dat wel, maar niet voor half geldquote:
wat een misleidende rhetoricaquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik gaf SP leden nooit kortingsboekjes van de Mac 4-5 jaar geleden met een dom pauper folder wijkje.
Hadde ze zo'n poster EERLIJK DELEN, NIKS OP TEGEN met die kutkop van een tomaat.
Mooie actiequote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik gaf SP leden nooit kortingsboekjes van de Mac 4-5 jaar geleden met een dom pauper folder wijkje.
Hadde ze zo'n poster EERLIJK DELEN, NIKS OP TEGEN met die kutkop van een tomaat.
hehe, goed gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik las 'tepeltjes', moest 3x kijken, dacht 'oooh!'.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef MdMa98 het volgende:
Btw ik moet ook hard werken, woon in een grote woning, heb een nette auto... maar een foldretje lezen tijdes toiletbezoek is altijd beter dan tegen de tegeltjes kijken hoor!
kuthippiequote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Yildiz het volgende:
You can't have peace on earth till you have it here inside.
Zo.
wat geeft dat nou? vind je die vvd dan lief?quote:
VVD is wel liefquote:Op maandag 27 februari 2006 23:09 schreef Kizzy het volgende:
[..]
wat geeft dat nou? vind je die vvd dan lief?
ik niet
ik ben wel allergisch voor tomaten helaas![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef bier_hier het volgende:
een beter nederland begint hier met bier
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Met andere woorden, je bent dus gewoon een linkse rat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef descendent1 het volgende:
'Rode rakkers'....Heerlijk, die originele rechtse retoriek....
![]()
Dat gemekker altijd over een partij wiens politieke kleur je niet aanstaat; ik kreeg vandaag een briefje in de bus van Lijst Jan Lucht ofzo; een plaatselijke partij in Zwolle; DAT was pas a-politiek utopisch gezever.
Partijen als SP zijn goed als tegenwicht; en zo'n Marijnissen houdt de boel een beetje wakker daarzo in Den haag. desalniettemin zal ik niet snel op de SP stemmen; hooguit als proteststem, bijvoorbeeld wanneer populistische oproerkraaiertjes teveel stemmen krijgen...
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent dus gewoon een linkse rat.![]()
Je durft gewoon geen kant te kiezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ben plebs; krakerstuig, een bomen en allochtonenknuffelaar... Tem mij Oh grote dirktator....
![]()
Nee, ik ben niet zo van uitersten.. zit liever wat in het seculiere midden.![]()
Het is ook nooit goed he!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je durft gewoon geen kant te kiezen
Ja, zo kan je het ook opvattenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he!![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat ik het beste van beide kanten probeer te combineren...![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
P.s. je hebt een banaan in je oor...
Of bij het uitroeien van de SP...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, een kleine aanvulling op de TT:
Een beter Nederlangd begint... Bij jezelf uiteraard
Daar beslis ik gelukkig niet over.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of bij het uitroeien van de SP...![]()
Natuurlijk wel, dacht je dat ze overal een adres op gingen plakken? De meeste SP-fanaten zijn sowieso te dom om te poepen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef doppelgänger het volgende:
NEE, geen ongeadresseerd reclamedrukwerk. NEE, geen huis-aan-huis-bladen.
Volgens mij valt zo'n folder onder geen van beiden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |