Sorry..kheb even haastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:57 schreef Svensational het volgende:
Idols verandert langzaam in een PI-loze hel..
Alsof je het anders wel doetquote:
Ga eens door?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof je het anders wel doet.
.
Je kan het wel dusquote:
Als je op Lynx doelt, die is zijn roes aan het uitslapen van een feestjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #666: Het getal van het beest
geopend door Duiveltjaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #666: Het getal van het beest
Ja, dat maakt het helemaal speciaal natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je op Lynx doelt, die is zijn roes aan het uitslapen van een feestje.
Ik ook, maar dat heeft niet echt een feest-gerelateerde reden.quote:
Dat is echt vreselijk jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Slapeloze nachten om geen duideljike reden zijn ook niet aan te raden. Zo frustrerend als je de tijd op de klok steeds later ziet worden, wetend dat je er de volgende dag niet wakker of vrolijk bent.
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzo![]()
![]()
Ja, dit wou ik ook net zeggen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzo![]()
![]()
quote:
Ik ben vandaag maar even thuisgeblevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
dacht dat je er niet was als Raffaëla op die basis school was Omrie?
nou ja, zal best wel een gekkenhuis zijn geweest inderdaad, probeer maar wat leuke foto's te maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag maar even thuisgebleven![]()
Misschien in d'r apotheekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Lynx666 het volgende:
Waar was de opnamelocatie van Floortje?
Waar heeft ze vroeger op de basisschool gezeten? (moet jij wel weten als floor aanhangerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Lynx666 het volgende:
Waar was de opnamelocatie van Floortje?
In Oss dacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar heeft ze vroeger op de basisschool gezeten? (moet jij wel weten als floor aanhanger)
Ik wou dat ik het wistquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar heeft ze vroeger op de basisschool gezeten? (moet jij wel weten als floor aanhanger)
Een heuleboel denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klopt denk ik. Hoeveel basisscholen staan daar?
De hagel is een minuutje geleden gestopt, ik zie weer blauwe lucht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Het sneeuwt/hagelt/regent hier!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klopt denk ik. Hoeveel basisscholen staan daar?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | de Lockaert bijzonder neutraal de Nicolaasschool R. K. Basisschool De Polderhof R.K. Daltonschool De Teugelaar R.K. Basisschool Don Bosco R.K. Basisschool Elzeneind R.K. Montessorischool Hertogin Johanna Nutsschool het Baken Speciale school voor basisonderwijs. John F. Kennedyschool R. K. Basisschool Pius X R.K. Basisschool St. Joseph R.K. Basisschool Sterrebos R. K. Basisschool |
Hier zonet ook al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgenmiddag![]()
Ben ziek, dus ben net uit bed![]()
Hoe weet je dat zo ineens?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Haar vader is leraar op één van deze scholen.
Zal ze zelf ook wel op die school gezeten hebben. Weet je ook welke?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Haar vader is leraar op één van deze scholen.
Zaterdag beter zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgenmiddag![]()
Ben ziek, dus ben net uit bed![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
Lynx heeft inmiddels de eerste trein naar Oss genomen?
Nee dus.
Vanwaar die knipoog-PI? Wil je eigenlijk niet dat ie zaterdag beter isquote:
Griepje denk ik.quote:
Ik heb vandaag ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog-PI? Wil je eigenlijk niet dat ie zaterdag beter is?
Maar griep heerst in het noorden, heb er zelf ook al een aantal dagen last van...
Jawel, antuurlijk, alleen het is niet zo dat hij niet welkom is als hij nog ziek isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog-PI? Wil je eigenlijk niet dat ie zaterdag beter is?
Blijf maar een weekje binnen ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
Als het zo doorgaat heb ik van het weekend mijn griep. Het sluimert nu al een beetje hier
Gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijf maar een weekje binnen ofzo.![]()
Krijg je misschien wel medicijnen van Floortje, aangezien ze toch een apothekersassistente isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.
En ik ben er gewoon zaterdag hoor. Al moeten ze me met een brancard naar binnen dragen.
Van Floortje slik ik allesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel medicijnen van Floortje, aangezien ze toch een apothekersassistente is.
Ik wil wel iets zeggen, met de ongeveer dezelfde woorden, maar dan in een andere volgorde, maar dat zou onfatsoenlijk zijnquote:
-2 voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil wel iets zeggen, met de ongeveer dezelfde woorden, maar dan in een andere volgorde, maar dat zou onfatsoenlijk zijn.
Zo ben ikquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij heb ik raff gemistgeen foto's voor jullie
![]()
Idols auto staat niet meer op de parkeerplaatsquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag maar even thuisgebleven![]()
Goede middag!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Tof dat Raffa er was trouwens. Maar jammer van de foto's.
En goedemiddag iedereen.![]()
Posten, en wel nu!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
Hey AndiyanHeb alleen 1 foto op mn mobiel, maar daarbij zie je alleen de achterkant van Raf
![]()
Jippie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
Hey AndiyanHeb alleen 1 foto op mn mobiel, maar daarbij zie je alleen de achterkant van Raf
![]()
Lekker weer? Het is hier zo wisselvallig, van een kraakheldere lucht naar stromende regen en hagel, dan weer sneeuw, dan weer bewolkt en opeens weer zonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi Andiyan
Hier is het weer lekker trouwens. Wel koud, en vanochtend wat regen. Maar voorlopig is het droog en zelfs zonnig
Ben benieuwd hoe de kleuters het er vanaf gaan brengenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Al die kindjes:
Dontcha wish you girlfriend was a freak like me
Ja, dat heb ik ook wel vaak. Vannacht nog, maar dit komt meestal omdat ik de dag ervoor geen reet heb uitgevoerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Slapeloze nachten om geen duideljike reden zijn ook niet aan te raden. Zo frustrerend als je de tijd op de klok steeds later ziet worden, wetend dat je er de volgende dag niet wakker of vrolijk bent.
Dat is het bij mij niet,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel vaak. Vannacht nog, maar dit komt meestal omdat ik de dag ervoor geen reet heb uitgevoerd.![]()
Jaaa, echt geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |