Het is dan ook 20x zo druk geworden.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Bolletje... het volgende:
Het reageren is wel een stuk trager geworden met de jaren he?
Had ik een roze avatar?????quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Litso het volgende:
Omdat we je hebben gemist!
En je roze avatar die nu helaas weg is
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezelquote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is dan ook 20x zo druk geworden.
Maar welcome back
Volgens mij wel.quote:
nog steeds?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Bolletje... het volgende:
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezel![]()
Hiiii!!!![]()
JAAA!! je kent me écht!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar dat kan aan mij liggen.
Met een gezicht erop van iemand (jij?) met een tongpiercing.
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ow oke, nou voor wie me niet kent, ik ben Bollie, uberoldbie en beeb natuurlijk, en vrijgezel![]()
Hiiii!!!![]()
Och, toch een oude foto, daar lijk ik nog wel 18 op !quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.
Heb ik gelijk?quote:
Er staat ook een foto bij van tubgirlquote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pas maar op Bollie, je fotoboek zal dadelijk een druk bezocht boekje worden, door dit soort uitspraken.
Oeh, ben jij 19???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik gelijk?
Zie je wel, laat mijn geheugen me toch niet in de steek
T zal ongetwijfeld Hazes zijn geweest...of Roger Whittaker natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef gelly het volgende:
Wat zong je ook alweer op Yvonne d'r verjaardag.. ik pijnig m'n hoofd..
Roger Whittaker!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Bolletje... het volgende:
T zal ongetwijfeld Hazes zijn geweest...of Roger Whittaker natuurlijk
Hej Gel!
Heeft ze al aan je kont gezeten???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
[..]
20, maar volgens Yvonne ben ik wel cute
Met jou? Een 10 rittenkaart astublieft!quote:
Wat, ga je weg?? Daag!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er geen 1 bedenken
Helaas, ga maar weer weg.
Het was een duet met Yvonnen kom ik al gravende achterquote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
T zal ongetwijfeld Hazes zijn geweest...of Roger Whittaker natuurlijk
Hej Gel!
Oh my god ja, op de Zeedijk...en ik heb nog "op een onbewoond eiland "gezongen met Ripley in dezelfde tentquote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Herald het volgende:
ik heb Bolletje... I will Survive horen zingen in Amsterdam
maar jouw zangkunst verbaasde menigeenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Bolletje... het volgende:
Oh my god ja, op de Zeedijk...en ik heb nog "op een onbewoond eiland "gezongen met Ripley in dezelfde tent![]()
![]()
Hard weggerend toen ze mij hier zag waarschijnlijk, die moet nu helemaal bijkomen, ik denk dat ze erg geschrokken isquote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef gelly het volgende:
Waar is ze eigenlijk ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:18 schreef Herald het volgende:
[..]
maar jouw zangkunst verbaasde menigeen
Je geheugen is werkelijk scary!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Herald het volgende:
Ripley droeg die dag een Che Guevara button
Helleuhquote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was een duet met Yvonnen kom ik al gravende achter
Hahaha ja ?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helleuh
Anita meyer en Lee Towers, Run to me
Ik heb wel es geplast achter de kerkquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef PoisonouS het volgende:
Niks moet, alles mag(behalve poepen achter de kerk!)
Opzouten, dit is BOLLIE!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er geen 1 bedenken
Helaas, ga maar weer weg.
Jawel, NoNick is geen modje meerquote:
Oh MY F***** GOD, ja! ik krijg een flashbackquote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helleuh
Anita meyer en Lee Towers, Run to me
Niet lang meer, want ik heb al tijden iemand op het oog voor je!!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hiiii!!!![]()
Vertel, vertel! Ik het Neukbaar???quote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet lang meer, want ik heb al tijden iemand op het oog voor je!!
Ik was er zó klaar mee!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef gelly het volgende:
Maar Bolletje... waarom heb je zolang niet gepost dan ?
Ja duh!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Ik het Neukbaar???
Het is natuurlijk de bedoeling dat JIJ het weer boeiend maakt, want eerlijk gezegd is er op wat sjieke slippen na niet zoveel meer aan de hand hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is er nou zó fucking geweldig dat Bolletje nodig weer terug moet komen, want anders mis ik...????![]()
Nou???![]()
ik denk nooit na voor ik post, vandaar dat het meestal nogal nergens op slaat, but hej, thats mequote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon niet denken.
Maar posten![]()
Denken is slecht, okay
Jahoor primaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh!
We gaan wel tapas eten in A'dam
Jesus, jij ook nog hier!!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de bedoeling dat JIJ het weer boeiend maakt, want eerlijk gezegd is er op wat sjieke slippen na niet zoveel meer aan de hand hier.
Dat mag, zolang je maar niet over de schoenen van de pastoor piestquote:Op maandag 27 februari 2006 20:22 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb wel es geplast achter de kerk![]()
Dus jij smacht nu wel naar geyle neuqsecksch?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Bolletje... het volgende:
Jahoor primaHeb al 2 maanden niet geneuckt
![]()
En heb wel es in mijn rok gepiest, maar toen heb ik mijn string weggegooit in een duits hotelquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Dat mag, zolang je maar niet over de schoenen van de pastoor piest![]()
Ja, ik wil gewoon ff goed hard genomen worden!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dus jij smacht nu wel naar geyle neuqsecksch?![]()
Nee joh, hylarisch verhaal, en ik was nog maar 20!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef gelly het volgende:
too... much... info...
Zie dit topique: Hard genomen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Ja, ik wil gewoon ff goed hard genomen worden!![]()
![]()
Ow boyquote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jahoor primaHeb al 2 maanden niet geneuckt
![]()
Ik meld mezelf vrijwillig aanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Zie dit topique: Hard genomen worden.![]()
Boehoehoe, ik ben nog maar 20 en boehoe, zit ik hier alleen, boehoequote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee joh, hylarisch verhaal, en ik was nog maar 20!![]()
OMFG, besef me ineens dat ik bijna 26 ben..![]()
Mens, ik ben 30 gewordenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee joh, hylarisch verhaal, en ik was nog maar 20!![]()
OMFG, besef me ineens dat ik bijna 26 ben..![]()
Die doet het nog altijd goed op verjaardagenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boehoehoe, ik ben nog maar 20 en boehoe, zit ik hier alleen, boehoe
We zijn wel die string gaan zoeken
Ja, soms weet ik ook niet waarom hoor, maar het is stiekum nog best leuk af en toe.quote:
Dat klinkt vies, alsof ie nog dampend ergens achteraf ligt...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef Bolletje... het volgende:
Want er ligt een man voor me klaar, een verse,
Als ie maar wel een échte baan heeft, teminste, het liefst ook de baan die hij zegt te hebben, graag zonder irritante exvriendin, of huidige vriendin die hij even vergeten was, en graag met een lekker kontje en hij moet natuurlijk zuipen. Dan is t goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef yvonne het volgende:
DaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagEn je weet dat ik goeie voor je uitzoek
Ja, ja en ja!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Als ie maar wel een échte baan heeft, teminste, het liefst ook de baan die hij zegt te hebben, graag zonder irritante exvriendin, of huidige vriendin die hij even vergeten was, en graag met een lekker kontje en hij moet natuurlijk zuipen. Dan is t goed
Daaaaag
As ever Vonne.quote:
Geeft mijn verblijf hier tenminste weer een doel.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef dwerg het volgende:
Over anderhalf jaar.
Er is geen doel, en geen enkele reden om hier te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Geeft mijn verblijf hier tenminste weer een doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |