Jij mag dat nog helemaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vind het ook gewoon lekker hoor, wat zeurt iedereen nouw. ben je niet stoer ofzo als je breezers drinkt?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Multiply het volgende:
Het percentage alcohol is zoooo belangrijk natuurlijk...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Als je in de plaatselijke nichtendisco komt misschienquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
Bier is de breezer voor mannen, begrijp dat nouquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
post eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Hmmm. dan ken je vast wel de term 'Brommers Kiekn'...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij wel met All Starsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
die zijn 14quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
14.gifquote:
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
post jij ook eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat heeft mijn foto er nou mee te maken dat ik breezers lekker vindt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |