abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35575616
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In een PC ben je veel vrijer dan in een sauna.

En ik vind het feit dat je er seks kunt hebben erg prettig. Dat hoeft niet met anderen te zijn, maar ik vind het wél leuk om te kijken / bekeken te worden.
Dat is ook prima, maar het ging me juist om de mensen die aangaven iig geen seks met anderen te willen of bekeken te worden. Daar was mijn vraag aan gericht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35575761
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:33 schreef Kinkycouple het volgende:

Was getekend . Isis, bastet en Osiris
doe bastet de groeten
en voor jullie zelf ook natuurlijk
pies on joe toe
pi_35576053
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:57 schreef 1ofthefew het volgende:
call me old-fashioned maar ik bedrijf liever de liefde onder de sterrenhemel met iemand waarvan ik houdt dan dat ik mijn lul in elk wildvreemd gaatje druk.
Dat gebeurt niet echt in een pc hoor...

En tja, wat is mooi. In de gogonuts liepen aardig wat superstrakke, afgetrainde lijven rond. Niet echt mijn smaak, maar wel algemeen beschouwd als 'mooi'. Sommigen zouden zo model kunnen worden.

In plaats van steeds je vooroordelen te herhalen, zou je ook een keer echt kunnen gaan kijken. En als je dat niet wilt en het boeit je verder niet en wij zijn allemaal asociale, lelijke, ordinaire mensen, wat doe je hier dan eigenlijk in dit topic?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:14:35 #54
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_35576147
Halloo!!

Ook even een reply van mijn kant, ben eindelijk uitgeslapen
Ik vond de sfeer, muziek, faciliteiten enzo zaterdag zeker wel heel leuk en super om een aantal van de Fok!kers eens te ontmoeten!

Alleen inderdaad jammer van die vent die het nodig vond eens mee te gaan doen... Maar dat zal waarschijnlijk meer aan de persoon zelf liggen dat hij dat deed.
Dat er door anderen ook gekeken werd vond ik niet erg, maakte het wel spannend Ik vind dan ook dat je seks met anderen hebben en bekeken worden niet met elkaar kan vergelijken. Maar dat ben ik
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_35576459
Als je de diverse topics inderdaad allemaal hebt gelezen dan was je vast en zeker ook al wel opgevallen dat er veel mensen zijn die om diverse redenen niet zo openlijk uit kunnen komen voor het feit dat zij parenclubs bezoeken.

Door het bovenstaande zal het dus ook lastig zijn om een echt beeld te krijgen van het uiterlijk van de parenclub bezoeker en het is echt wel zo dat er een hoop aantrekkelijke, jonge mensen naar de clubs gaan.
Zoals je zelf ook al aangeeeft is 'mooi' een subjectief begrip; smaken verschillen tenslotte en anders zou het maar saai worden tenslotte.

Onze ervaring is juist dat er onder de mensen die naar een parenclub gaan meer aandacht wordt besteed dan onder degenen die bv een disco bezoeken. Bedenk tenslotte ook maar dat in een parenclub ALLES zichtbaar is, terwijl in een disco nog een hoop verborgen kan worden.

Ook willen wij nog graag even reageren op je opmerking dat de gemiddelde parenclubbezoeker niet getuigt van een 'bijster hoge mate van bewustzijn'.
Ook dit hangt weer samen met het feit dat deze mensen het zich vaak niet kunnen veroorloven om geassocieerd te worden met een parenclub. Denk nou zelf eens na hoe de gemiddelde mens reageert als ze horen dat bv een rechter (M/V) een parenclub bezoekt?!
Dit bezoek doet niets af aan het feit dat hij/zij prima z'n werk kan doen, maar zo wordt helaas niet gedacht.

Woorden die bv prima bij ons passen zijn: universitair, cum laude, mr in de rechten, promotieonderzoek, decanteren, degustatie, latijn, foie gras, Tantalus...
Dit zijn gewoon een aantal woorden die of ons (deels) beschrijven of die in ons dagelijks taalgebruik genuttigd worden; lijken me niet echt woorden die in iemands taalvocabulaire voorkomen met een taalniveau van 4...

Ga gewoon eens een keertje zelf kijken voordat je je echt een oordeel vormt.
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:24:29 #56
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576522
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet echt in een pc hoor...

En tja, wat is mooi. In de gogonuts liepen aardig wat superstrakke, afgetrainde lijven rond. Niet echt mijn smaak, maar wel algemeen beschouwd als 'mooi'. Sommigen zouden zo model kunnen worden.

In plaats van steeds je vooroordelen te herhalen, zou je ook een keer echt kunnen gaan kijken. En als je dat niet wilt en het boeit je verder niet en wij zijn allemaal asociale, lelijke, ordinaire mensen, wat doe je hier dan eigenlijk in dit topic?
sorry ik dacht dat dit een algemeen discussieforum was en niet een forum voor parenclub only users

eerst word er beweerd dat het geen jambers/skihut-figuren zijn en daarna spreken zelfs de mensen die zijn geweest zich nog uit voor deze algemene opvatting.

en ja misschien ga ik wel een keer voor de deur van een PC staan en elk figuur op de gevoelige plaat vastleggen en dan een algemene stemming houden : jambersfiguur - Normaal
De wereld is op hol geslagen
pi_35576606
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:24 schreef 1ofthefew het volgende:
sorry ik dacht dat dit een algemeen discussieforum was en niet een forum voor parenclub only users
Ik zeg niet dat je hier dan niet *mag* komen, ik vraag me enkel af wat dan je motivatie is. Je vorige post gaat richting afzeiken en daar heb ik nogal een hekel aan.
quote:
eerst word er beweerd dat het geen jambers/skihut-figuren zijn en daarna spreken zelfs de mensen die zijn geweest zich nog uit voor deze algemene opvatting.
quote:
en ja misschien ga ik wel een keer voor de deur van een PC staan en elk figuur op de gevoelige plaat vastleggen en dan een algemene stemming houden : jambersfiguur - Normaal
Naar binnen durf je niet?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:27:29 #58
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576620
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Sony het volgende:
Als je de diverse topics inderdaad allemaal hebt gelezen dan was je vast en zeker ook al wel opgevallen dat er veel mensen zijn die om diverse redenen niet zo openlijk uit kunnen komen voor het feit dat zij parenclubs bezoeken.

Door het bovenstaande zal het dus ook lastig zijn om een echt beeld te krijgen van het uiterlijk van de parenclub bezoeker en het is echt wel zo dat er een hoop aantrekkelijke, jonge mensen naar de clubs gaan.
Zoals je zelf ook al aangeeeft is 'mooi' een subjectief begrip; smaken verschillen tenslotte en anders zou het maar saai worden tenslotte.

Onze ervaring is juist dat er onder de mensen die naar een parenclub gaan meer aandacht wordt besteed dan onder degenen die bv een disco bezoeken. Bedenk tenslotte ook maar dat in een parenclub ALLES zichtbaar is, terwijl in een disco nog een hoop verborgen kan worden.

Ook willen wij nog graag even reageren op je opmerking dat de gemiddelde parenclubbezoeker niet getuigt van een 'bijster hoge mate van bewustzijn'.
Ook dit hangt weer samen met het feit dat deze mensen het zich vaak niet kunnen veroorloven om geassocieerd te worden met een parenclub. Denk nou zelf eens na hoe de gemiddelde mens reageert als ze horen dat bv een rechter (M/V) een parenclub bezoekt?!
Dit bezoek doet niets af aan het feit dat hij/zij prima z'n werk kan doen, maar zo wordt helaas niet gedacht.

Woorden die bv prima bij ons passen zijn: universitair, cum laude, mr in de rechten, promotieonderzoek, decanteren, degustatie, latijn, foie gras, Tantalus...
Dit zijn gewoon een aantal woorden die of ons (deels) beschrijven of die in ons dagelijks taalgebruik genuttigd worden; lijken me niet echt woorden die in iemands taalvocabulaire voorkomen met een taalniveau van 4...

jullie zijn het natuurlijkmet mij eens dat iedereen zoiets kan zeggen.
maar als jullie zo normaal zijn waarom schamen juist de knappe intelligente mensen zich dan en zijn het de lelijke domme mensen die je steeds ziet in diverse docu's en sites?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:28:53 #59
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576664
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je hier dan niet *mag* komen, ik vraag me enkel af wat dan je motivatie is. Je vorige post gaat richting afzeiken en daar heb ik nogal een hekel aan.
[..]

[..]

Naar binnen durf je niet?
ik zou geen 100 euro voor 2 personen betalen voor een PC. belachelijk duur en ik houdt meer van spanning en die vind je makkelijker in discotheek of dergelijk
pi_35576697
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef 1ofthefew het volgende:
maar als jullie zo normaal zijn waarom schamen juist de knappe intelligente mensen zich dan en zijn het de lelijke domme mensen die je steeds ziet in diverse docu's en sites?
Als bouwvakker of schoonmaakster heb je minder te verliezen dan als rechter of directeur. Dat snap je toch hopelijk wel?

En nogmaals, 'knap' en 'lelijk' zijn ontzettend subjectieve woorden. Wat ik knap vind, kun jij schreeuwlelijk vinden en wat ik lelijk vind, vind jij wellicht knap. De werkelijkheid van een pc is dat er mensen from all walks of life rondlopen; hoogopgeleid, laagopgeleid, knap, lelijk, gemiddeld, dik, dun, groot en klein.
pi_35576726
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef 1ofthefew het volgende:
ik zou geen 100 euro voor 2 personen betalen voor een PC. belachelijk duur en ik houdt meer van spanning en die vind je makkelijker in discotheek of dergelijk
Tja, ik verveel me kapot in een discotheek en heb de pest aan de drukte en de muziek daar. Kwestie van smaak natuurlijk. 'Spanning' is niet iets wat ik ooit in een disco ben tegengekomen eigenlijk...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:31:55 #62
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576755
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als bouwvakker of schoonmaakster heb je minder te verliezen dan als rechter of directeur. Dat snap je toch hopelijk wel?

En nogmaals, 'knap' en 'lelijk' zijn ontzettend subjectieve woorden. Wat ik knap vind, kun jij schreeuwlelijk vinden en wat ik lelijk vind, vind jij wellicht knap. De werkelijkheid van een pc is dat er mensen from all walks of life rondlopen; hoogopgeleid, laagopgeleid, knap, lelijk, gemiddeld, dik, dun, groot en klein.
dus een rechter heeft meer eigenwaarde dan de gemiddelde jan met de pet? vind ik nogal gewaagde uitspraken...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:35 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35576811
quote:

[..]

Omdat - en ik quote jou maar even - lelijke en domme mensen wellicht geen idee hebben wat de gevolgen zijn van zich openlijk te profileren (zie Sex v/d Buch jaren geleden), ofweten het wel maar kan het ze weinig schelen, omdat zij geen verantwoordelijke functies hebben in het bedrijfsleven waarin je het niet kunt maken om met je blote hol op een site te staan, zoiets?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:40 #64
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576814
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, ik verveel me kapot in een discotheek en heb de pest aan de drukte en de muziek daar. Kwestie van smaak natuurlijk. 'Spanning' is niet iets wat ik ooit in een disco ben tegengekomen eigenlijk...
er zijn zoveel soorten discotheken.
er zijn discotheken waar ik nog niet dood gevonden wil worden en sommigen kan ik me wel elke dag vermaken. is beetje uitproberen.

spanning in een discotheek kan zeker wel, een dame versieren geeft in mijn geval genoeg spanning, meer dan dat me dat zou geven in een PC waar sex toch normaler is.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:35:26 #65
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35576864
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Omdat - en ik quote jou maar even - lelijke en domme mensen wellicht geen idee hebben wat de gevolgen zijn van zich openlijk te profileren (zie Sex v/d Buch jaren geleden), ofweten het wel maar kan het ze weinig schelen, omdat zij geen verantwoordelijke functies hebben in het bedrijfsleven waarin je het niet kunt maken om met je blote hol op een site te staan, zoiets?
ik ken genoeg mensen die laagopgeleid zijn en simpele functies bekleden. die mensen hebben ook eigenwaarde en schaamtegevoel en hebben vaak goede manieren. een link leggen tussen opleiding/rijkdom/status en eigenwaarde is nogal beledigend voor een hele grote groep mensen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:36:26 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35576893
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik ken genoeg mensen die laagopgeleid zijn en simpele functies bekleden. die mensen hebben ook eigenwaarde en schaamtegevoel en hebben vaak goede manieren. een link leggen tussen opleiding/rijkdom/status en eigenwaarde is nogal beledigend voor een hele grote groep mensen
Ik geef geen waardeoordeel, maar slechts een mogelijke uitleg.
pi_35576973
quote:

[..]

Uiteraard kan zoiets iedereen zeggen, maar heb jij ooit wel eens iemand een woord als degustatie horen gebruiken?

En ik waar heb jij mij horen zeggen dat wij het voorbeeld van 'normaal' zijn?

Om het in je eigen woorden uit te leggen: de 'lelijke domme' mensen zijn meestaal niet de mensen die bv aan promotieonderzoek doen of een publieke functie bekleden en hebben dus minder te verliezen.

Overigens heb ik nog een vraagje aan je: hoe oud ben je?
Ik vraag dit omdat ik een beetje verbaasd ben dat je blijkbaar alles gelooft wat je op tv ziet...

Zou het niet heeeeel misschien zo kunnen zijn dat een programmamaker liever een smeuig verhaal op tv gooit omdat daar meer aan te verdienen is? Het is maar een overweging hoor.
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_35577017
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef 1ofthefew het volgende:
dus een rechter heeft meer eigenwaarde dan de gemiddelde jan met de pet? vind ik nogal gewaagde uitspraken...
Dat zeg ik toch niet? Een rechter wordt op dat soort zaken (helaas) *heel* anders beoordeeld dan een bouwvakker.
pi_35577100
quote:
Het gaat niet om die mensen zelf. Het gaat erom hoe anderen (mensen zoals jij dus) ertegenaan kijken. En als je je eigen posts nu even terugleest, dan is dat dus niet al te best.
pi_35577120
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:22 schreef Sony het volgende:
Ik ben wel slim/werelds en bezoek toch een parenclub

Tja, op deze manier blijft iedereen denken dat alleen paupers in parenclubs komen. Als je echt ballen hebt, dan kom je er gewoon voor uit! Ik geloof niet dat mensen je afvallen als je het gewoon met zelfvertrouwen en cool brengt, de meeste mensen hebben namelijk een heel suf leven.

WTF is degustatie trouwens :D:D

En dat kom eens langs.... onder het mom van je moet alles een keer hebben geprobeerd zou ik dat best willen doen (gewoon kijken en sfreer snuiven), maar ik ken geen enkele dame uit mijn omgeving (student WO) die iets voor zoiets voelt (je bent weleens dronken en dan heb je het over dingen) en alleenstaande mannen komen er niet in. Tja, zo blijft het moeilijk om het tegendeel te bewijzen.

En voor de parenclubaanhangers, wat vinden jullie hiervan:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
pi_35577201
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef MarkPeterse het volgende:
En voor de parenclubaanhangers, wat vinden jullie hiervan:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
Redelijk triest. Dat mens wat daar in beeld komt, is nogal . Zulke programma's zijn gewoon echt niet een realistisch beeld van wat zo'n club eigenlijk inhoudt.
pi_35577210
quote:

[..]

Er wordt hier nergens gesproken over eigenwaarde!
Het gaat erom dat er helaas een (grote) groep mensen is die denken dat zij hun waarden moeten opleggen aan een ander en dus bv ook vinden dat sommigen meer moeten worden aangesproken op dit soort dingen dan een ander.

Het is zo heel mooi die uitspraak dat iedereen 'gelijk' is, maar laten we eerlijk zijn en erkennen dat de een iets meer 'gelijk' is dan de ander. Aan bepaalde mensen worden in de praktijk hogere 'eisen' gesteld dan aan anderen en deze mensen hebben dus ook meer te verliezen...

Voor alle duidelijkheid nog even: wij geven geen waardeoordeel over iemand 'niveau'! Wij hebben net zo'n gezellige avond met bv de bouwvakker als dat wij dat hebben met een vakgenoot; zonder de schoonmaakster zou ik al snel een kantoor hebben dat werken onmogelijk maakt, dus zij is net zo belangrijk als dat ik het ben!
pi_35577268
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Sony het volgende:
Voor alle duidelijkheid nog even: wij geven geen waardeoordeel over iemand 'niveau'! Wij hebben net zo'n gezellige avond met bv de bouwvakker als dat wij dat hebben met een vakgenoot; zonder de schoonmaakster zou ik al snel een kantoor hebben dat werken onmogelijk maakt, dus zij is net zo belangrijk als dat ik het ben!
Idd, wmb bestaan er nauwelijks domme mensen. Ik heb tien jaar in de schoonmaak gewerkt en ben hooguit één of twee keer iemand tegengekomen die ik echt 'dom' zou noemen.
pi_35577322
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Redelijk triest. Dat mens wat daar in beeld komt, is nogal . Zulke programma's zijn gewoon echt niet een realistisch beeld van wat zo'n club eigenlijk inhoudt.
Tja, maar wij als "buitenstaanders" kunnen eigenlijk alleen maar op dit soort dingen afgaan en dit WAS in een parenclub en ik zie er alleen maar sippe lui (want kennelijk kom je er als man niet zomaar in). Dat mens dat zegt: "zal ik je pijpen?" out of the blue, das toch te karig voor woorden.
pi_35577393
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef MarkPeterse het volgende:
Tja, maar wij als "buitenstaanders" kunnen eigenlijk alleen maar op dit soort dingen afgaan en dit WAS in een parenclub en ik zie er alleen maar sippe lui (want kennelijk kom je er als man niet zomaar in). Dat mens dat zegt: "zal ik je pijpen?" out of the blue, das toch te karig voor woorden.
Dat vind ik dus ook. Het is een ordinair wijf, om met 1ofthefew te spreken. En zo iemand wil wél met d'r kop op TV. Logisch dat je dan geen realistisch beeld krijgt, maar is er ook maar *iets* waarvan de TV wél een realistisch beeld geeft?
pi_35577418
quote:

[..]

Pfffffffff zeg, wat doe je moeilijk, dit is namelijk nogal logisch...

Het gaat niet om eigenwaarde, het gaat om de omgeving, hoe die reageert.
Als jij dit soort dingen doet en je maakt het openbaar dan zitten daar consequentie's aan vast die soms echt niet leuk zijn, ik ken iemand die haar baan is kwijtgeraakt om een "swingerssite", tuurlijk officieel niet om die reden, maar het werd onder de tafel door toch wel erg duidelijk gemaakt dat het daarom ging.

Hoe hoger je komt in carriere, hoe meer risiko je loopt op alles verliezen, wat heb ik te verliezen namelijk, het enige aan consequentie's die ik heb is dat ik soms wat tegen vooroordelen op moet knokken en wat meer mijn best moet doen om te laten zien dat ik gewoon normaal functioneer in de maatschappij, dat ik niet bijt bij wijze van spreken.
Een directeur heeft heel wat meer te verliezen...

Het is erg dat dit zo is, dat je iets wat gewoon totaal legaal is, waar je anderen niet mee lastig valt zo geheim moet houden, ik heb ervoor gekozen dit niet te doen, maar dat is geen makkelijke keuze, je leven wordt er niet simpeler op...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35577436
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef Sony het volgende:

Aan bepaalde mensen worden in de praktijk hogere 'eisen' gesteld dan aan anderen en deze mensen hebben dus ook meer te verliezen...
Maar heb je het weleens aangedurfd om het gewoon te vertellen, wat heb je te verliezen? Van Pim was ook gewoon bekend dat hij regelmatig de Darkroom bezocht.....

Misschien moet je ook van de naam "parenclub" af, daar hangt zo'n sip sfeertje omheen. Noem het exotische ontspanningsblablabla ofzo
pi_35577452
/offtopic:
Degustatie is het het analytisch proeven van een wijn. Hierbij proef je niet of het 'gewoon' een lekkere wijn is, maar ga je de wijn als het ware ontleden om de verschillende bestanddelen eruit te halen.
pi_35577519
quote:

[..]

Ook lang niet iedereen met een lagere opleiding, zonder dikke carriere enzo wil openbaar, nogmaals, dit heeft niets met eigenwaarde of zelfs schaamte te maken, dit heeft gewoon te maken met hele nare vooroordelen die je leven een stuk lastiger maken....

Dus de reactie van de omgeving, niet uit het mens zelf, de meeste zouden er graag gewoon open over kunnen zijn, niet dat iedereen in zijn blote kont de wereld rond wil, maar gewoon open over kunnen zijn, kunnen zeggen, ja ik ben daar en daar geweest zonder dat degene tegen wie je spreekt je ineens heel anders ziet en heel erg laag gaat inschatten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35577539
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Sony het volgende:
/offtopic:
Degustatie is het het analytisch proeven van een wijn. Hierbij proef je niet of het 'gewoon' een lekkere wijn is, maar ga je de wijn als het ware ontleden om de verschillende bestanddelen eruit te halen.
Pfffff, poser

Nieuwe stelling: mensen die parenclubs bezoeken zijn posers en arrogant

[offtopic]
Hmmm, je kan wel merken dat ik met mijn scriptie bezig ben, zelden zo actief gereageerd in een topic
[/offtopic]
pi_35577581
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Maar heb je het weleens aangedurfd om het gewoon te vertellen, wat heb je te verliezen? Van Pim was ook gewoon bekend dat hij regelmatig de Darkroom bezocht.....

Misschien moet je ook van de naam "parenclub" af, daar hangt zo'n sip sfeertje omheen. Noem het exotische ontspanningsblablabla ofzo
Wij zijn wel 'vrienden' kwijt geraakt omdat we zo eerlijk waren en het vertelden, dus ja een stukje ervaring is er wel degelijk dus (helaas).

Zo langzamerhand wordt het iets geaccepteerder om naar een feest te gaan met een erotisch tintje, dus wie weet wordt de club ook nog wel eens geaccepteerd. Je ziet dit soort feesten zo ongeveer als paddestoelen uit de grond vliegen momenteel.
pi_35577633
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Pfffff, poser

Nieuwe stelling: mensen die parenclubs bezoeken zijn posers en arrogant

[offtopic]
Hmmm, je kan wel merken dat ik met mijn scriptie bezig ben, zelden zo actief gereageerd in een topic
[/offtopic]
[offtopic]

[/offtopic]

pi_35577691
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef Sony het volgende:

[..]

Wij zijn wel 'vrienden' kwijt geraakt omdat we zo eerlijk waren en het vertelden, dus ja een stukje ervaring is er wel degelijk dus (helaas).

Zo langzamerhand wordt het iets geaccepteerder om naar een feest te gaan met een erotisch tintje, dus wie weet wordt de club ook nog wel eens geaccepteerd. Je ziet dit soort feesten zo ongeveer als paddestoelen uit de grond vliegen momenteel.
Wat me trouwens hier op Fok! ook wel opvalt is dat de mensen die in die parentopics reageren vaak alleen maar daar en in de rest van sex komen. Dan heb ik het idee dat die mensen helemaal geen andere interesses hebben dan dit en dat vind ik wel sneu. Waarom is dat?
pi_35577774
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Nogmaals, ken iemand die haar baan erdoor kwijt is geraakt, had zelf een swingerssite, in het gesloten gedeelte waar je alleen met wachtwoord kon komen stond ook echt helemaal naakt en seks, in het openbare gedeelte dus niet, wel een beetje sexy, maar vooral tekst over parenclubbezoek, waar ze van houden enzo.

Het heeft haar echt haar baan gekost toen de baas daarachter kwam.

Je hebt heel erg veel te verliezen, echt, het is niet makkelijk om openbaar te zijn hiermee, hier heeft het bv best even geduurd voordat ik het duidelijk had dat mijn huis gewoon een huis is en geen pornohol, het heeft best even geduurd voordat kinderen hier mochten spelen, 1 andere moeder was er maar die naar mij toekwam en zei ik hoor dat en dat, lijkt me allemaal wat sterk, maar zou toch voor de zekerheid zelf eens willen zien, mag ik een bakkie koffie komen doen?

Van de rest wist ik niet eens dat ze het wisten, maar hun vooroordelen hadden ze klaar en het hele dorp ging het rond....

Mensen denken de gekste dingen, echt waar, het is niet normaal waar die gedachten heen schieten, sta er soms echt heel erg verbaasd over hoe mensen kunnen denken.
pi_35577776
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat me trouwens hier op Fok! ook wel opvalt is dat de mensen die in die parentopics reageren vaak alleen maar daar en in de rest van sex komen. Dan heb ik het idee dat die mensen helemaal geen andere interesses hebben dan dit en dat vind ik wel sneu. Waarom is dat?
Ik kom bijna alleen maar in SEX omdat ik er mod ben. Genoeg andere interesses. Voordat ik SEX-mod was, postte ik vooral in WFL.
pi_35577845
Ero, wat voor werk deed die vrouw?
pi_35577846
quote:

[..]

In ons geval heeft dat weer simpel te maken met het feit dat wij dit onderwerp niet openbaar aan ons willen koppelen. Oftewel: wij hebben nog, zoals zovelen met ons , een andere user voor de rest van de fora.

Zoals je wellicht recent in het nieuws ook hebt vernomen is het helaas nogal simpel tegenwoordig om met behulp van bv Google veeeeel over iemand te weten te komen.
pi_35577858
quote:

[..]

Dat is een verkeerd beeld, misschien vinden ze de rest van het forum minder interresant, hebben ze niet meer tijd om meer dan dat hier te doen...

Zo hoor ik ook weleens van mensen dat ik aan de lopende band met mensen het bed in duik, elk weekend bezig ben, die mensen weten blijkbaar meer dan ik

De praktijk is dat er soms wel een half jaar of meer overheen gaat voordat ik er weer aan toekom, heb zat andere dingen in het leven, maar omdat ik hier over seks praat denken mensen dat dat alles is.

Ik zeg wel vaker, een mens is als een diamant, 1 facet is best leuk, maar pas als je ze allen ziet zie je de schittering die een diamant eigen is, geen enkel mens bestaat uit 1 facet...
pi_35577900
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ero, wat voor werk deed die vrouw?
Gewoon kassawerk bij de praxis, geen hoge opleiding of wat dan ook dus, maar ze hadden die baan wel echt nodig, heeft ze bijna hun huis gekost, alleen om uit te komen voor je mening, zonder daar ongevraagd anderen mee lastig te vallen...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:07:36 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35577930
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef Sony het volgende:

[..]

In ons geval heeft dat weer simpel te maken met het feit dat wij dit onderwerp niet openbaar aan ons willen koppelen. Oftewel: wij hebben nog, zoals zovelen met ons , een andere user voor de rest van de fora.

Zoals je wellicht recent in het nieuws ook hebt vernomen is het helaas nogal simpel tegenwoordig om met behulp van bv Google veeeeel over iemand te weten te komen.
Gisteren in Radar inderdaad, die zijn nu begonnen met de actie 'Ontgoogelen'.
pi_35577933
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef erodome het volgende:
Gewoon kassawerk bij de praxis, geen hoge opleiding of wat dan ook dus, maar ze hadden die baan wel echt nodig, heeft ze bijna hun huis gekost, alleen om uit te komen voor je mening, zonder daar ongevraagd anderen mee lastig te vallen...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:08:16 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35577951
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat je voor zoiets je baan kwijtraakt, ben echt met stomheid geslagen.
pi_35577985
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat je voor zoiets je baan kwijtraakt, ben echt met stomheid geslagen.
Ik zou m'n mondje maar houden op 't werk als ik jou was.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:12:23 #94
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35578088
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Sony het volgende:
/offtopic:
een net woord voor het gorgelen met wijn om deze daarna met veel poeha in een emmer uit te spugen

Maar ordinair is idd subjectief.

wat me dus wel opvalt is dat wanneer een docu over PC word uitgezonden is dat het ordinaire bedoeningen zijn.
als ik dan zeg dat ik dat ordinair vind aangezien ik: jambers, jolink en gorden over de vloer, rutger leert stappen als referentie gebruik dan is het antwoord:

"ja maar dat zijn sensatieprogramma's en de mensen die je ziet zijn gewoon ordinair"
vervolgens google je op PC, PC-gangers of op links en fotoboeken van users hier en het blijft ordinair

maar misschien ben ik wel een van de weinigen die zo denkt. (ik mag er zeker geen poll over houden of wel?)
pi_35578106
Het laat wel even zien wat voor gevolgen het kan hebben om open te zijn, dat dat niets met schaamte of eigenwaarde te maken heeft, maar gewoon de ontzettende kortzichtigheid die soms erg kan heersen in deze wereld.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:14:39 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35578173
Ik snap gewoon niet dat iemand dan ontslagen wordt. Zijn ze soms bang dat ze zich uitkleedt en op de lopende band gaat staan ofzo? Echt te erg.
pi_35578185
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef 1ofthefew het volgende:
vervolgens google je op PC, PC-gangers of op links en fotoboeken van users hier en het blijft ordinair
Alle mensen die aan deze topics deelnemen zijn ordinair? En jij kunt op afstand bepalen of iemand ordinair is?

En we hebben ook nog maar twaalf keer uitgelegd dat de meeste mensen er niet mee openbaar willen. Dus ook niet op internet, dus ook niet op een pc-site etc.
quote:
maar misschien ben ik wel een van de weinigen die zo denkt. (ik mag er zeker geen poll over houden of wel?)
Was je maar één van de weinigen. Dat is nu net het probleem waar we het hier over hebben. Pc's hebben een bepaald imago. Ik dacht ook dat dat imago klopte totdat ik er werkelijk heenging. Maar ik zal wel ordinair zijn en dus geen goed oordeel kunnen vellen.
pi_35578197
quote:

[..]

een net woord voor het gorgelen met wijn om deze daarna met veel poeha in een emmer uit te spugen

wat me dus wel opvalt is dat wanneer een docu over PC word uitgezonden is dat het ordinaire bedoeningen zijn.
als ik dan zeg dat ik dat ordinair vind aangezien ik: jambers, jolink en gorden over de vloer, rutger leert stappen als referentie gebruik dan is het antwoord:

"ja maar dat zijn sensatieprogramma's en de mensen die je ziet zijn gewoon ordinair"

Dus jij denkt dat omdat jij mijn fotoboek hebt gezien jij weet hoe ik ben, dat ik ordi ben enzo?

Beetje erg kortzichtig om te denken dat je gelijk een heel persoon kan beoordelen op 1 fokking internetdingetje...

Zou je mij tegenkomen in bv mijn mantelpak of andere kleding dan zou je misschien heel anders denken, het is niet zo zwart/wit allemaal.
pi_35578251
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:15 schreef erodome het volgende:
Dus jij denkt dat omdat jij mijn fotoboek hebt gezien jij weet hoe ik ben, dat ik ordi ben enzo?
90% van de fokkers denkt andere fokkers te kunnen beoordelen op basis van wat posts en een fobo.
pi_35578269
quote:

[..]

Ik herhaal:
quote:
Overigens heb ik nog een vraagje aan je: hoe oud ben je?
Ik vraag dit omdat ik een beetje verbaasd ben dat je blijkbaar alles gelooft wat je op tv ziet...

Zou het niet heeeeel misschien zo kunnen zijn dat een programmamaker liever een smeuig verhaal op tv gooit omdat daar meer aan te verdienen is? Het is maar een overweging hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')