Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag dat Danne een aanwijzing gaf. Ze moeten zoeken onder borsthoogte en niet boven in de kasten.
Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.
Ja, dat ga ik ook zo doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.
klopt inderdaad mijn streams happeren als de klere.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de stream zie je dat Danne rustig op een stoel zit toe te kijken, terwijl de anderen zoeken.
quote:Jessica zoeken rond de tafelpoot, zij zit daar een poos en nadenken en als zij verhuizen op zich komt Muffe en optillen op de tafel en vinden 2 kronen.
Jessica vragen Muffe als zij kan krijgen de gelden en hij zegt nee, zij constateren zuur dat de niet+roken vond de gelden. Blijkbaar is het zodat de roken plannen dat voortaan de kosten delen zijn gelden en kopen cig en enkele af de ander sparen zijn gelden naar hamburgermenyerna.
In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevonden : Op het forum staan foto's.
[..]
Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.
Gewoon buiten roken en het is daar een stuk kouder dan nederland
quote:Jessica en Muffe maken eten, zij lijkt weinig zuur op hem en bijten weg als hij vragen haar hoeveel meel etc. het zal zijn. Ik vindt het is laag van hem dat niet gunnen haar de twee de kronen, in de huis zou zij betekenen zo ongehoord veel meer voor haar dan voor hem. .
Hij praten vaak erom wat die is goed tv, hij moeten denken weinig lang en zien welk mooi gebaar het was naar Jessica. Nu betreuren Jessica zich hoog, haar abstinentie is verschrikkelijk.
Het is altijd erg warm in die huizen komt door de extra belichting.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.
Ook in het huis valt op, dat de dames maar dun gekleed gaan. Vaak niet meer dan een slipje en dun shirtje. Sommigen regelmatig zelfs zonder shirtje.
Roken is blijkbaar een belangrijk issue omdat sigaretten ook uit het budget moeten komen. In het huis is er verdeeldheid over het kopen van rookwaar.quote:Sami vergat zich en likken op de vinger zonder te vragen om toestemming als hij morsen weinig er vandoor gaan op de hand, Danne wijzen op dat Sami heeft vergeten vragen als hij mocht erbij zijn en maken eten ook. Het moeten betekenen 500,- in aftrek op iemand minuut slechts, 28 000,- zijn niet zoveel met de regels.
ik ben er blij mee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Ik ga er een beetje mee stoppen zit hier voor jan lul te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |