abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35565235
.en van x-Rome is de afbeelding bijna zwart, maar het lijkt als Danne slaapt alleen in het bed, dwars over hem.

Bron: AlltOmTV
pi_35565304

pi_35565324

pi_35566389
Douche time

pi_35566438

pi_35566444

pi_35566452

pi_35567914
in Zweden mag er niet in het huis gerookt worden dus gebeurt dat buiten.

pi_35575503
BSOL vergeet je het beloofde verhaal over Jessica te vertellen.
Ben erg benieuwd wat je te melden hebt.
pi_35575748
Jessica sprak:

essica vertelt dat haar broer heeft gedwongen haar dat opnemen op band als zij zegt -[Jag] Jessica Lindgren 841111-xxx BELOVEN dat niet hebben seks in bigbrother...

pi_35575837
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef regenworm het volgende:
BSOL vergeet je het beloofde verhaal over Jessica te vertellen.
Ben erg benieuwd wat je te melden hebt.
Dat vergeet ik niet, maar heb een stomiteit uitgehaald, waardoor ik een stuk van de vertaalde tekst ben kwijtgeraakt. Dat ga ik opnieuw doen, maar loop dagelijks vast op de daglimiet van de vertaalsite.

In het kort : Begin februari is er veel publiciteit over haar geweest in de roddelbladen. Ze zou mischien het huis tijdelijk moeten verlaten voor een rechtzaak. Enkele jaren geleden leefde ze van het jatten van shampoo en scheermesjes uit supermarkten. Ze was daarvoor gepakt en die rechtzaak zou juist tijdens BB voorkomen.
In het verleden is ze ook nogal actief geweest met drugs, werkte 2 dagen per week in de gaderobe van een hotel en zat verder veel in een nachtclub/discoteek.

Op de video van dag 31 zie ik ook in het huis veel gesprekken over Jessica. Ik krijg het vermoeden dat ze op de vuist is gegaan met Angelica. Zelfs in het toilet worden die gesprekken voortgezet. Maar volgens het forum is niet alles uitgezonden op de streams van de vechtpartij. Het forum verwijt BB SE van censuur.

Op video 31 zie ook een leuke actie met een nepdrol in het toilet ! Een goed geslaagde actie.
Keep the Sunny Side Up
pi_35576220
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
Jessica sprak:

essica vertelt dat haar broer heeft gedwongen haar dat opnemen op band als zij zegt -[Jag] Jessica Lindgren 841111-xxx BELOVEN dat niet hebben seks in bigbrother...

Ik heb iets gelezen over een pr0n film, waarin ze acteerde. Die was gemaakt door haar broer, nog voordat BB speelde.
Keep the Sunny Side Up
pi_35576467
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat vergeet ik niet, maar heb een stomiteit uitgehaald, waardoor ik een stuk van de vertaalde tekst ben kwijtgeraakt. Dat ga ik opnieuw doen, maar loop dagelijks vast op de daglimiet van de vertaalsite.

In het kort : Begin februari is er veel publiciteit over haar geweest in de roddelbladen. Ze zou mischien het huis tijdelijk moeten verlaten voor een rechtzaak. Enkele jaren geleden leefde ze van het jatten van shampoo en scheermesjes uit supermarkten. Ze was daarvoor gepakt en die rechtzaak zou juist tijdens BB voorkomen.
In het verleden is ze ook nogal actief geweest met drugs, werkte 2 dagen per week in de gaderobe van een hotel en zat verder veel in een nachtclub/discoteek.

Op de video van dag 31 zie ik ook in het huis veel gesprekken over Jessica. Ik krijg het vermoeden dat ze op de vuist is gegaan met Angelica. Zelfs in het toilet worden die gesprekken voortgezet. Maar volgens het forum is niet alles uitgezonden op de streams van de vechtpartij. Het forum verwijt BB SE van censuur.

Op video 31 zie ook een leuke actie met een nepdrol in het toilet ! Een goed geslaagde actie.
bedankt
gebruik een proxy server dan krijg je een ander ip-adres of verwijder het cookie.
lijstje: http://www.proxy4free.com/page1.html

Jessica is erg vreemd maar ze scoort heel erg hoog in de poll.
pi_35576540
Op de video zie je een lang gesprek tussen Jessica en Muffe
quote:
Ik ben sjukt verliefd in jou Muffe en Jessica praat over van hun gevoel van elkaar. Muffe verteld dat hem ziet dat is moelijke te zet voort zo als zij hebben gehouden aan. Hem tenker aan het meisjes aan de buitenkant en weten niet helemaal hoe hem gaat verhouden zich til Jessica. Ik ben sjukt verliefd in jou , ik rødmer nu ik verteld dat , zeggen Jessica. Wat voelen jij van mij?, vragen zij. Ik kan niet zegt dat , want dat ben niet dezelfde zaak hier binnen als aan de buitenkant , antwoorden Muffe. Dat voelt als dat ik ben het persoon jij wilt hebben tot jou s'nachts maar per dag zo betekenen ik geen van jou , zeggen Jessica. Muffe huiver halsoverkop. Ik kan niet zegt wat ik voelen van ik weet niet wat ik voelen , zeggen hem. Maar ik weet niet wat ik gaat maken nu ik niet weten wat jij voelen , zeggen Jessica. Ik heb het goed nu ik is met jou , en ik weten dat je hebt dat goed wanneer jij bent met mij , antwoorden Muffe. Jessica moeten plassen en Muffe volgen haar buiten aan het bad. De houd om elkaar en zien elkaar diep in de ogen.
(dit is vanuit het Noors naar Nederlands vertaald)
Keep the Sunny Side Up
pi_35576952
Tussenstand voor de nominaties :
Wenche 227 stemmen
Jessica 57 stemmen
Daniel 286 stemmen
Keep the Sunny Side Up
pi_35579389
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussenstand voor de nominaties :
Wenche 227 stemmen
Jessica 57 stemmen
Daniel 286 stemmen
Er is een andere vraagstelling in Zweden volgens mij zo iets van:
Wie wil je het huis uit hebben want degene met de hoogste % ging naar huis.
Heb je Angelica nog gezien in de studio met die open jas de nep borsten sprongen er gewoon uit.
Ze had namelijk geen BH aan
pi_35579584
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:

[..]

Er is een andere vraagstelling in Zweden volgens mij zo iets van:
Wie wil je het huis uit hebben want degene met de hoogste % ging naar huis.
Heb je Angelica nog gezien in de studio met die open jas de nep borsten sprongen er gewoon uit.
Ze had namelijk geen BH aan
Ze hanteren een eenvoudige stemming : De meeste stemmen moet vertrekken.

Angelica kon haaar neptieten niet binnenhouden in haar jasje. Dat zag je ook heel goed op de video en op de forum site staan verschillende goede caps.
Keep the Sunny Side Up
pi_35580378
Die Jessica slaat ook steeds Engelse zinnen uit en dan weer paf in het Zweeds verder te gaan.
Is wel erg vreemd om te horen en andere beginnen nu ook in het engels tegen haar te lulllen.
pi_35581072
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:24 schreef regenworm het volgende:
Die Jessica slaat ook steeds Engelse zinnen uit en dan weer paf in het Zweeds verder te gaan.
Is wel erg vreemd om te horen en andere beginnen nu ook in het engels tegen haar te lulllen.
Op het forum gaan veel gesprekken over Jessica en Muffe.
Jessica wordt wel vergeleken met een psychopaat en een oversexed type. Ze wordt zelfs "the nutcase of this season" genoemd. Ik moet toegeven, ze is knettergek ! En kleren heeft ze hoofdzakelijk om die weer te kunnen uittrekken.

Haar bedfeestjes met Muffe vallen ook nogal op :
quote:
bijna elk keer Jessica en muffe gaat naar de slaapkamer en zijn daar zelf dan geloven volk dat zij hebben seks of iets... en het met avsugningar, ja zag te Jessica ten onder gaan muffes dekbed als hij lag en sinds dan glimlachen muffe.. het is niet zeker dat zij gedaan het..zij heeft wel nooit noemen het..als zij had gedaan het had zij wel gezegd het naar iemand..dat zij heeft hebben seks heeft niemand gezien, Jessica heeft gezegd dat muffe gebruiken praten met iemand terwijl hij doet het zo het niet worden merken dat hij doet het en voeden sinds muffe ligt achter Jessica en praten met iemand dan geloven volk dat hij neukt haar..hij heeft erkennen dat hij juckat naar haar in de slaap maar het noemen niet ik i.i.g. te zes... iemand die volgen zij live heeft misschien gezien iets meer maar wij die controleren op de zeven+zendingen kan niet zeggen dat hij
Keep the Sunny Side Up
pi_35581715
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Op het forum gaan veel gesprekken over Jessica en Muffe.
Jessica wordt wel vergeleken met een psychopaat en een oversexed type. Ze wordt zelfs "the nutcase of this season" genoemd. Ik moet toegeven, ze is knettergek ! En kleren heeft ze hoofdzakelijk om die weer te kunnen uittrekken.

Haar bedfeestjes met Muffe vallen ook nogal op :
[..]
Volgens mij gebeurt er veel meer in bed dan wat de regie laat zien.
Het is zelfs een keer gebeurt dan de regie een wip met Angelica heeft weggedraaid.
Nou moeten die Zweden niet zo zeuren ze krijgen meer te zien dan wij.
De streamers zijn volgens mij minder alert als in Nederland.
pi_35582077

pi_35582374
Vreemd deze foto vond ik op de BB website maar niet bij de streamers.

Bron: BB
pi_35582867
Weet jij wat ze nu doen ? Ze zoeken als gekken naar iets in de keuken.

Die massage foto zag ik ook op de site.
Keep the Sunny Side Up
pi_35582868
Zweden wat een luxe een afwasmachine

pi_35582922
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet jij wat ze nu doen ? Ze zoeken als gekken naar iets in de keuken.

Die massage foto zag ik ook op de site.
vertaalmachine sprak

De kam+uitverkoop tonen waar de laatste gelden ligt onder de tafelpoot. Ik geloven niet iemand zal vinden hun, het is een voor goed bergplaats.
pi_35582958

pi_35583017
vertaalmachine sprak

Danne geeft hun een leidraad naar, de belasting worden vinden in deze kamer zegt hij. Ik geloven hij mag zeggen vis ook als zij zal kunnen vinden hem.
pi_35583059
Ik zag dat Danne een aanwijzing gaf. Ze moeten zoeken onder borsthoogte en niet boven in de kasten.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583093

pi_35583124
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag dat Danne een aanwijzing gaf. Ze moeten zoeken onder borsthoogte en niet boven in de kasten.
Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.
Ik heb de naam van de bron verandert naar AlltOmTV
Is voor mij een stuk makkelijke werken.
pi_35583159
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zit jij de streams te bekijken of mee te lezen in het forum.
Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583212
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Beide, maar ik ga nu even een hap eten maken.
Ja, dat ga ik ook zo doen.
Er is geen manier om die betaalde streams te hacken
pi_35583217
Op de stream zie je dat Danne rustig op een stoel zit toe te kijken, terwijl de anderen zoeken.
Keep the Sunny Side Up
pi_35583531
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de stream zie je dat Danne rustig op een stoel zit toe te kijken, terwijl de anderen zoeken.
klopt inderdaad mijn streams happeren als de klere.

Edit: download lager gezet

[ Bericht 3% gewijzigd door regenworm op 28-02-2006 20:01:59 ]
pi_35583806
Gevonden : Op het forum staan foto's.
quote:
Jessica zoeken rond de tafelpoot, zij zit daar een poos en nadenken en als zij verhuizen op zich komt Muffe en optillen op de tafel en vinden 2 kronen.

Jessica vragen Muffe als zij kan krijgen de gelden en hij zegt nee, zij constateren zuur dat de niet+roken vond de gelden. Blijkbaar is het zodat de roken plannen dat voortaan de kosten delen zijn gelden en kopen cig en enkele af de ander sparen zijn gelden naar hamburgermenyerna.
Keep the Sunny Side Up
pi_35584458
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gevonden : Op het forum staan foto's.
[..]
In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.
Gewoon buiten roken en het is daar een stuk kouder dan nederland
pi_35585034
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

In Zweden hebben ze een beter rook beleid dan Nederland.
Gewoon buiten roken en het is daar een stuk kouder dan nederland
Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.
Ook in het huis valt op, dat de dames maar dun gekleed gaan. Vaak niet meer dan een slipje en dun shirtje. Sommigen regelmatig zelfs zonder shirtje.
Keep the Sunny Side Up
pi_35585193
Jessice baalt stevige, dat ze de bonus van de opdracht op een haar na gemist heeft. Ze heeft die bonus muntjes nodig om sigaretten te kunnen kopen. Haar bedvriendje Muffe heeft de bonus gewonnen. Nu staan ze beiden in de keuken pannenkoeken te bakken.
quote:
Jessica en Muffe maken eten, zij lijkt weinig zuur op hem en bijten weg als hij vragen haar hoeveel meel etc. het zal zijn. Ik vindt het is laag van hem dat niet gunnen haar de twee de kronen, in de huis zou zij betekenen zo ongehoord veel meer voor haar dan voor hem. .
Hij praten vaak erom wat die is goed tv, hij moeten denken weinig lang en zien welk mooi gebaar het was naar Jessica. Nu betreuren Jessica zich hoog, haar abstinentie is verschrikkelijk.
Keep the Sunny Side Up
pi_35585230
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het roken is goed geregeld. Iedereen gaat gewoon naar buiten. En dat het zo koud is, overal nog sneeuw, schijnt niet te deren. Jessica stond tijdens een van de opdrachten zelfs gewoon in haar blote bast buiten.
Ook in het huis valt op, dat de dames maar dun gekleed gaan. Vaak niet meer dan een slipje en dun shirtje. Sommigen regelmatig zelfs zonder shirtje.
Het is altijd erg warm in die huizen komt door de extra belichting.
Moet je zeggen dat het een heerlijk gezicht is de luchtig gekleden dames.
Volgens mij is het vandaag een rustige dag in Zweden, geen dagopdracht gehad.
Misschien komt er nu een nachtopdracht.
Verder krijg ik de indruk dat een aantal users in het forum niet zo blij met de regie.
Ze laten niet alles zien.
pi_35585645
Danne is deze week huisbaas. Ze hebben strenge spelregels en moeten voor alles toestemming vragen aan Danne. Al eerder had ik begrepen dat ze moeten rondkomen van een budget van 28.000 kronen. En iedere boete is 500 krone.
quote:
Sami vergat zich en likken op de vinger zonder te vragen om toestemming als hij morsen weinig er vandoor gaan op de hand, Danne wijzen op dat Sami heeft vergeten vragen als hij mocht erbij zijn en maken eten ook. Het moeten betekenen 500,- in aftrek op iemand minuut slechts, 28 000,- zijn niet zoveel met de regels.
Roken is blijkbaar een belangrijk issue omdat sigaretten ook uit het budget moeten komen. In het huis is er verdeeldheid over het kopen van rookwaar.
Keep the Sunny Side Up
pi_35586930
Doggy time

pi_35586976

pi_35587315
Als zij los komt dan is het een erge hete dame

pi_35587384
Wenche

pi_35588059
Anton & Jessica

pi_35588775
pi_35589352

pi_35589630

pi_35591457
Ik ga er een beetje mee stoppen zit hier voor jan lul te posten.
pi_35591503
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Ik ga er een beetje mee stoppen zit hier voor jan lul te posten.
ik ben er blij mee hoor
Jolientje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')