Vind mn moeder heel mooi.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef johnplayer het volgende:
Hmmm, dit is eigenlijk een nog grotere held.
[afbeelding]
Dat geldt ook voor David Bowie en Peter Gabriel. Deze vallen meer binnen mijn smaak, maar daarover valt natuurlijk niet te twisten.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Dirktator het volgende:
Een Engelsman die Duitse liederen zingt, in een woord briljant!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Knip het volgende:
Roger Whittaker heeft een keer opgetreden in de Dikvoormekaar Show. Harry Nak kwam aan met de koffie en gooide per ongeluk de gloeiend hete koffie over Roger heen. Roger gilde het uit van de pijn (What's new pussycat) WOHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO!!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Knip het volgende:
Roger Whittaker heeft een keer opgetreden in de Dikvoormekaar Show. Harry Nak kwam aan met de koffie en gooide per ongeluk de gloeiend hete koffie over Roger heen. Roger gilde het uit van de pijn (What's new pussycat) WOHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO!!!
Was dat niet gewoon Tom Jones? Lijkt me waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Knip het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon Tom Jones? Lijkt me waarschijnlijker.
Prachtige computer-achtige soundjes in zijn intro's! Hij heeft zo'n synthesizer met allemaal verschillende geluidjes die hij om de beurt uitprobeert tussen het zingen door. Briljant!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:40 schreef Frollo het volgende:
Overigens is Roger Whittaker een rasartiest!
Zijn 'I don't believe in "if" anymore' is schitterend, vooral het fraai georchestreerde intro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |