abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35582958

Bron: AlltOmTV
pi_35583017
vertaalmachine sprak

Danne geeft hun een leidraad naar, de belasting worden vinden in deze kamer zegt hij. Ik geloven hij mag zeggen vis ook als zij zal kunnen vinden hem.
pi_35583059
Ik zag dat Danne een aanwijzing gaf. Ze moeten zoeken onder borsthoogte en niet boven in de kasten.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583093

pi_35583124
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag dat Danne een aanwijzing gaf. Ze moeten zoeken onder borsthoogte en niet boven in de kasten.
Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.
Ik heb de naam van de bron verandert naar AlltOmTV
Is voor mij een stuk makkelijke werken.
pi_35583159
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.
Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583212
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.
Ja, dat ga ik ook zo doen.
Er is geen manier om die betaalde streams te hacken
pi_35583217
Op de stream zie je dat Danne rustig op een stoel zit toe te kijken, terwijl de anderen zoeken.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583531
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de stream zie je dat Danne rustig op een stoel zit toe te kijken, terwijl de anderen zoeken.
klopt inderdaad mijn streams happeren als de klere.

Edit: download lager gezet

[ Bericht 3% gewijzigd door regenworm op 28-02-2006 20:01:59 ]
pi_35583806
Gevonden : Op het forum staan foto's.
quote:
Jessica zoeken rond de tafelpoot, zij zit daar een poos en nadenken en als zij verhuizen op zich komt Muffe en optillen op de tafel en vinden 2 kronen.

Jessica vragen Muffe als zij kan krijgen de gelden en hij zegt nee, zij constateren zuur dat de niet+roken vond de gelden. Blijkbaar is het zodat de roken plannen dat voortaan de kosten delen zijn gelden en kopen cig en enkele af de ander sparen zijn gelden naar hamburgermenyerna.
Keep the Sunny Side Up
pi_35584458
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevonden : Op het forum staan foto's.
[..]
In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.
Gewoon buiten roken en het is daar een stuk kouder dan nederland
pi_35585034
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.
Gewoon buiten roken en het is daar een stuk kouder dan nederland
Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.
Ook in het huis valt op, dat de dames maar dun gekleed gaan. Vaak niet meer dan een slipje en dun shirtje. Sommigen regelmatig zelfs zonder shirtje.
Keep the Sunny Side Up
pi_35585193
Jessice baalt stevige, dat ze de bonus van de opdracht op een haar na gemist heeft. Ze heeft die bonus muntjes nodig om sigaretten te kunnen kopen. Haar bedvriendje Muffe heeft de bonus gewonnen. Nu staan ze beiden in de keuken pannenkoeken te bakken.
quote:
Jessica en Muffe maken eten, zij lijkt weinig zuur op hem en bijten weg als hij vragen haar hoeveel meel etc. het zal zijn. Ik vindt het is laag van hem dat niet gunnen haar de twee de kronen, in de huis zou zij betekenen zo ongehoord veel meer voor haar dan voor hem. .
Hij praten vaak erom wat die is goed tv, hij moeten denken weinig lang en zien welk mooi gebaar het was naar Jessica. Nu betreuren Jessica zich hoog, haar abstinentie is verschrikkelijk.
Keep the Sunny Side Up
pi_35585230
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.
Ook in het huis valt op, dat de dames maar dun gekleed gaan. Vaak niet meer dan een slipje en dun shirtje. Sommigen regelmatig zelfs zonder shirtje.
Het is altijd erg warm in die huizen komt door de extra belichting.
Moet je zeggen dat het een heerlijk gezicht is de luchtig gekleden dames.
Volgens mij is het vandaag een rustige dag in Zweden, geen dagopdracht gehad.
Misschien komt er nu een nachtopdracht.
Verder krijg ik de indruk dat een aantal users in het forum niet zo blij met de regie.
Ze laten niet alles zien.
pi_35585645
Danne is deze week huisbaas. Ze hebben strenge spelregels en moeten voor alles toestemming vragen aan Danne. Al eerder had ik begrepen dat ze moeten rondkomen van een budget van 28.000 kronen. En iedere boete is 500 krone.
quote:
Sami vergat zich en likken op de vinger zonder te vragen om toestemming als hij morsen weinig er vandoor gaan op de hand, Danne wijzen op dat Sami heeft vergeten vragen als hij mocht erbij zijn en maken eten ook. Het moeten betekenen 500,- in aftrek op iemand minuut slechts, 28 000,- zijn niet zoveel met de regels.
Roken is blijkbaar een belangrijk issue omdat sigaretten ook uit het budget moeten komen. In het huis is er verdeeldheid over het kopen van rookwaar.
Keep the Sunny Side Up
pi_35586930
Doggy time

pi_35586976

pi_35587315
Als zij los komt dan is het een erge hete dame

pi_35587384
Wenche

pi_35588059
Anton & Jessica

pi_35588775
pi_35589352

pi_35589630

pi_35591457
Ik ga er een beetje mee stoppen zit hier voor jan lul te posten.
pi_35591503
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Ik ga er een beetje mee stoppen zit hier voor jan lul te posten.
ik ben er blij mee hoor
Jolientje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')