Dat heb ik ook wel. Alleen zijn lesvoorbereidingen op papier bij ons verplicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat het bij mij ook aan de voorbereiding ligt...maar ik ben iemand die het niet kan uitschrijven van te voren... als ik het doe, dan maak ik er uiteindelijk toch weer een ander verhaal van...
je was te vroegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef qu63 het volgende:
vol!
jij balenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Alleen zijn lesvoorbereidingen op papier bij ons verplicht.
Niet dat mijn les echt lijkt op mijn lesvoorbereidingIk maak er toch altijd iets anders van
Beetje wel jaquote:
en lukte je dat dan ook een beetje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Maar nu is dat niet meer zo'n probleem. Ik doe wat ik wil tijdens mijn lessen, maar tijdens stagelessen moest ik me dan ook houden aan mijn lesvoorbereiding omdat de leerkracht meevolgde op die voorbereiding.![]()
![]()
![]()
Laat ons zeggen dat ik heel vaak de opmerking kreeg dat ik één van de weinige stagiairs was die zonder lesvoorbereiding bij zich les gaf en dat het toch niet altijd helemaal precies hetzelfde was.quote:
Beetje improviseren is ook wel nodig vind ik. Zijn meestal de leukere presentaties om naar te kijken.quote:Bij ons op school doe ik heel vaak de presentatie van wat we voorbereid hebben over een onderwerp, omdat als onze voorbereiding niet super iss, ik er toch wel een mooi verhaal van weet te maken...
maar goed dat je het toen al kon uitleggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat ik heel vaak de opmerking kreeg dat ik één van de weinige stagiairs was die zonder lesvoorbereiding bij zich les gaf en dat het toch niet altijd helemaal precies hetzelfde was.
Zei ik maar dat je ook moet inspelen op de groep die je voor je hebt en dat een les nooit twee keer op dezelfde manier gegeven kan worden.
Konden de meeste (niet allemaal idd) leerkrachten wel begrip voor opbrengen. Maar ja, ik kon het toen al goed uitleggen..
![]()
tis ook al een keer voorgekomen dat we een presentatie hadden voorbereid, dat ik hem niet zou doen omdat ik niet helemaal super in m'n vel zat en we toch wel een goede voorbereiding hadden... zitten we naar de presentatie voor ons te kijken, bleken we een heel belangrijk ding vergeten te zijn, met als gevolg dat ik de presentatie wel deed en dat stuk er nog aan vast luldequote:[..]
Beetje improviseren is ook wel nodig vind ik. Zijn meestal de leukere presentaties om naar te kijken.![]()
ququote:
als dj moet je toch wel een beetje kunnen presenterenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Glacier het volgende:
* Glacier houdt ook niet zo van presenteren...tenminste, niet de presentaties waar het in dit topic over ging
Als mijn voorbereiding prut is, komt er meestal weinig zinnigs uit
qu!quote:
Een radioprogramma doen is toch anders dan een 'real life' presentatie. Daarbij moet je op je houding letten, oogcontact, handgebaren, etc...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef MutZ het volgende:
als dj moet je toch wel een beetje kunnen presenterenals bij mij m'n voorbereiding slecht is, dan is de presentatie nog wel aardig
als ik maar globaal weet waar ik het over moet hebben...
ach, als ik er gewoon veel over weet is het niet ergquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je geeft niet graag presentaties ofzo?
Handgebaren, dat kan ik goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een radioprogramma doen is toch anders dan een 'real life' presentatie. Daarbij moet je op je houding letten, oogcontact, handgebaren, etc...
In een studio hoef ik daar niet op te letten...dus kan ik me meer focussen op het praten zelf
Tekst voorbreiden voor een uitzending doe ik ook nooit, ik zie het altijd wel
Das zeker typisch Belgs?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Handgebaren, dat kan ik goed![]()
"Mevrouw, je beweegt zoveel met je handen als je iets uitlegt"
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das zeker typisch Belgs?
Mevrouw zie ik als beleefdheidsvorm, daar hoort geen je bij dan
moet je wel een beetje goed zijn in improviserenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een radioprogramma doen is toch anders dan een 'real life' presentatie. Daarbij moet je op je houding letten, oogcontact, handgebaren, etc...
In een studio hoef ik daar niet op te letten...dus kan ik me meer focussen op het praten zelf
Tekst voorbreiden voor een uitzending doe ik ook nooit, ik zie het altijd wel
en is dat dan ook direct het probleem?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, als ik er gewoon veel over weet is het niet erg
ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Handgebaren, dat kan ik goed![]()
"Mevrouw, blijf nu eens stilstaan aub. Mevrouw, je beweegt zoveel met je handen als je iets uitlegt"
![]()
Ik zeg dan altijd dat ik vaak rondloop en beweeg zodat ik kan controleren of ze opletten of dromen. Wie droomt, volgt namelijk niet met ogen/gezicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ook
Komt denk ook door m'n werk, daar moet je wel met je handen werken willen ze je begrijpen
ik werk ook met dove bewoners, dus dan ben je afhankelijk van je handen... automatisch wil ik in het dagelijks leven ook wel eens met gebaren werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd dat ik vaak rondloop en beweeg zodat ik kan controleren of ze opletten of dromen. Wie droomt, volgt namelijk niet met ogen/gezicht.
Schrikken ze altijd van als er blijkbaar iets meer achter zit
Maar ik moet wel toegeven dat ik in het dagelijkse leven ook vaak met handgebaren zaken uitleg. Beroepsmisvorming
Ja, dat wist ik alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef MutZ het volgende:
moet je wel een beetje goed zijn in improviseren
uitzendingen bereid ik ook nooit voor, maar dat wist je al...
* MutZ ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een uitzending samen
dat wisten we allang dat er niets mis met jou isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
Dit is hier echt leuk! Al mijn gebreken worden hier vandaag verklaard en er is helemaal niets mis met mij![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier mompelt iets over 2 weekenden die er binnenkort aankomen
zo laat nog druk?quote:
ahquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben net Hostel in de bios gezien.
die heb ik ook niet gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
Zeker, erg goed, lekker ranzig, lekker a la Saw.
slaapzequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Die moet je wel gaan zien.
Ik ben pitten
Halfuursrooster is de oplossingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:45 schreef leonieke het volgende:
Hoe leuk. De rapportvergaderingen vallen voor de leerkrachten tijdens de lessen.
Volgende week en de week erop heb ik op 3 avonden vergadering enkel en alleen voor die rapportvergaderingen.
*notities neemt voor volgende personeelsvergaderingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Halfuursrooster is de oplossing![]()
Dat wil ik ook weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Halfuursrooster is de oplossing![]()
Bij ons wordt er een van de 2 pauzes uitgegooid voor 1 iets langere pauze dan normaal de kortste, maar er is geen lesuitval alleen iets kortere lessenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
*notities neemt voor volgende personeelsvergadering![]()
*jaloerse blikken richting Nederland stuurt*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bij ons wordt er een van de 2 pauzes uitgegooid voor 1 iets langere pauze dan normaal de kortste, maar er is geen lesuitval alleen iets kortere lessenen de leraren kunnen gewoon op tijd naar huis
Ruilen, jij hierheen, ik daarheen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
*jaloerse blikken richting Nederland stuurt*
En wat trekt jou zo aan in België?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ruilen, jij hierheen, ik daarheen?
Nee joh, de huizen zijn hier helemaal niet duurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat trekt jou zo aan in België?
Zijn de huizen bij jullie duur. Anders kan ik misschien mijn vriend overtuigen om richting Nederland te trekken![]()
Oh gij! Nu ik dat weet, ga ik toch zeker eens zien hoeveel moeite ik moet doen om mijn domicilie te veranderenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, de huizen zijn hier helemaal niet duur
Dat huis wat jij op het oog hebt heb je hier ook wel voor een euro of 350.000 hoor
En waar kom je dan regelmatig?quote:Belgie is gewoon veel relaxter, kom er graag hoor
moet je alleen niet in de randstad willen wonen, dan komt er nog wel 1 a 1,5 ton euro's bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh gij! Nu ik dat weet, ga ik toch zeker eens zien hoeveel moeite ik moet doen om mijn domicilie te veranderen![]()
Kom er niet vaak genoeg helaas. Antwerpen en de Ardennen zijn wel mijn favorieten.quote:En waar kom je dan regelmatig?
Het huis dat ik getoond heb, lag net buiten een drukke straat in de stad, op 200m van een stationquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
moet je alleen niet in de randstad willen wonen, dan komt er nog wel 1 a 1,5 ton euro's bij
Net de plaatsen waar ik praktisch nooit naartoe gaquote:Kom er niet vaak genoeg helaas. Antwerpen en de Ardennen zijn wel mijn favorieten.
Een of ander rustig dorp hier, dan misschien, maar anders is het meestal een stuk duurder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het huis dat ik getoond heb, lag net buiten een drukke straat in de stad, op 200m van een station
Waar zou ik heen moeten gaan volgens jou dan?quote:Net de plaatsen waar ik praktisch nooit naartoe ga![]()
Dat zou dan een koopje zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, de huizen zijn hier helemaal niet duur
Dat huis wat jij op het oog hebt heb je hier ook wel voor een euro of 350.000 hoor
Belgie is gewoon veel relaxter, kom er graag hoor
Omg, hoe kopen jullie daar een huis? En komen er daar nog kosten bij of is dat all in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou dan een koopje zijn.
De prijs en de ruimte van hetgeen Leonieke haar oog op heeft laten vallen is wat mij betreft stukken beter dan wat hier in de straat te koop staat...
Dit dus.
Nope, staan er best redelijk wat te koop hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omg, hoe kopen jullie daar een huis? En komen er daar nog kosten bij of is dat all in?
Het huis dat wij op het oog hebben kost ons met kosten ook wel 230k en daar nog eens kosten van renovatie bij, kom je ook wel op meer dan 300k
Maar toch... 600k voor zo'n huis
Is dat het enige huis dat daar nog te koop is ofzo?
Je moet idd ook nog kunnen leven. Ik heb veel over voor een huis (niet op vakantie gaan, met trein naar school ,.. ) Maar als ik wil gaan eten, dan wil ik dat ook doen en niet 3 maanden moeten wachten omdat het de komende maanden niet past.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, staan er best redelijk wat te koop hoor.
Hoe mensen dat betalen. Geen idee, wij kunnen het ons iig niet veroorloven. Een huis kopen op je top, zodat je alleen maar voor je huis werkt lijkt me niet echt relaxed. En later piepen dat ze niet minder kunnen werken als een een kleintje komt, zodat ze ook nog een godsvermogen aan kinderopvang kwijt zijn
.
Dit is idd bijna niet haalbaar (als je met tweeën werkt en je ook nog van thuis uit iets meekrijgt wel natuurlijk). Maar het is verdomd veel geld voor een 3 kamer flat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben hier wezen kijken naar een appartement in de buurt. Het goedkoopste dat ik vinden kon kwam op 159.000 voor een 3 kamer flatje. De prijzen zijn dus echt niet normaal meer.
Daarom komen er dus ook zoveel hollanders naar Belgie toequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is idd bijna niet haalbaar (als je met tweeën werkt en je ook nog van thuis uit iets meekrijgt wel natuurlijk). Maar het is verdomd veel geld voor een 3 kamer flat.
Dan kun je beter een klein huis kopen en een aantal kamers vernieuwen ofzo (hier in België toch)
Wel vervelend voor jullie dat de prijzen hier ook de lucht inschietenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom komen er dus ook zoveel hollanders naar Belgie toe
Het is voor mij alleen nu ook niet te doen. Ik moet dus gaan huren.
Ik heb pas een heel mooi betaalbaar huis gezien. Nu nog verhuizen naar de duits-luxemburgse grensquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel vervelend voor jullie dat de prijzen hier ook de lucht inschieten(oke, niet alleen voor jullie
)
Waarom twijfel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb pas een heel mooi betaalbaar huis gezien. Nu nog verhuizen naar de duits-luxemburgse grens
Als ik zou weten dat ik daar werk had zou ik niet twijfelenquote:
Ik heb ook mijn fulltime job opgegeven hoor, zonder zicht op iets anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat ik daar werk had zou ik niet twijfelen
Ik spreek geen Frans en mijn Duits is ook niet al te goed nog. Dat zal eerst moeten veranderen wil ik daar kunnen gaan wonenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn fulltime job opgegeven hoor, zonder zicht op iets anders.
Wie wil werken, zal ook wel werk vinden![]()
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans en mijn Duits is ook niet al te goed nog. Dat zal eerst moeten veranderen wil ik daar kunnen gaan wonen![]()
Ben er wel mee bezig hoor. Maar eest maar eens terug richting het zuiden in Nederlandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja![]()
Goed gezien![]()
Ik weet natuurlijk niet of Hilversum een grote stad is of niet, maar dit is echt overdreven. Ik denk toch dat je die huizen bij ons hebt voor 200k ofzo (afhankelijk of er veel luxe is of niet kan het wel oplopen tot 220k ofzo..)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef qu63 het volgende:
hier even 2 kleine huisjes bij mij in de straat
toen ze net gebouwd werden kosten ze 150.000 guldendat is net 30 jaar geleden
De rente is een hele tijd historisch laag geweest hier, maar nu de economie weer aan het aantrekken is is de rente ook weer omhoog aan het gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of Hilversum een grote stad is of niet, maar dit is echt overdreven. Ik denk toch dat je die huizen bij ons hebt voor 200k ofzo (afhankelijk of er veel luxe is of niet kan het wel oplopen tot 220k ofzo..)
Dit zijn zelfs geen open bebouwingen![]()
Hopelijk staat voor jullie de rente niet te hoog
En jammergenoeg zakken de prijzen van de huizen nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rente is een hele tijd historisch laag geweest hier, maar nu de economie weer aan het aantrekken is is de rente ook weer omhoog aan het gaan.
Die gaan alleen maar omhoog helaas. Al zit ik hier wel te wachten dat ze hypotheekrente afschaffen, dan zouden de prijzen nog wel eens snel kunnen dalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jammergenoeg zakken de prijzen van de huizen niet![]()
het is onderdeel van de gemeente Hilversum.. in Hilversum zelf heb je of een villa, of een appartementje ongeveerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of Hilversum een grote stad is of niet, maar dit is echt overdreven. Ik denk toch dat je die huizen bij ons hebt voor 200k ofzo (afhankelijk of er veel luxe is of niet kan het wel oplopen tot 220k ofzo..)
Dit zijn zelfs geen open bebouwingen![]()
Hopelijk staat voor jullie de rente niet te hoog
Is nog wel een leuke stad Hilversum. Kwam er redelijk vaakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is onderdeel van de gemeente Hilversum.. in Hilversum zelf heb je of een villa, of een appartementje ongeveer
ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is nog wel een leuke stad Hilversum. Kwam er redelijk vaak
rijst, broccoli en een karbonaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wat heb je gegeten?
ja ik was ff foto's posten van mijn dagje aan de zee zondagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef leonieke het volgende:
Wat blijft het hier stil
En nu aandacht voor De Loungequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik was ff foto's posten van mijn dagje aan de zee zondag
FOT SC een serialshooter ;)
Vrouwen... je kan ze ook geen kwartier alleen latenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu aandacht voor De Nieke
Perfect
Ik was toch helemaal nog niet aan het stampvoeten??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen... je kan ze ook geen kwartier alleen laten
quote:
jouw Vlaamse waterzooi nog welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gretig bovenop zijn Vlaamse waterzooi duikt
Aandacht ja, niet uitputten ehquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gretig bovenop zijn Vlaamse waterzooi duikt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Aandacht ja, niet uitputten eh
Het is vakantie hoor![]()
Je beseft ook niet dat sneeuw koud is zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik je wel gewoon uitkleden dan?
gewoon in je nakie de sneeuw inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je beseft ook niet dat sneeuw koud is zeker?![]()
Dat mijn bloed stolt jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon in je nakie de sneeuw inerg goed voor je bloedsomloop
heb jij je werk al af?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:36 schreef leonieke het volgende:
Over een uurtje.. lijkt me ook wel interessant![]()
En dan maar hopen dat phille al gedaan heeft met werken...
Nopezquote:
a wattesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez
Ik moet nog 5 leerlingen punten geven en dan zit dat er al op.
Morgen lesvoorbereidingen maken (à volonté hoop ik![]()
Jullie kennen dat echt niet?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Facultatief, vrijwillig, hoeft niet
oh ik dacht wat andersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie kennen dat echt niet?
Dat is al de tweede keer dat ik die uitdrukking moet uitleggen op Fok!![]()
à volonté: zonder einde, zonder ophouden
Mja, op gebied van eten verklaar je het idd zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht wat anders
in restaurants betekent het idd "zoveel je maar wilt"
Maar zonder einde is wat anders hoor
ja jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, op gebied van eten verklaar je het idd zo![]()
Maar in mijn zin paste dat niet, dus ik heb er de aangepaste verklaring voor gegeven
mijn Frans is zo kut dat ik er niet met logisch nadenken bij kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, op gebied van eten verklaar je het idd zo![]()
Maar in mijn zin paste dat niet, dus ik heb er de aangepaste verklaring voor gegeven
Jah.. dan kunnen we elkaar nooit ontmoeten vrees ik.. In mijn spreektaal gebruik ik nog meer frans dan hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja
Leer dan ook eens gewoon een normale taal
Dat quasi-intellectuele frans heel de tijd..
als je dat maar afleert als je hier komt wonenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah.. dan kunnen we elkaar nooit ontmoeten vrees ik.. In mijn spreektaal gebruik ik nog meer frans dan hier![]()
Het is bij jullie nog duurder voor een huisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je dat maar afleert als je hier komt wonen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef leonieke het volgende:
Zie k er nu zo stom/zot uit?![]()
En nee, Fles, hier HOEF je niet op te antwoorden
je DURFT gewoon nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah.. dan kunnen we elkaar nooit ontmoeten vrees ik.. In mijn spreektaal gebruik ik nog meer frans dan hier![]()
jij was slapenquote:
is wel gezellig jaquote:
hey leuk! dat gevoel ken ik ookquote:
heb ik wat gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
hey leuk! dat gevoel ken ik ook![]()
en het is hier zo gezellig! Sinds onze uitbarsting van zaterdag spreekt mijn schoonvader niet meer tegen ons (oke, ze zijn van zondagmorgen tot gisterenavond weggeweest maar hij heeft nog niets gezegd sinds zijn terugkomst. Waarschijnlijk verwacht hij dat wij op onze knieën gaan vallen ofzo)
Philles pa die er 12 uur over gedaan heeft om zijn échte mening te geven over dat huis, het feit dat hij geen serieus bedrag wil vermelden voor de renovatiekosten, het feit dat hij mij belachelijk moest maken door te insinueren dat ik dacht dat de renovatie 2500euro ofzo ging kosten, het feit dat phille en ik voor de eerste keer ons gedacht gezegd hebben...quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Philles pa die er 12 uur over gedaan heeft om zijn échte mening te geven over dat huis, het feit dat hij geen serieus bedrag wil vermelden voor de renovatiekosten, het feit dat hij mij belachelijk moest maken door te insinueren dat ik dacht dat de renovatie 2500euro ofzo ging kosten, het feit dat phille en ik voor de eerste keer ons gedacht gezegd hebben...
Dat laatste is bij hem in het verkeerde keelgat geschoten...
Die eerste dingen zijn bij ons in het verkeerde keelgat geschotenquote:
ah.. vervelend dan jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die eerste dingen zijn bij ons in het verkeerde keelgat geschoten![]()
Hij wil blijkbaar niet tegengesproken worden (dat wisten we uiteraard al, maar het werd ons zaterdag gewoon te veel).
He's always right...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah.. vervelend dan ja
als je niet eens je eigen mening mag geven over iets wat gewoon over jullie gaat
that's mequote:
ik snap het jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
He's always right...
Begin je een beetje te snappen waarom ik hier weg wil. Als we hier nog lang gaan blijven, gaat er ruzie van komenen da's zeker mijn bedoeling niet
![]()
Rug is niets, maar vandaag zie ik Glacier weer, dat maakt veel goedquote:
quote:
qu!quote:
hoop echt voor je dat je snel een huis vindtquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
He's always right...
Begin je een beetje te snappen waarom ik hier weg wil. Als we hier nog lang gaan blijven, gaat er ruzie van komenen da's zeker mijn bedoeling niet
![]()
je wi lgewoon sexquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Rug is niets, maar vandaag zie ik Glacier weer, dat maakt veel goed
We hebben afgelopen weekend besloten dat als het nog te lang duurt op zoek gaan naar iets om te huren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik snap het ja
hopen dat je dan snel je droomhuis tegenkomt
sssssttttquote:
sex?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben afgelopen weekend besloten dat als het nog te lang duurt op zoek gaan naar iets om te huren.
Ik was niet alleen pissed omwille van dat huis zaterdag, maar mijn schoonzus moest ook nog eens beginnen over haar plannen om zwanger te worden. En tussendoor vermelden dat we een groot huis gaan moeten zoeken als we ook aan kinderen gaan beginnen...
ze kent perfect mijn situatie en weet dat de mogelijkheid bestaat dat we geen kinderen kunnen krijgen, maar blijkbaar houdt ze daar geen rekening mee. Let op, ik verwacht niet dat mensen die onderwerpen niet bespreken eh, maar ik heb dus geen zin om haar elke dag hier te zien 'zwangeren'
Oh ja, het is me momenteel gewoon allemaal te veel aan het worden door die stomme zoektocht naar het huis.
Dus ander onderwerp, of ik blijf zeuren![]()
Nietwaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
ssssstttt
Gaat een beetje moeilijk als je in de bios zit...
Tutut, seks is niet enkel penetratie eh MutZquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
ssssstttt
ik stem voor ander onderwerpquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:15 schreef leonieke het volgende:
Dus ander onderwerp, of ik blijf zeuren![]()
tis eng hè?quote:
en penetratie is niet alleen met de penisquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tutut, seks is niet enkel penetratie eh MutZ
Moet ik hier nu echt nog voorlichting gaan geven?Ik heb ook eens vakantie hoor
![]()
Nu nog weg gerakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Glacier het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt...
Inderdaad slim dat je weg wilt
ervaring?quote:
Ook al!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
en penetratie is niet alleen met de penis
GMTAquote:
Moet jij vanmiddag eens opletten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:16 schreef MutZ het volgende:
ssssstttt
Nee??quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tutut, seks is niet enkel penetratie eh MutZ
blijkbaar is het wel nodig...quote:Moet ik hier nu echt nog voorlichting gaan geven?Ik heb ook eens vakantie hoor
![]()
dan zou ik bij PENetratie toch eerder aan iets anders denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook al!
Zo ver had ik weer nog niet gedacht.. Maar ja, PENetratie.. PENis![]()
Je was toch al gequotequote:
En België - Luxemburg (quote:Oranje vanavond tegen Equador
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Glacier het volgende:
edit: beetje te weinig gerefreshed
Oranje vanavond tegen Equador
aan mij ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik bij PENetratie toch eerder aan iets anders denken
lijkt me een slim plan..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een praatgroep over beginnen ofzo...
Ja wel... Het is verlof. Sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee??
[..]
blijkbaar is het wel nodig...
hoeveel supporters gaan we tegenkomen vanmiddag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Glacier het volgende:
edit: beetje te weinig gerefreshed
Oranje vanavond tegen Equador
Ik had eerder gedacht aan iedereen gelijk, maar als jij denkt dat ik de meest geschikte persoon ben, ga ik me wel opofferenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
lijkt me een slim plan..ben jij onze begeleider?
quote:
of jij bent te traagquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoeveel supporters gaan we tegenkomen vanmiddag?
dan is het al te laat... En aangezien ik volgende week dinsdag jarig ben, ben ik er dan dus ook niet...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja wel... Het is verlof. Sorry
Ik ben terug beschikbaar vanaf volgende week dinsdag![]()
Gelukkige verjaardag (zo'n dingen vergeet ik namelijk de dag zelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan is het al te laat... En aangezien ik volgende week dinsdag jarig ben, ben ik er dan dus ook niet...
je moet als begeleider wel uit eigen ervaring vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht aan iedereen gelijk, maar als jij denkt dat ik de meest geschikte persoon ben, ga ik me wel opofferen![]()
en wie is dan te snel? jij of phille?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk nu, dat gevoel heb ik ook soms tijdens de seks![]()
leuk hè, een vriendinnetje die pathé arena uitkiest en er later achterkomt dat nederland in de arena speelt die avondquote:
Ik kan tegen een stootje hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
[..]
Deze vraag wilde ik dus stellen, maar ik deed het toch maar niet
* MutZ houdt wijselijk haar mondquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
leuk hè, een vriendinnetje die pathé arena uitkiest en er later achterkomt dat nederland in de arena speelt die avond
dank jequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelukkige verjaardag (zo'n dingen vergeet ik namelijk de dag zelf)
![]()
![]()
![]()
tis hier nog ochtendquote:
jij gelukquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik, maar ik kan gelukkig meerdere keren na elkaar, dus het is nog geen ramp![]()
ik ga het maar niet uitproberenquote:
ik denk dat het ook wel meevalt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt...en zo niet, dan hebben we dat ook eens meegemaakt
ik overleef het echt wel hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oei.. Is het zo erg voor jou![]()
*dikke knuf*
eerder quintetsletquote:
Daarom dat ik het woord 'slet' in mijn mond durfde nemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
eerder quintetslet
(tis ook al de 2e keer)
*proest*quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
En anders heb je nog altijd de film eh![]()
idd... kwartetslet is leuker... maar die naam heb ik nu alweer zolang dat ik nu voor quintetslet gaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dat ik het woord 'slet' in mijn mond durfde nemen
Maar quintetslet klinkt niet zo goed vind ik![]()
valt wel op hè...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:36 schreef leonieke het volgende:
En we gebruiken het woord slet en alle mannen zwijgen...
Watjes![]()
Heequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
valt wel op hè...
maar wist je nog niet dat mannen watjes waren? zijn ze altijd al geweest hoor
Mja, weet je.. Ik leef nog altijd op hoop dat ik toch verkeerd ben, want ik heb nog altijd een vent nodig die een spin wil dooddoen voor mij enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
valt wel op hè...
maar wist je nog niet dat mannen watjes waren? zijn ze altijd al geweest hoor
je durfde gewoon niet meer te reagerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hee
Ben ik even met iets anders bezig, racet de SC als een gek door
je bent Belg... dat verklaart al een hoopquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, weet je.. Ik leef nog altijd op hoop dat ik toch verkeerd ben, want ik heb nog altijd een vent nodig die een spin wil dooddoen voor mij enzo![]()
een pen natuurlij k:')quote:
Ja anders gaan we weer wat lopen discrimineren jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
je bent Belg... dat verklaart al een hoop
Volgens mij ga ik jullie nu gelijk geven qua watjes...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, weet je.. Ik leef nog altijd op hoop dat ik toch verkeerd ben, want ik heb nog altijd een vent nodig die een spin wil dooddoen voor mij enzo![]()
daar dacht ik ook aan toen ik PENentratie lasquote:
Omg, jij raakt een spin aan als ze nog leeft!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik jullie nu gelijk geven qua watjes...
Maar doodmaken? Ik zet spinnen altijd buitenDoodmaken is zielig
moet toch wat om de SC lopend te houden... En trouwens... dit was geen discrimineren, dit is gewoon een constateringquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja anders gaan we weer wat lopen discrimineren ja![]()
jij geeft mij sowieso altijd gelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik jullie nu gelijk geven qua watjes...
Maar doodmaken? Ik zet spinnen altijd buitenDoodmaken is zielig
Je gebruikt het wel tegen mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet toch wat om de SC lopend te houden... En trouwens... dit was geen discrimineren, dit is gewoon een constatering
* MutZ maakt de opmerking over belgen maar niet...quote:
ja hequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan toen ik PENentratie laskomt door die hoofdletters
sorry niekequote:
waar en wanneer?quote:
Mij hebben ze hier altijd gezegd dat ik beter niet nadenk... Doe ik wat jullie zeggen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ maakt de opmerking over belgen maar niet...
pikstraf zekerquote:
hij moet welquote:
hier en nu niet iigquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze hier altijd gezegd dat ik beter niet nadenk... Doe ik wat jullie zeggen, is het weer niet goed![]()
*zich verstoten voelt![]()
neequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je moest het ook hardop uitspreken eh![]()
Op den duur is altijd gelijk krijgen ook niet meer leuk hoorquote:
ook zonder redenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op den duur is altijd gelijk krijgen ook niet meer leuk hoor![]()
Dus heb ik gezegd dat phille 1 x per maand mag tegenspreken![]()
ervaringen uit het verledenquote:
Hij vindt altijd wel iets hoor... Al gaat het maar om het feit dat ik wéér een stuk chocolade wil nemenquote:
ik bedoelde dat jij em mocht tegensprekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij vindt altijd wel iets hoor... Al gaat het maar om het feit dat ik wéér een stuk chocolade wil nemen![]()
Ik doe dat constantquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij em mocht tegenspreken
ik las em verkeerd geloof ikquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Maar ik vergeef het jou![]()
wat gul van jequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op den duur is altijd gelijk krijgen ook niet meer leuk hoor![]()
Dus heb ik gezegd dat phille 1 x per maand mag tegenspreken![]()
chocoladequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij vindt altijd wel iets hoor... Al gaat het maar om het feit dat ik wéér een stuk chocolade wil nemen![]()
gezelligquote:
kan het toch ook 1x in de 2 maanden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
ja 1 keer per semester vond ik wat weinig![]()
Wij hebben hier alleen warm weer.quote:
ik hoop het toch echt niet voor emquote:
naar Glacier toequote:
Mja, ik heb er al genoeg over getwijfeld en we zijn nu dat overeengekomen dus ik kan het maar moeilijk weer veranderen ehquote:
je bent toch een vrouw? die zijn toch altijd wispelturigquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik heb er al genoeg over getwijfeld en we zijn nu dat overeengekomen dus ik kan het maar moeilijk weer veranderen eh![]()
iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn dus eigenlijk niet zo belangrijk
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
We zijn dus eigenlijk niet zo belangrijk
ja, nu wel.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, nu wel.
Inclusief de hele omgeving hier die nu door een sneeuwstorm geheel aan het zicht onttrokken is. Kan nog net de overkant van de straat zien![]()
Hmz.. Zou ik toch eens gebruik moeten van maken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bent toch een vrouw? die zijn toch altijd wispelturig
Zelfs zonder afscheid te nemen van ons...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:16 schreef qu63 het volgende:
[10:05:50] * MutZ Quit (Quit: Naar Glacier)
Vrouwen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zelfs zonder afscheid te nemen van ons...
Het lef..
![]()
Idd, je zou er maar 1 zijn he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |