Rekening houdend met het WK Voetballen zal dat dan wel de cliffhanger worden..............quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Goed einde, komt weer wat vaart in zo.
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Presents: Victor
Er is maar één Victor!
Dionnequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Die Dionne lijkt erg slim vergeleken met de andere Juniorhoertjes...
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.
dat was me eerst nog niet eens opgevallen, viel mn broertje ook al op, maar die waren echt té viesquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat een enorm enge punten had die Mark op z'n schouders. Brrr!!
Hoe oud ben jij dan? Uit 1970?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoor![]()
![]()
Maar ze schrijft ze tenminste zonder fouten......quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Wat ongelovelijk stom dat Julia die mailtjes ook niet verwijderd ofzo.
Dat deed hij verleden seizoen al met de telefoonkosten toen Kyra's vader werd vermoord en haar moeder even wilde bellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef pberends het volgende:
Na 1 nacht logeren vraagt Chris gelijk kostgeld aan moeder Isarin.
Gerda Cronie is leuk. Die vond ik als Tineke Hagenbeek in Medisch Centrum West ook altijd leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef pberends het volgende:
Vreselijke moeder overigens. Maar ik zou de ouders van Tonnie wel eens willen zien!
In elk geval zou ik bij haar geen problemen met "de ophanging" hebben als ze over me heen valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef --Globe-- het volgende:
Dat blonde meisje bij de Casper heb ik ergens eerder gezien in een programma..
Volgens mij Idols II of Popstars ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |