Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die schipper echt een enorme lul.... hij noemt zijn vrouw gewoon 'personeel' en ziet haar niet staan... vre-se-lijk
Het leukste vind ik dat ze over die blonde begint te zeuren dat die zo'n troep heeft aan kleren en ze wel een kast kan gebruiken, terwijl zij dezelfde troep heeft, maar dan in vuilniszakkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemdDie vrouw is ook niet helemaal wijs hoor. Gewoon simpele mensen volgens mij.
Die kinderen waren dan ook wel erg verwend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:03 schreef Karina het volgende:
Gemist! In mijn tv gids stond heel wat anders aangekondigd. Wel een heel klein stukje gezien. Die schippersvrouw liet die kinderen flink opruimen.
Ik denk dat er in de Engelse/Amerikaanse afleveringen veel meer word gescript. Dat de families veel meer word opgedragen te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:40 schreef Pleione het volgende:
toch vind ik de nederlandse afleveringen altijd maar wat braafjes. Ze worden vriendjes en zien elkaar nog na de uitzending... pffff Heb liever dat ze elkaar de haren uit het hoofd trekken, das veel leuker om te zien als die vriendschappen die ontstaan![]()
Nou nou nou, rustig maarquote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef goatee het volgende:
Waar zal ik beginnen, positief of negatief .... grrrrrrrrr
Positief: Ik had het vandaag nog met Suus (aflevering 3) hierover. Wat zijn wij blij dat onze ruil zo geslaagd was, dit is het risico van JVMV, je weet het gewoon niet met wie je wordt geruild, maar wat zijn we blij achteraf.
Negatief: <Pleione> wat zou jij een kut nicht kunnen zijn zeg ,,,, (of ben je dat ook !!!!) maar dan verlaagd tot het laagste laagste laagste niveau, gezien je reactie, echt sorry hoor .... wij krijgen zeer positieve reacties, dat gays gewoon niet anders zijn dan hetero setjes, en er een leuke vriendschap is ontstaan :-)
Is Joyce een van de twee gewisselde vrouwen? In dat ajaxshirt ziet ze eruit als een 14-jarige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |