Is me niet opgevallen. Ik was meer met Yolanthe bezig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef -Marlii- het volgende:
dat was me eerst nog niet eens opgevallen, viel mn broertje ook al op, maar die waren echt té vies
zou het niet weten eigenlijk ..quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Weet er al iemand wanneer we de cliff kunnen verwachten? Is dat al bekendgemaakt?
oh echt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook of iemand het wel weet....
Misschien ken je Sarah Chronis van Het Glazen Huis. Hierin speelde ze de rol van Emma Romein, de dochter van Tim Romein (Herman Boerman a.k.a. Frank Reitsema #1).quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef --Globe-- het volgende:
Dat blonde meisje bij de Casper heb ik ergens eerder gezien in een programma..
Volgens mij Idols II of Popstars ofzo..
In verband met de bezuinigingen duurt de zomerstop dit jaar langer dan normaal en ONM gaat (samen met het voetbalquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
Weet er al iemand wanneer we de cliff kunnen verwachten? Is dat al bekendgemaakt?
Dat jij dat nog weet. Ik onthou al die kleren echt niet hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
die gast heeft de blouse van Ravi aan
zie hier, bovenste fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat jij dat nog weet. Ik onthou al die kleren echt niet hoor.![]()
quote:
Elmer deed te geforceerd leuk daarstraks in de keuken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Kyra moet gewoon haar moeder even bij de Elmer vandaan trekken en haar probleem uit de doeken doen. Haar moeder begrijpt het vast wel.
Elmer en zij zijn behoorlijk irritant trouwens. Komen voortdurend luid lachend binnen
en te familiair.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Elmer deed te geforceerd leuk daarstraks in de keuken.![]()
ja, van danoontjequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Zag ik trouwens Eva Duivestein (of hoe je dat ook schrijft) als nanny in een reclamespot?
Dat torso van Markquote:
Ja, leuk bij vrienden hangen... iedereen is met zichzelf bezig, alleen ze zitten in een hetzelfde gebouw. ja, dat zijn vrienden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lekker bij mn ""vriemden" hangen..![]()
en Junior wordt ook steeds meer een echte psychopaat..
een echte "kutmarokkaan" zou Rob Oudkerk gezegd hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Youssef was lachen vandaag, de hele tijd zeggen dat ie gediscrimineerd werd.
Dat zei hij zelf toch ook "Hey ben ik weer de kutmarokkaan".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
een echte "kutmarokkaan" zou Rob Oudkerk gezegd hebben.
Tja... of niet juist. Volgens mij is hij juist een kapitalist pur sang en probeert zo snel mogelijk fast money te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dacht dat die agenten voor hem kwamen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |