quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Volgende week:Als ze geluk hebben is Santiago in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was dat nogeens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze geluk hebben is Santiago in de buurt.
De visser uit Venezuela door wie Joyce was gered tijdens de Bonaire-verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie was dat nogeens?
Oh ja, nou weet ik het weer.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef Iwan1976 het volgende:
De visser uit Venezuela door wie Joyce was gered tijdens de Bonaire-verhaallijn.
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
heeft Kyra nu alweer 'n nieuwe moeder??![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
heeft Kyra nu alweer 'n nieuwe moeder??![]()
Is Kyra zwanger???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
die hoer-lijn begint eindelijk 'n beetje vorm te krijgen....
als Kyra straks met d'r moeder meegaat [zwangerschapsverlof], mag ze op zich best wegblijven
I know, maar dit was Gerda Cronie toch niet???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:Vorig jaar werd ze ook al gespeeld door Gerda Cronie.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik wegdoezelde tijdens die scène met de Isarintjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
als Kyra straks met d'r moeder meegaat [zwangerschapsverlof], mag ze op zich best wegblijven
Oh ik kan me vaag nog een andere herinneren. Dan is dat zeker langer geleden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Vorig jaar werd ze ook al gespeeld door Gerda Cronie.
mislukt oprotlijnjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik wegdoezelde tijdens die scène met de Isarintjes.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
I know, maar dit was Gerda Cronie toch niet???![]()
Wat dan?? Laat me raden: van die bontlaarzen, met van die bolletjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
ik zag Katarina Justic trouwens zondag in de stad...
de kleding die ze aan had, onbeschrijfbaar![]()
ik heb op Eva Duijvestein gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Gürkan is genomineerd voor De Hoofd Prijs 2006... in de categorie Acteren!![]()
[[url=http://www.omroep.nl/bnn/dehoofdprijs2006beta/TV-Images/gurkan.gif]afbeelding][/url]
nee, erger: een bermuda [ja heus] met 'n panty ofzo eronder, en laarzenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat dan?? Laat me raden: van die bontlaarzen, met van die bolletjes?
Bermuda hoe? Volgens mij is dat een Brits eiland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, erger: een bermuda [ja heus] met 'n panty ofzo eronder, en laarzen
en korte broek, tot vlak boven de knie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Bermuda hoe? Volgens mij is dat een Brits eiland.
Hehe, ik vraag me altijd af waarom die BN'ers vage lelijke kleren dragen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
en korte broek, tot vlak boven de knie...
die laarzen kwam tót de knie, dus het sloot bíjna op elkaar aan
omdat er dan geen stylist is die het voor ze doet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehe, ik vraag me altijd af waarom die BN'ers vage lelijke kleren dragen...
Zeker gratis, ja dan willen ze het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omdat er dan geen stylist is die het voor ze doet?
Rekening houdend met het WK Voetballen zal dat dan wel de cliffhanger worden..............quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Goed einde, komt weer wat vaart in zo.
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM Presents: Victor
Er is maar één Victor!
Dionnequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Die Dionne lijkt erg slim vergeleken met de andere Juniorhoertjes...
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan heeft mammie Isarin een erg jonge vriend, want die is dus blijkbaar maar één jaar ouder dan ik.
dat was me eerst nog niet eens opgevallen, viel mn broertje ook al op, maar die waren echt té viesquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat een enorm enge punten had die Mark op z'n schouders. Brrr!!
Hoe oud ben jij dan? Uit 1970?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Ben jij van 1969? Wauw...en ik maar denken dat ík tot de oudere (qua leeftijd) kijkers van ONM behoor![]()
![]()
Maar ze schrijft ze tenminste zonder fouten......quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
Wat ongelovelijk stom dat Julia die mailtjes ook niet verwijderd ofzo.
Dat deed hij verleden seizoen al met de telefoonkosten toen Kyra's vader werd vermoord en haar moeder even wilde bellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef pberends het volgende:
Na 1 nacht logeren vraagt Chris gelijk kostgeld aan moeder Isarin.
Gerda Cronie is leuk. Die vond ik als Tineke Hagenbeek in Medisch Centrum West ook altijd leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef pberends het volgende:
Vreselijke moeder overigens. Maar ik zou de ouders van Tonnie wel eens willen zien!
In elk geval zou ik bij haar geen problemen met "de ophanging" hebben als ze over me heen valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef --Globe-- het volgende:
Dat blonde meisje bij de Casper heb ik ergens eerder gezien in een programma..
Volgens mij Idols II of Popstars ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |