abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35573268
Ik heb alles doorgelezen, heb er even over gedaan maar ben er doorheen.
Wat kan die LS slijmen zeg! En maar vragen om je telnummer en maar vragen. De foto's van zijn huis daar laat ik me niet over uit en ook niet over zijn relaties en stalken van zijn ex. Maar Tann laat deze MSNlog niet te lang staan, zo best zwaar kunnen zijn voor LS

[ Bericht 21% gewijzigd door Danaa op 28-02-2006 14:41:05 ]
pi_35573323
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:02 schreef tann het volgende:
weet niet wat de rest ervan denkt maar dit vind ik tever gaan, staan zoveel prive dingen in, je kunt iemand maken en breken maar dit is regelrecht breken... LS mag zijn wie hij is maar dit heeft ie niet verdient
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35573552
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

weet niet wat de rest ervan denkt maar dit vind ik tever gaan, staan zoveel prive dingen in, je kunt iemand maken en breken maar dit is regelrecht breken... LS mag zijn wie hij is maar dit heeft ie niet verdient
Ik vind het wel even goed om duidelijk te laten zien wat ie allemaal heeft gezegt, maar deze log moet niet te lang blijven staan. vind ik
pi_35573599
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:17 schreef golfer het volgende:
Tanja, haal die MSN-log eens even weg, want dat mag volgens de policy van Fok! niet:

http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
[..]
Golfer, klaat het staan een MOD zal het wel weghalen denk, ben echt spuugzat van dat ge etter van LS, en dat gedraai en gedreig met MSN, nu kan iedereen zelf zien dat er nx bijzonders in staat zoals LS steeds probeert duidelijk te maken, kheb het hem meerder malen gezegd, en ik laat niet met me fucken. Kzal idd dadelijk wel een ban krijgen....en ja ...tis triest dat ik dit op fok zit, maar soms moet je over lijken gaan khoop er voor eens en altijd mee klaar te zijn, en LS heeft hier zelf om gevraagd
pi_35573719
tanja.

daar ik niet prive op je kan reageren dan maar ff zo.
ik kom voor in je msn gesprek en wat heer LEKKERSIMPEL beweert in je gesprek klopt niet helemaal zoals gewoonlijk.
1 ja ik heb gereageerd in het gastenboek omdat ik zag dat hij weer een spelletje speelt met mensen.
2 hij heeft GEEN verhouding gehad met vrouw 1 hij zou wel willen toen maar hij stalkte haar en ze was bang van hem zodoende ging ze in op zijn verhalen
3 vrouw 2 heeft ie gekust en broer zus verhouding was alleen sprake van van zijn kant ook deze vrouw was bang van hem wrom die kus ik weet het niet die is er wel geweest.
4 vrouw 3 ben ik voer geen lul verhaal rob ik wou je nooit heb zelf een goed huwelijk nooit maar ook nooit het ik iets met je willen hebben looser dat je er bent je bent alleen vergeten in je gesprek met tanja dat IK en vrouw 1 naar de politie zijn geweest en een aangiften tegen je hebben gedaan wegens stalken en dat je toen pas stopte met ons lastig vallen.
De enigste rede dat ik hier wel eens mee lees is dat je een poosje terug weer ff bij ons langs kwam op internet en een spelletje speelde wie ben ik gelukkig was ik er toen niet maar het koste je wel weer een ban daar.
als laaste laat ons met rust stuur geen mail ik reageer er toch niet op en mocht je weer blijven vervelen ik print het uit en lever het zo weer bij ons op het politie buro af.
Tanja kijk uit met deze gast en doe niks blokeren en nergeren en ga lekker verder met mensen die wel leuk zijn.
pi_35573758
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik was het, en niet LS zelf.
Ik vond het zo saai gisteren.
Wist je dat ik daar het eerst aan moest denken!!
Recidivist.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:56:39 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_35573883
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Gert het volgende:

OK, dit begint lullig te worden.
Ik was het, en niet LS zelf.
Ik vond het zo saai gisteren.
Daarna ineens niet meer.
En aangezien het zeer eenvoudig is aan te tonen dat het om een kloon gaat, en wij hier niet achterlijk zijn, vond ik het wel kunnen.
De kloon is overigens al de nek omgedraaid door een FA.
Gert, Gert, Gert.

Maar nu heb ik wel weer een mooie foto voor mijn scanman-bankenverzameling!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35573892
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef Danaa het volgende:
Dat ga ik even lezen
Dacht van niet
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35573965
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Athalon het volgende:

[..]

Dacht van niet
Nou jawel hoor, en ben er doorheen..
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 15:03:17 #60
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35574054
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Wanneer slaap jij eigenlijk, tussen 03:15 en 05:15 of zo?
Ik ben weer wakker slaap niet zoveel dus
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35574099
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik ben weer wakker slaap niet zoveel dus
Ben je er weer Heb jou al een tijdje niet meer gesproken! Alles al gelezen?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:05:02 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_35574113
Zo te lezen had ik toch wel gelijk met mijn opmerking over stalken enzo.
pi_35574170
't staat er nog steeds...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_35574181
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Mike1964 het volgende:
Uhhuh
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:14 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_35574209
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Mike1964 het volgende:
Wat vind jij van die scanmanbank?
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 15:09:07 #66
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35574233
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ben je er weer Heb jou al een tijdje niet meer gesproken! Alles al gelezen?
Ben nog bezig, zou bijna bezig gaan met het schrijven van een boek
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:11:04 #67
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35574282
wat een enge freak zeg die LS.. hahaha maar ehh tann doe ff die speculaties over mij ook ff hier posten dan

whaha in het begin is ie alleen maar aan het slijmen en aan het zeggen dat ie de hond aan het uitlaten is, later komt ie met zn enge freak stories en tann zeg alleen aha ok tja ik ga nu slapen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_35574360
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:51 schreef oeteltje het volgende:
tanja.

daar ik niet prive op je kan reageren dan maar ff zo.
ik kom voor in je msn gesprek en wat heer LEKKERSIMPEL beweert in je gesprek klopt niet helemaal zoals gewoonlijk.
1 ja ik heb gereageerd in het gastenboek omdat ik zag dat hij weer een spelletje speelt met mensen.
2 hij heeft GEEN verhouding gehad met vrouw 1 hij zou wel willen toen maar hij stalkte haar en ze was bang van hem zodoende ging ze in op zijn verhalen
3 vrouw 2 heeft ie gekust en broer zus verhouding was alleen sprake van van zijn kant ook deze vrouw was bang van hem wrom die kus ik weet het niet die is er wel geweest.
4 vrouw 3 ben ik voer geen lul verhaal rob ik wou je nooit heb zelf een goed huwelijk nooit maar ook nooit het ik iets met je willen hebben looser dat je er bent je bent alleen vergeten in je gesprek met tanja dat IK en vrouw 1 naar de politie zijn geweest en een aangiften tegen je hebben gedaan wegens stalken en dat je toen pas stopte met ons lastig vallen.
De enigste rede dat ik hier wel eens mee lees is dat je een poosje terug weer ff bij ons langs kwam op internet en een spelletje speelde wie ben ik gelukkig was ik er toen niet maar het koste je wel weer een ban daar.
als laaste laat ons met rust stuur geen mail ik reageer er toch niet op en mocht je weer blijven vervelen ik print het uit en lever het zo weer bij ons op het politie buro af.
Tanja kijk uit met deze gast en doe niks blokeren en nergeren en ga lekker verder met mensen die wel leuk zijn.
, bedankt voor je waarschuwing, ik snap nu ook waarom vrouw 4 er een punt achter heeft gezet en met een de politie dreigde voor een of ander bevel voor stalken ofzo.Dat ie een soort van stalker was hadden wij thuis al in de gaten omdat hij gewoon meerdere malen naar mn ouders belde, met jouw punt 1 ben ik het helemaal eens, vandaar ook dat ik de log van msn er op gezet heb want ik laat dus niet met me spelen, sorry dat ik je er in betrokken heb......bepaalde prive delen wou ik later deleten, maar kan niet editten op mn post....sterkte...khoop dat ie jullie wel met rust laat
pi_35574399
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef Suikeroom het volgende:
wat een enge freak zeg die LS.. hahaha maar ehh tann doe ff die speculaties over mij ook ff hier posten dan

whaha in het begin is ie alleen maar aan het slijmen en aan het zeggen dat ie de hond aan het uitlaten is, later komt ie met zn enge freak stories en tann zeg alleen aha ok tja ik ga nu slapen
die speculaties over jou zaten er wel bij maar is op de een of andere manier niet in de post gekomenk, denk omdat het te lang was. Mocht LS nu komen en zeggen dat ik dat express heb weg gelaten wat niet zo is, post ik met alle liefde dat laatste stukje nog ff........ik wacht het wel af...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:21:30 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35574542
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:

[..]

die speculaties over jou zaten er wel bij maar is op de een of andere manier niet in de post gekomenk, denk omdat het te lang was. Mocht LS nu komen en zeggen dat ik dat express heb weg gelaten wat niet zo is, post ik met alle liefde dat laatste stukje nog ff........ik wacht het wel af...
die speculaties zijn voor hem niet zo relevant denk ik, de prive dingen over hem zijn tog al gepost, dan kunnen die speculaties er ook nog wel bij lijkt mij

gaat dat van Jensen trouwens nog door of is dat al geweest?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_35574547
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:08 schreef APK het volgende:

[..]

Wat vind jij van die scanmanbank?
Ik denk dat scanman groen van jalousie wordt als hij hem ziet...

Net even die hele log gelezen trouwens, die LS is behoorlijk eng.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35574578
hoi tanja, maak niet uit ik heb me lang genoeg stil gehouden en de naam oeteltje heb ik bewust genomen zodat hij wist wie ik was het enigste wat ie nu doet is af en toe een paar zinnen zetten en die leest mijn man ook het valt nog mee maar er zal naar deze actie nog wel iets komen maar ben er niet bang voor ik lever het gewoon in en dan ben ik er weer klaar mee. ik vond alleen dat ik je moest waarschuwen voor hem en ik zie gewoon dat ie niks is veranderd en hetzelfde spelletje speelt met mensen.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef tann het volgende:

[..]

, bedankt voor je waarschuwing, ik snap nu ook waarom vrouw 4 er een punt achter heeft gezet en met een de politie dreigde voor een of ander bevel voor stalken ofzo.Dat ie een soort van stalker was hadden wij thuis al in de gaten omdat hij gewoon meerdere malen naar mn ouders belde, met jouw punt 1 ben ik het helemaal eens, vandaar ook dat ik de log van msn er op gezet heb want ik laat dus niet met me spelen, sorry dat ik je er in betrokken heb......bepaalde prive delen wou ik later deleten, maar kan niet editten op mn post....sterkte...khoop dat ie jullie wel met rust laat
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:23:40 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35574606
wat een zielig pubertopic dit
pi_35574632
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:

[..]

Please? ik wil graag weten hoe het afloopt!
En je moet de kans grijpen zolang de modjes (net doen of ze) slapen

[ Bericht 1% gewijzigd door Mike1964 op 28-02-2006 15:32:50 ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35574684
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:

wat een zielig pubertopic dit
Gelukkig is dit topic nu, dankzij jouw geweldige en volwassen reactie, weer wat minder zielig...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')