof dat Raffa er was trouwens. Maar jammer van de foto's.
En goedemiddag iedereen.![]()
Posten, en wel nu!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
Hey AndiyanHeb alleen 1 foto op mn mobiel, maar daarbij zie je alleen de achterkant van Raf
![]()
Jippie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
Hey AndiyanHeb alleen 1 foto op mn mobiel, maar daarbij zie je alleen de achterkant van Raf
![]()
Lekker weer? Het is hier zo wisselvallig, van een kraakheldere lucht naar stromende regen en hagel, dan weer sneeuw, dan weer bewolkt en opeens weer zonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi Andiyan
Hier is het weer lekker trouwens. Wel koud, en vanochtend wat regen. Maar voorlopig is het droog en zelfs zonnig
Ben benieuwd hoe de kleuters het er vanaf gaan brengenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Al die kindjes:
Dontcha wish you girlfriend was a freak like me
Ja, dat heb ik ook wel vaak. Vannacht nog, maar dit komt meestal omdat ik de dag ervoor geen reet heb uitgevoerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Slapeloze nachten om geen duideljike reden zijn ook niet aan te raden. Zo frustrerend als je de tijd op de klok steeds later ziet worden, wetend dat je er de volgende dag niet wakker of vrolijk bent.
Dat is het bij mij niet,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel vaak. Vannacht nog, maar dit komt meestal omdat ik de dag ervoor geen reet heb uitgevoerd.![]()
Jaaa, echt geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans![]()
geweldig idd, hoorde het zondag bij L&C.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans![]()
Solicitatiegesprek(ken?)quote:
Jah.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:02 schreef Natalie het volgende:
Woei, spannend!!
Succes Lynx666! We duimen voor je
(Is dit eentje nav één van die brieven?)
Of dat je meteen wordt aangenomen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah..
En ik hoop dat er meer volgen.
Das nog steeds voor die "slimmerik"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef superhero87 het volgende:
Hee Lynx leukVoor welke functie nu?
Sneeuwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das nog steeds voor die "slimmerik"
En nu sneeuw het buiten
Het si van die vieze natte drabsneeuw, waar niemand vrolijk van wordt denk ik.quote:
Jij moet de deur nog uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, hier ook
Dat wordt glijpartijen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |