En wat is er mis met 12 jarige gewillige meisjes???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef James-Hetfield het volgende:
Alleen een echte vent drinkt bier.
Breezers is voor 12 jarige, gewillige meisjes die zich gruwelijk laten nemen voor een slok van dat verderfelijke spul
zolang ze gratis zijn niets.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 12 jarige gewillige meisjes???![]()
()
Dan doe je iets fout....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
zolang ze gratis zijn niets.
Maar de jeug van tegenwoordig wil er altijd iets voor terug
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
morgen deze maar proberen:
[afbeelding]![]()
NOOIT MEERquote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
En dan klaag je over breezers?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
Join the club....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Joeriii het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Van dat spul ben ik zo ziek geweest![]()
Laat me raden; je bent een meisje van rond de twaalf en je bent geen maagd meer???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom scheld iedereen zo op Breezers tegenwoordig? Ik vind ze heerlijk, net limonade, veel beter dan dat bittere bier!![]()
Ja man, hoe meer hoe beterquote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef postmortum het volgende:
op die dropshot zit teminste 20% alcohol, weet niet wat op zo'n breezer ziet maar niet veel denk ik![]()
Jij mag dat nog helemaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vind het ook gewoon lekker hoor, wat zeurt iedereen nouw. ben je niet stoer ofzo als je breezers drinkt?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Multiply het volgende:
Het percentage alcohol is zoooo belangrijk natuurlijk...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Als je in de plaatselijke nichtendisco komt misschienquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
Bier is de breezer voor mannen, begrijp dat nouquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
post eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Hmmm. dan ken je vast wel de term 'Brommers Kiekn'...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij wel met All Starsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
die zijn 14quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
14.gifquote:
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
post jij ook eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat heeft mijn foto er nou mee te maken dat ik breezers lekker vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |