quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef Polen het volgende:
[..]
[..]
Krijgt ook p een goede reden 'afwachtend...' te posten in hvjjn.
Maar ze is vrij en extreem gewillig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil helemaal niet afwachtend posten in HVJJN.![]()
Dan hoef je dus ook niet af te wachten, maar kun je er meteen bovenop duiken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Polen het volgende:
[..]
Maar ze is vrij en extreem gewillig..
Ik ben het niet gewend van jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, wel verdomme! Neem ik de moeite om een topic te openen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, wel verdomme! Neem ik de moeite om een topic te openen.
Maar ik controleerde nog even voor het posten.quote:[R&P SC] Jeuk op intieme plekjes.
Het wachten betreft niet de voorbereiding maar de nasleep.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoef je dus ook niet af te wachten, maar kun je er meteen bovenop duiken!
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Polen het volgende:
[..]
[..]
Maar ik controleerde nog even voor het posten.
Op wie, haar of al die andere gangbangers?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoef je dus ook niet af te wachten, maar kun je er meteen bovenop duiken!
En ik verzoek je die OP aan te passen.quote:
T klonk eigenlijk meer naar dat ze haar agenda al vol geplannned had..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:50 schreef Polen het volgende:
[..]
Maar ze is vrij en extreem gewillig..
Over negen maanden een kind of over zes maanden HIV positief? En als je echt mazzel hebt, dan allebei!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Polen het volgende:
[..]
Het wachten betreft niet de voorbereiding maar de nasleep..
Er is er altijd wel een die dat vindt, ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
En als man zijnde MOET je er dan natuurlijk gebruik van maken...
Zou dan echt niemand het meer safe doen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Polen het volgende:
Het wachten betreft niet de voorbereiding maar de nasleep..
In ieder geval al haar gaten volgeplandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T klonk eigenlijk meer naar dat ze haar agenda al vol geplannned had..
't Kan allebei, kwestie van goed richten...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op wie, haar of al die andere gangbangers?
Netjes van je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Polen het volgende:
[..]
[..]
Maar ik controleerde nog even voor het posten.
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik verzoek je die OP aan te passen.
Voor een drankje pijpen en voor een taxirit onbeschermd anaal, begreep ik. Maar ik ben geen 14. Ik kan daar niet aan relateren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zou dan echt niemand het meer safe doen tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |