Jaaaaaaajaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Me door een travestiet in mijn muil laten pissen
niet echt natuurlijk, het gaat om het shockeffect
Heb je geen vrienden waarmee je je cola kunt opdrinken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef dikkedoelie het volgende:
ik heb weleens cola met mieren gedronken maar dat viel eigenlijk nog wel mee
quote:
Ik heb kortgeleden nog mieren en hun eitjes gegeten, vers uit een boom, en dat viel ook best mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef dikkedoelie het volgende:
ik heb weleens cola met mieren gedronken maar dat viel eigenlijk nog wel mee
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat ik moest pissen, dus ik pissen, werd ik de volgende dag wakker had ik me hele kamer onder gepist.![]()
Dit natuurlijk als gevolg van teveel alcohol.
Gedroomd? Of had je er gewoon zin in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat ik moest pissen, dus ik pissen, werd ik de volgende dag wakker had ik me hele kamer onder gepist.![]()
Dit natuurlijk als gevolg van teveel alcohol.
Oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Me door een travestiet in mijn muil laten pissen
niet echt natuurlijk, het gaat om het shockeffect
Ik moest pissen, alleen droomde ik dat ik naar de wc ging, maar in werkelijkheid lag ik gewoon nog in me bed. Me bed was trouwens niet nat maar de rest van de vloer wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gedroomd? Of had je er gewoon zin in?
Ja, dat was ikquote:
Hoe slik je per ongeluk boxerkwijl in dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef bonke het volgende:
per ongeluk kwijl van een boxer ( hond weet je wel) ingeslikt
Gatverdamme! Je weet niet wie er met z'n vieze tengels aan die lantaarnpaal heeft gezeten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef Ports het volgende:
Toen ik klein was had ik eens de stront van een lantaarnpaal weggelikt XD
Oh, dus je hebt ooit cola gedronken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Cola gedronken uit een asbak
die overigens wel schoon was![]()
Die lusten geen River Colaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef Kurk het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden waarmee je je cola kunt opdrinken?
Drilboor?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een Tokkie-vrouw van 62 geboort.
Ze hebben toch ook gewoon zeep in het bejaardenhuis?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef Bolletje... het volgende:
Mannen met diarree wassen in het bejaardenhuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |