abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 03:12:25 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35564069
Ah, de losers zitten hier weer?

Slowchatten zonder hoofdpersoon?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 februari 2006 @ 03:14:23 #27
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35564083
Zo zo zo LS is weer lekker bezig..

Je las ook van mij dingen 'tussen de regels door' maar wat dat kon je niet zeggen....

Je betrapt JEZELF er steeds op dat een ander het woord sli gebruikt? Ai ai ai ai

Dan nog ff een quote uit de vorige:
[qoute]
Iemand die hier mij nu ook graag mag afkraken, die kan het weten, die kwam op MSN om te vragen of bepaald MSN-naam, of dat Tanja was, en of bepaald adres haar MSN adres was....
Antwoord op haar was.....

Vond ze niet zo leuk, tja, en als je het ook zoooooo graag wil weten, en dan zeg ik het niet, dan is het logisch dat ze nu 180 graden is gedraaid. [/quote]

Goed, Tanja voegde mij toe op haar msn, en ik vroeg aan LS: is ******** Tanja. Waarop hij zei: hoezo. Ik heb niet een msn adres gegeven om te laten bevestigen, heb de chatlogs nog liggen... Jouw antwoord was niet , je werd alleen erg nieuwsgierig. Toen ik op FOK las dat zij mij idd toegevoegd had, sloeg jij op tilt... Man man man: om je wakker te maken: Tanja is gewoon een mens.
Je kickt er blijkbaar op dat iemand die op tv is geweest op jouw msn zit... GROW UP!

Je blaast t enorm op. Maar goed als je geen leven hebt, dan moet je wat. Op zich heb ik best respect hoe je je leven invulling weet te geven, zou mij niet lukken als ik zo'n gefrustreerd iemand ben.

Wel toevalig dat LS1 en LS2 steeds vlak na elkaar posten... je bent ook wel erg gebrand op IP-check. Zal daaruit komen dat je zo snugger bent bij kennissen een kloon aan te maken?
Oh ja, nog iets.
Ik vond je vrij snel een eng mannetje, iemand die na 3 regels msn meteen zijn hele cv en telefoonnumer stuurt en zegt : 'bel maar' .. sja.... brrrrrrrrrrrr
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 03:17:30 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564091
Kimske maak je niet druk We hebben weer kooktips APK heeft z'n geliefde terug, PC eend kan weer virtueel gaan stalken en eigenlijk is iedereen blij en uiteindelijk draait het daar allemaal toch om
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 03:38:37 #29
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564188
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK, je zou toch een keer met nieuwe foto's moeten komen. Want staan al hoop delen met een link naar foto's die niet meer op dat account staan.
en waarom staan die niet meer op dat account? vind het behoorlijk kansloos als ze op jou account stonden en je ze hebt weggehaald vanwege een opgeblazen ruzietje .......
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 03:41:10 #30
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35564202
zal ik ff wat foto's omhoogladen dan?

ff paar leuke zoeken!
Stem:
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 03:42:45 #31
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564207
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 03:41 schreef Kimske het volgende:
zal ik ff wat foto's omhoogladen dan?

ff paar leuke zoeken!
als je het goed vind zal ik er dan wel een OP van maken of mag je zelf natuurlijk ook doen als je er dan bent of APK (heb je alleen wel kans dat er allemaal hartjes omheen staan )
Room 23
  dinsdag 28 februari 2006 @ 03:48:03 #32
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35564227
ik maak wel ff een leuke collage, ben toch wakker, verveel me toch!
Stem:
pi_35564346
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 03:14 schreef Kimske het volgende:
[knip]
Ik vond je vrij snel een eng mannetje, iemand die na 3 regels msn meteen zijn hele cv en telefoonnumer stuurt en zegt : 'bel maar' .. sja.... brrrrrrrrrrrr
wat een idioot
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 04:51:45 #34
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35564405

En ik zal hem braaf laten staan
Stem:
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 05:26:48 #35
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564466
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 04:51 schreef Kimske het volgende:
[afbeelding]

En ik zal hem braaf laten staan
APK kun jij die in je OP zetten of wil je die liever bewaren voor de volgende?
Room 23
pi_35564702
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

APK kun jij die in je OP zetten of wil je die liever bewaren voor de volgende?
Werken jullie allemaal in een nachtploeg ofzow? jeetje wat een tijd , toen lag ik al te dromen van mooie mannen ( en nee, niet APK, die is nu niks meer aan met al die meiden aan zijn kont )

weer alles bij gelezen en weer niks nieuws onder de zon, kom op Tan aanhangers, beetje creatiever worden hiero zo wordt het niks .
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35564725
Leuk hoor Kim, het is tenslotte nog steeds het Tanja forum....Al leek het er weer niet op gister en vannacht. Heb zelf nog een fotootje gevonden:

Bron: http://bigbrother5online.web-log.nl/
pi_35564759
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 07:32 schreef Terrr het volgende:
Leuk hoor Kim, het is tenslotte nog steeds het Tanja forum....Al leek het er weer niet op gister en vannacht. Heb zelf nog een fotootje gevonden:

[afbeelding]

Bron: http://bigbrother5online.web-log.nl/
Het houdt ze van de straat moet je maar denken
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 08:08:16 #39
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35564885
Liesje het lag niet aan ons maar aan diegene die die kutkloon aanmaakt dat de zooi verwaterde
Room 23
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 11:34:16 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35568104
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:08 schreef Manu82 het volgende:
Liesje het lag niet aan ons maar aan diegene die die kutkloon aanmaakt dat de zooi verwaterde
Wanneer slaap jij eigenlijk, tussen 03:15 en 05:15 of zo?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:19:21 #41
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35569206
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Wanneer slaap jij eigenlijk, tussen 03:15 en 05:15 of zo?
Die post gewoon door in z'n slaap.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 12:41:33 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35569745
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef PH52 het volgende:

[..]

Die post gewoon door in z'n slaap.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_35570598
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 03:14 schreef Kimske het volgende:

Je las ook van mij dingen 'tussen de regels door' maar wat dat kon je niet zeggen....

Je betrapt JEZELF er steeds op dat een ander het woord sli gebruikt? Ai ai ai ai

Dan nog ff een quote uit de vorige:
[qoute]
Iemand die hier mij nu ook graag mag afkraken, die kan het weten, die kwam op MSN om te vragen of bepaald MSN-naam, of dat Tanja was, en of bepaald adres haar MSN adres was....
Antwoord op haar was.....

Vond ze niet zo leuk, tja, en als je het ook zoooooo graag wil weten, en dan zeg ik het niet, dan is het logisch dat ze nu 180 graden is gedraaid.
Goed, Tanja voegde mij toe op haar msn, en ik vroeg aan LS: is ******** Tanja. Waarop hij zei: hoezo. Ik heb niet een msn adres gegeven om te laten bevestigen, heb de chatlogs nog liggen... Jouw antwoord was niet , je werd alleen erg nieuwsgierig. Toen ik op FOK las dat zij mij idd toegevoegd had, sloeg jij op tilt... Man man man: om je wakker te maken: Tanja is gewoon een mens.
*knipperdieknip*

[/quote] ghe.....mooie stukkies weer van LS, hij zei ":X" op die msn vraag? klas ook heel wat anders in die logs van msn meer zoiets van "hoezo.... ..."

En dan deze "En toen TAnja vroeg wat ik van jou wist.. (ik kende je alleen maar van je mooie filmpjes) heb ik haar geschreven, dat er mensen zijn dat je voor een roddelblad werkte.
Maar dat is Tanja dan weer, die blaast dat kompleet op. Dat ik wel ff gezegd zou hebben dat je een roddeljournalist bent. Ik zei met nadruk, dat je mooie filmpjes maakte en voor de rest van lezen dingen van je had gehoord. Waarvan ik de waarheid en bron niet had."

Volgens mij ging het zo LS : " T: rob hoe vind ik nou de nieuwe topic, T: kheb et al. R: hah ik was ff Tjesto uitlaten, maar je had het al, R: pas op PCeend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T:hoezo...R: Die heeft af en toe uitspraken gehoord op de streams, en die probeert je nu uit te horen..... T:dat heb ik door, hij denkt dat ik et niet ben"

Ik kan hier nergens vinden dat IK vroeg wat LS van PC wist...

En: "R: ik had ook een vraag he? .hah, R: mag ik je ff bellen? , R: Mag ik een kompleet verkeerd grapje maken op het topic?, R: Ik ga mijn bedje in .kiss, (*)Rob(*) heeft de wink "Zoen" verzonden. R: Lieverd, PC-eend is iemand die voor een roddelblad werkt.......... PAS DAAR MEE OP .....
ok, geen antwoord, dan moet je het zelf maar weten... Ik bedoelde het alemaal goed... trussiekussie voor straks en misschien tot een volgende keer (K)"

Waar zijn die met nadruk genoemde complimentjes over PC zn filmpjes wat LS geantwoord zou hebben op mijn vraag wat ie van PC weet? en zei dat anderen gezegd hadden dat PC voor een blad werkte...? LS zal het ongetwijfeld een keer gezegd hebben PC zn filmpjes mooi te hebben gevonden, maar niet tijdens die chat... (kon het overigens nergens zo snel vinden..)

LS ga vooral zo door, ......en ik blaas het compleet op ?:D maar goed...ga maar weer zeggen dat ik er in geknipt heb...

En dan die kloon LS, ik denk dat dat eerder zo is gegaan: LS is op visite, heeft het weer over FOK want kan het niet loslaten, bedenkt opeens om weer onder de aandacht te komen op FOK om bij visite ff achter de pc te kruipen om een andere LS aan te maken zodat IP anders is, plaatst post, gaat naar huis, plaatst post onder andere LS en vraagt visite nog ff te posten met de andere andere LS

Maar goed, khoop dat ik het vol kan houden niet meer te reageren op LS, mijn excuses voor de users die zich hier aan irriteren...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:58:11 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_35572072
Wat een chaos!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:01:37 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35572205
Ik snap er niets meer van.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35572226
knip => doe maar niet

[ Bericht 99% gewijzigd door flugeltje op 28-02-2006 16:55:23 ]
pi_35572270
Dat ga ik even lezen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:04:58 #48
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35572308
Je hebt hide IP proggies waar je gewoon op je eigen computer onder een ander ip-adres kan posten dus daarvoor hoef je niet stiekem bij de buurvrouw een bakkie te gaan halen
Maar geef LS geen stof meer om hier nog te komen.. volgens mij vindt ie het alleen maar leuk om jou te prikkelen en dat jij dan gaat happen en dan kan hij er weer op ingaan.. let it go

oh haha cool een msnlog, ff lezen die gossip
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 14:16:59 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35572684
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef tann het volgende:
En dan die kloon LS, ik denk dat dat eerder zo is gegaan: LS is op visite, heeft het weer over FOK want kan het niet loslaten, bedenkt opeens om weer onder de aandacht te komen op FOK om bij visite ff achter de pc te kruipen om een andere LS aan te maken zodat IP anders is, plaatst post, gaat naar huis, plaatst post onder andere LS en vraagt visite nog ff te posten met de andere andere LS
OK, dit begint lullig te worden.
Ik was het, en niet LS zelf.
Ik vond het zo saai gisteren.
Daarna ineens niet meer.
En aangezien het zeer eenvoudig is aan te tonen dat het om een kloon gaat, en wij hier niet achterlijk zijn, vond ik het wel kunnen.
De kloon is overigens al de nek omgedraaid door een FA.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:17:43 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35572708
Tanja, haal die MSN-log eens even weg, want dat mag volgens de policy van Fok! niet:

http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
quote:
Privélogs, mails, privegegevens, etc. horen privé te zijn en blijven.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')