abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45965702
ja, wij hebben nog steeds contact met het gezin, zeker ook om de reacties van beide kanten te horen over de uitzending.

wij (joop en ronald) krijgen alleen maar positieve reacties, van jong tot oud. we kunnen de straat niet op of we worden al aangesproken. ik, ronald, krijg wel steeds te horen dat ik minderwaardig behandeld ben in limburg, maar dat viel in werkelijkheid reuze mee.

joop staat al volgeboekt voor optredens in zijn konijnenpakje haha. nee hoor. het was in een flits dat hij dat ineens besloot te doen, en had later eigenlijk al weer spijt. maar achteraf was het wel leuk.
pi_45979109
Kwam de werkelijkheid overheen met hoe jullie in het programma zijn neergezet? Ik ben wel benieuwd hoe iemand die er zelf aan meegedaan heeft er tegen aankijkt.
pi_46000202
De werkelijkheid kwam in grote lijnen overeen, alhoewel sommige dingen wel extra worden aangedikt (het feit dat ik moeite had met de kinderen, dat was in werkelijkheid totaal niet zo).

Mensen zeggen wel dat we zijn neergezet zoals we in het echt ook zijn, maar zien ook dat sommige dingen té sterk worden benadrukt. En ik vind dat het gezin té negatief is neergezet, dat klopt ook niet.
pi_46004246
Tja, TV en realiteit gaan niet goed samen. Jammer.
pi_46120781
Kijkt niemand dit op dit moment? Het is namelijk verschrikkelijk
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 21:38:40 #281
43556 miss_dynastie
pi_46120853
Ik vind die schipper echt een enorme lul.... hij noemt zijn vrouw gewoon 'personeel' en ziet haar niet staan... vre-se-lijk
pi_46121014
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die schipper echt een enorme lul.... hij noemt zijn vrouw gewoon 'personeel' en ziet haar niet staan... vre-se-lijk
Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemd Die vrouw is ook niet helemaal wijs hoor. Gewoon simpele mensen volgens mij.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 21:44:31 #283
43556 miss_dynastie
pi_46121070
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind dat al niet eens 'n lul meer, die zijn gewoon wereldvreemd Die vrouw is ook niet helemaal wijs hoor. Gewoon simpele mensen volgens mij.
Het leukste vind ik dat ze over die blonde begint te zeuren dat die zo'n troep heeft aan kleren en ze wel een kast kan gebruiken, terwijl zij dezelfde troep heeft, maar dan in vuilniszakken
pi_46121818
Oooh wat 'n vunzige tv, geweldig. Zo triest dat 't mooi wordt
pi_46121835
Die honden
pi_46122442
Dat geneuk van de honden!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_46125555
Met afgrijzen heb ik, schippersvrouw, deze uitzending gekeken...wat een doffe ellende. Volgens Rtl4 zijn we een stel aso's, viezerikken en hebben 0,0 sociale contacten, niet met de buitenwereld en vooral niet met onze man, onee, sorry...KAPITEIN... worden we ook nog eens afgeblaft door onze man euhhh kapitein en moeten we voor elk wissewasje toestemming vragen...

Dat dat bij hun aan boord zo gaat, ok, das hun pakkie an, maar doe niet of alle schippers zo zijn...

Ik vond deze uitzending een dieptepunt voor de binnenvaart, en dan die vent, zit een beetje in de stuurhut door zijn kijkertje te turen....terwijl ze vast liggen...zo zielig...

Had het echt werk laten zien, sluisjes varen, laden lossen en bijv de kinderen naar het internaat brengen. dit sloeg echt alles, wat een reclame voor ons mooie vak...
pi_46125613
En dan nog wat, normaal ben ik trots op mijn beroep, maar op dit moment...
pi_46129858
Ik kan me er wel wat bij voorstellen ikke68. Jammer dat ze het zo generaliserend neerzetten.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 08:03:59 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_46129944
Gemist! In mijn tv gids stond heel wat anders aangekondigd. Wel een heel klein stukje gezien. Die schippersvrouw liet die kinderen flink opruimen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_46134966
Wat een aflevering
pi_46135173
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:03 schreef Karina het volgende:
Gemist! In mijn tv gids stond heel wat anders aangekondigd. Wel een heel klein stukje gezien. Die schippersvrouw liet die kinderen flink opruimen.
Die kinderen waren dan ook wel erg verwend.

Als ik geloofde dat het echt was, that is. Aan die kinderen kon je duidelijk zien dat ze acteerden, dat ze dingen móesten zeggen. Jammer dat zo'n programma dingen altijd uit zijn verband rukt...
pi_46166138
toch vind ik de nederlandse afleveringen altijd maar wat braafjes. Ze worden vriendjes en zien elkaar nog na de uitzending... pffff Heb liever dat ze elkaar de haren uit het hoofd trekken, das veel leuker om te zien als die vriendschappen die ontstaan
pi_46166229
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:40 schreef Pleione het volgende:
toch vind ik de nederlandse afleveringen altijd maar wat braafjes. Ze worden vriendjes en zien elkaar nog na de uitzending... pffff Heb liever dat ze elkaar de haren uit het hoofd trekken, das veel leuker om te zien als die vriendschappen die ontstaan
Ik denk dat er in de Engelse/Amerikaanse afleveringen veel meer word gescript. Dat de families veel meer word opgedragen te doen.
pi_46191919
Waar zal ik beginnen, positief of negatief .... grrrrrrrrr

Positief: Ik had het vandaag nog met Suus (aflevering 3) hierover. Wat zijn wij blij dat onze ruil zo geslaagd was, dit is het risico van JVMV, je weet het gewoon niet met wie je wordt geruild, maar wat zijn we blij achteraf.

Negatief: <Pleione> wat zou jij een kut nicht kunnen zijn zeg ,,,, (of ben je dat ook !!!!) maar dan verlaagd tot het laagste laagste laagste niveau, gezien je reactie, echt sorry hoor .... wij krijgen zeer positieve reacties, dat gays gewoon niet anders zijn dan hetero setjes, en er een leuke vriendschap is ontstaan :-)

[ Bericht 8% gewijzigd door goatee op 11-02-2007 01:07:24 ]
pi_46340458
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef goatee het volgende:
Waar zal ik beginnen, positief of negatief .... grrrrrrrrr

Positief: Ik had het vandaag nog met Suus (aflevering 3) hierover. Wat zijn wij blij dat onze ruil zo geslaagd was, dit is het risico van JVMV, je weet het gewoon niet met wie je wordt geruild, maar wat zijn we blij achteraf.

Negatief: <Pleione> wat zou jij een kut nicht kunnen zijn zeg ,,,, (of ben je dat ook !!!!) maar dan verlaagd tot het laagste laagste laagste niveau, gezien je reactie, echt sorry hoor .... wij krijgen zeer positieve reacties, dat gays gewoon niet anders zijn dan hetero setjes, en er een leuke vriendschap is ontstaan :-)
Nou nou nou, rustig maar Ik heb niemand aangevallen ofzo, gewoon gezegd dat ik de nederlandse afleveringen wat braafjes vind in vergelijking met de engelse/amerikaanse...
hoef je toch niet boos te worden
pi_46343520
Die amerikaanse variant eens bekeken. Was een feeen familie die elke dag tegen een boom ging zingen en elke dag 'te eten' gaf e.d. Schitterend!
pi_46346863
Heerlijke afl!
*een echte kakkerlak*
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2007 @ 21:53:36 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46347269
nu weer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46347940
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
nu weer
Is Joyce een van de twee gewisselde vrouwen? In dat ajaxshirt ziet ze eruit als een 14-jarige.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')