karn zit hier naast mij te lezen en zei: "I'm falling in love with this man".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef Mike1964 het volgende:
Net even die hele log gelezen trouwens, die LS is behoorlijk eng.
goh dat was niet eens de intentie er vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic nu, dankzij jouw geweldige en volwassen reactie, weer wat minder zielig...
Ik weet niet op wat voor soort basisschool jij gezeten hebt, maar bij ons liepen er geen kindertjes rond tegen wie regelmatig aangifte werd gedaan wegens stalken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
komop dit is toch net een groep basisschool kindertjes hier die ruzieen.
Wat ik me dan gelijk afvraag,....wat doet zo intelligent wezen in dit nutteloze topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
goh dat was niet eens de intentie er van![]()
komop dit is toch net een groep basisschool kindertjes hier die ruzieen. Dat er al 47 topics volgeklad zijn over die kansloze tanja uit bb door een stel zo mogelijk nog grotere kanslozen van gemiddeld 30+ is toch om te janken.
Users die ineens in dit soort topics komen binnenvallen om even superieur te doen, dát zijn de bikkels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
komop dit is toch net een groep basisschool kindertjes hier die ruzieen. Dat er al 47 topics volgeklad zijn over die kansloze tanja uit bb door een stel zo mogelijk nog grotere kanslozen van gemiddeld 30+ is toch om te janken.
Maar blijkbaar leuk genoeg om mee te lezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Denk dat je alle topics van Tanja maar even door moet lezen, dan zul je wel zien dat er niet allemaal geruziet word!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik moet kanslozen bestuderen voor mijn studiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Wat ik me dan gelijk afvraag,....wat doet zo intelligent wezen in dit nutteloze topic?
kijk ff in de spiegel zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik moet kanslozen bestuderen voor mijn studie![]()
![]()
Misschien moet ze hem even toevoegen aan haar MSN....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
karn zit hier naast mij te lezen en zei: "I'm falling in love with this man".![]()
giebel giebelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kijk ff in de spiegel zou ik zeggen
Tip: zoek het wat dichter bij huis, je msn-mailadres zegt toch genoegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
ja die is speciaal voor fok. Zie het als een filter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Tip: zoek het wat dichter bij huis, je msn-mailadres zegt toch genoeg![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ik woon ook parttime in Drente. Dat zegt toch genoeg!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ga je nou hier beginnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
Je had het eerst wèl goed geschreven hoor, het is met een h.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik woon ook parttime in Drente. Dat zegt toch genoeg!!
tis dat jij et zegt geestelijkgestoord@...... kansloosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
pak een spiegel zou ik zo zeggen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kijk ff in de spiegel zou ik zeggen
LS nodig? Waarvoor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef PC eend het volgende:
Tann is er weer![]()
En waar is die LS wanneer je hem nodig heb?
die zit al lang aan de telefoon!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef PC eend het volgende:
Tann is er weer![]()
En waar is die LS wanneer je hem nodig heb?
hmm dat zouden zomaar quotes van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef Gert het volgende:
Maar Plae, iemand die in Babes&Hunks-topics commentaren plaatst als "Lelijk wief met dikke neus", "tja als je van een zak botten houdt", of "alleen van die allochtonen import naam krijg ik al koppijn", kan maar beter niet in een ander subforum komen zeuren over niveau. Dat staat een beetje sneu.
Ik geloof het zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef tann het volgende:
[..]
met mn moeder zeker, of ik wil kappe![]()
Ja tuurlijk heb ik die wel gezienquote:
Meer of hij nog durft te komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heb ik die wel gezien![]()
Jij wil dat hij even komt zodat we kunnen zien hoe hij reageert
?
Oohhjeeee als ie maar niet weer gaat beginnen met stalkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef tann het volgende:
[..]
met mn moeder zeker, of ik wil kappe![]()
Die heeft een blad voor zijn kop, zo groot.quote:
Ja en als ie ooit nog terug komt of ie dan nog gaat reageren, erg benieuwd naar. Of hij reageert niet hier maar gaat Tan mailen vanne stoppe nuquote:
Volgens mij moet hij nog beginnen met ophouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oohhjeeee als ie maar niet weer gaat beginnen met stalken
Ja dat zou ook nog kunnen,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij nog beginnen met ophouden.![]()
Ik neem aan dat Tan ook wel weet hoe ze mensen op de mail moet blockenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja en als ie ooit nog terug komt of ie dan nog gaat reageren, erg benieuwd naar. Of hij reageert niet hier maar gaat Tan mailen vanne stoppe nu![]()
![]()
Ja volgens mij heeft ze dat ook al gedaan, tog tan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tan ook wel weet hoe ze mensen op de mail moet blocken
Groter dan mij, ik ben toch niet de grootste loser hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft een blad voor zijn kop, zo groot.![]()
Het werd daarna idd wel lekker druk met discussiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dit begint lullig te worden.
Ik was het, en niet LS zelf.
Ik vond het zo saai gisteren.![]()
Daarna ineens niet meer.![]()
En aangezien het zeer eenvoudig is aan te tonen dat het om een kloon gaat, en wij hier niet achterlijk zijn, vond ik het wel kunnen.
De kloon is overigens al de nek omgedraaid door een FA.
wel gedaan op msn, maar ik had verwacht dat ie wel zou kappen met mailen, en had em nog niet in junkmail geplaatst....wil er niet teveel energie in steken.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tan ook wel weet hoe ze mensen op de mail moet blocken
Dat zegt niks, dat verwachtte je ook van mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef tann het volgende:
[..]
wel gedaan op msn, maar ik had verwacht dat ie wel zou kappen met mailen, en had em nog niet in junkmail geplaatst....wil er niet teveel energie in steken.....
dat had andere redenen, kwerd een beetjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt niks, dat verwachtte je ook van mij
Plaats die logs ook nog even.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef tann het volgende:
dat had andere redenen, kwerd een beetjevan je kloontheorieen...
![]()
Ik zal het noooooooit meer doen..... maar pas op voor apkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef tann het volgende:
[..]
dat had andere redenen, kwerd een beetjevan je kloontheorieen...
![]()
OMFGquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb kunnen achterhalen wie PC Eend is![]()
[afbeelding]
Plemp je de URL straks effe neer als de logs weg zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:05 schreef Pinball het volgende:
Gelukkig nog net op tijd voor een mirror.
Die zijn al weg, vandaar dat ik nèt op tijd was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Plemp je de URL straks effe neer als de logs weg zijn?![]()
De logs zijn al weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
De logs die jij geplaatst hebt zijn blijkbaar inmiddels verwijderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |