dat wel, maar niet voor half geldquote:
wat een misleidende rhetoricaquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik gaf SP leden nooit kortingsboekjes van de Mac 4-5 jaar geleden met een dom pauper folder wijkje.
Hadde ze zo'n poster EERLIJK DELEN, NIKS OP TEGEN met die kutkop van een tomaat.
Mooie actiequote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik gaf SP leden nooit kortingsboekjes van de Mac 4-5 jaar geleden met een dom pauper folder wijkje.
Hadde ze zo'n poster EERLIJK DELEN, NIKS OP TEGEN met die kutkop van een tomaat.
hehe, goed gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
Ik las 'tepeltjes', moest 3x kijken, dacht 'oooh!'.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef MdMa98 het volgende:
Btw ik moet ook hard werken, woon in een grote woning, heb een nette auto... maar een foldretje lezen tijdes toiletbezoek is altijd beter dan tegen de tegeltjes kijken hoor!
kuthippiequote:Op maandag 27 februari 2006 22:55 schreef Yildiz het volgende:
You can't have peace on earth till you have it here inside.
Zo.
wat geeft dat nou? vind je die vvd dan lief?quote:
VVD is wel liefquote:Op maandag 27 februari 2006 23:09 schreef Kizzy het volgende:
[..]
wat geeft dat nou? vind je die vvd dan lief?
ik niet
ik ben wel allergisch voor tomaten helaas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |