abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:37:23 #201
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_35578862
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:35 schreef yosander het volgende:
Heb je een hond kat of wat dan ook?
Zoja; zou het leuk vinden als het daarop werd getest?
Nee natuurlijk maar het is geen bescherm dier dus......
Ikzelf heb geen huisdieren, ik heb een grafhekel aan beesten in huis . Helaas hebben we thuis een goudvis, maar daar hoef ik niet voor te zorgen, dus erg lastig is hij niet voor mij.
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_35578917
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doelde er eerder op dat konijnen geen zeldzame, beschermde dieren zijn hoor, en dat als er WEL op beschermde dieren getest werd ik er heel anders over zou denken !

Dus als zoiets gebeurt bij een bijv. varken is het niet erg? Want het is geen beschermde diersoort.
ijs_beer fan!
pi_35578922
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ikzelf heb geen huisdieren, ik heb een grafhekel aan beesten in huis . Helaas hebben we thuis een goudvis, maar daar hoef ik niet voor te zorgen, dus erg lastig is hij niet voor mij.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_35578929
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat mij erg opvalt is dat het hier vooral over het lijden van die konijntjes gaat, maar wat wil je dan? Ongetest je gezicht ondersmeren? Voor het zelfde geld krijg je dan uitslag of een lelijke rode geirriteerde huid ! Ik heb dan persoonlijk liever dat ze het eerst op een konijn/rat testen ! Jullie niet ?
Bij jouw gezicht niet nee!
pi_35578986
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:41:24 #206
142291 Met-Yvana
pi_35578993
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dus als zoiets gebeurt bij een bijv. varken is het niet erg? Want het is geen beschermde diersoort.
Waarom zou dat erg zijn? Ze worden toch al massaal afgemaakt in de bio-industrie voor vlees, en wou je zeggen dat die krappe hokjes GEEN marteling zijn? 1tje voor je EIGEN ,,smeerveiligheid" kan er dan ook wel bij vind ik.
pi_35579019
Ik wil niet veel zeggen maar ik zit liever in een krap hokje dan dat er chemicalieėn op mij worden getest!
pi_35579063
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Waarom zou dat erg zijn? Ze worden toch al massaal afgemaakt in de bio-industrie voor vlees, en wou je zeggen dat die krappe hokjes GEEN marteling zijn? 1tje voor je EIGEN ,,smeerveiligheid" kan er dan ook wel bij vind ik.
Dus in een krap hokje zitten je hele leven daarna met 1 kogel door je hoofd geschoten worden is evident aan; in een martelwerktuig hangen en levend open gesneden worden?
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:44:49 #209
142291 Met-Yvana
pi_35579095
Denk vooral niet dat ik het ,,leuk" vind dat die dieren ,,gemarteld" worden, maar denk nou na ! Ze doen het toch voor JOUW veiligheid? Ik denk niet dat wetenschappers zonder doel denken ,, Ha laten we die dieren nu maar eens zo gaan pijnigen" !
pi_35579116
quote:
En kijk is bij alternatieven!
pi_35579154
Speciaal voor jou Met-Yvana, met wat voor doel/nut is dit gedaan?
quote:
Two eminent researchers working in America conducted a series of experiments designed to make baby monkeys depressed. To begin with they created a cloth, surrogate mother which could be triggered to blow out high pressure compressed air. When the baby monkey went to give its fake mum a hug the researcher would press a button and try to blast the baby monkey away. However, this did not work and the baby monkey merely clung on tighter. The researchers then built a surrogate monster mother that was designed to rock so violently that the baby's 'head and teeth would rattle'. Again, the baby monkey just clung on tightly. The third monster had a wire frame built into its body. The frame was designed to throw the baby away from it. This worked to a certain extent in that it did successfully separate the baby from its fake mother but the baby monkey just picked itself up and went back to its fake mother immediately afterwards. In a final attempt to alienate, terrify and thus depress the baby monkey the researchers built a 'porcupine' mother from which, at the press of a remote switch, sharp brass spikes would leap out. Once again the experiment was a failure for although the baby monkey was upset by the spikes it simply waited until the spikes had been withdrawn before returning to its mother.
The same researchers also created a 'well of despair' for monkeys. They built a vertical chamber with stainless steel sides and a rounded bottom and put young monkeys in it for weeks at a time. On this occasion the two researchers were successful. The monkeys eventually sat huddled at the bottom of the chamber looking depressed.
ijs_beer fan!
pi_35579166
quote:
Bij bijvoorbeeld konijnen wordt een vloeistof (vaak gaat het om cosmetische toepassingen als oogschaduw en mascara e.d.), bij de dieren in de ogen gedruppeld
En wie zei er hier dat er niets in de ogen van dieren wordt gedaan??
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:49:28 #213
142291 Met-Yvana
pi_35579251
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef NanKing het volgende:
Speciaal voor jou Met-Yvana, met wat voor doel/nut is dit gedaan?
[..]

Ik ben niet niet de wetenschapper in kwestie, maar ik denk het gedrag bestuderen van dieren die depressief zijn en verbanden leggen naar de mens ofzo? Waarom ga je uit van het slechte, misschien is dit onderzoek wel heel nuttig voor de wetenschap, hoe kun jij weten dat dit NIET zo is ?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:51:50 #215
142291 Met-Yvana
pi_35579317
Het zou nog shockerender zijn als het mensen waren op die plaatjes/videos , vind je niet ?
pi_35579328
Daar hebben we het hier niet over!
pi_35579338
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik ben niet niet de wetenschapper in kwestie, maar ik denk het gedrag bestuderen van dieren die depressief zijn en verbanden leggen naar de mens ofzo? Waarom ga je uit van het slechte, misschien is dit onderzoek wel heel nuttig voor de wetenschap, hoe kun jij weten dat dit NIET zo is ?
Apen zijn nog steeds geen mensen, dus waar een aap depressief van wordt hoeft niet voor de mens zo te zijn.
Daarbij komt ook nog eens dat hoe effectief dit voor de mens ook zou zijn, dit gewoon dierenmishandeling ten top is. Als jij of ik zoiets zou doen zouden we achter slot en grendel komen en ons hele leven TBS genieten. Een wetenschappen is niet heilig hoor. Het zijn ook gewoon mensen met bizarre interesses.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:53:30 #218
142291 Met-Yvana
pi_35579364
Nee maar ik vind het erg ,,goedkoop" om zulk soort plaatjes te laten zien om zo mensen voor je te winnen, laat ook dan plaatjes zien van mensen met verschrikkelijke huidaandoeningen door onveilige make-up !
pi_35579367
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Het zou nog shockerender zijn als het mensen waren op die plaatjes/videos , vind je niet ?
Nee, dat vind ik niet schokkender. Ik voel me niet zo boven de natuur staan.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:54:04 #220
142291 Met-Yvana
pi_35579387
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet schokkender. Ik voel me niet zo boven de natuur staan.
Dat is dan anders bij mij
pi_35579403
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee maar ik vind het erg ,,goedkoop" om zulk soort plaatjes te laten zien om zo mensen voor je te winnen, laat ook dan plaatjes zien van mensen met verschrikkelijke huidaandoeningen door onveilige make-up !
Moet je het maar niet kopen, het alleen maar luxe duhh.
pi_35579406
Daarbij komt ook nog dat ik het schokkender vindt als jij een dier mishandelt, en je, je daarom superieur voelt.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:54:30 #223
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35579413
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Denk vooral niet dat ik het ,,leuk" vind dat die dieren ,,gemarteld" worden, maar denk nou na ! Ze doen het toch voor JOUW veiligheid? Ik denk niet dat wetenschappers zonder doel denken ,, Ha laten we die dieren nu maar eens zo gaan pijnigen" !
Dat jij al zo maatschappelijk bent gebrainwashed dat jij die spullen "moet" hebben mogen dieren er wel pijn onder lijden, lekker ben je, ontwetende bitch.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35579442
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Moet je het maar niet kopen, het alleen maar luxe duhh.
Je moet het nou niet recht proberen te lullen om mensen er bij te betrekken we hebben het hier over dieren. Anders open je maar een andere discussie over huidproblemen bij mensen.
ijs_beer fan!
pi_35579474
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je moet het nou niet recht proberen te lullen om mensen er bij te betrekken we hebben het hier over dieren. Anders open je maar een andere discussie over huidproblemen bij mensen.
Ik trek er geen mensen bij, leer lezen!!
Ik bedoel ermee dat je make-up niet nodig hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')