En wat is er mis met 12 jarige gewillige meisjes???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:13 schreef James-Hetfield het volgende:
Alleen een echte vent drinkt bier.
Breezers is voor 12 jarige, gewillige meisjes die zich gruwelijk laten nemen voor een slok van dat verderfelijke spul
zolang ze gratis zijn niets.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En wat is er mis met 12 jarige gewillige meisjes???![]()
()
Dan doe je iets fout....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
zolang ze gratis zijn niets.
Maar de jeug van tegenwoordig wil er altijd iets voor terug
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
morgen deze maar proberen:
[afbeelding]![]()
NOOIT MEERquote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
En dan klaag je over breezers?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
Join the club....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Joeriii het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Van dat spul ben ik zo ziek geweest![]()
Laat me raden; je bent een meisje van rond de twaalf en je bent geen maagd meer???quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Met-Yvana het volgende:
Waarom scheld iedereen zo op Breezers tegenwoordig? Ik vind ze heerlijk, net limonade, veel beter dan dat bittere bier!![]()
Ja man, hoe meer hoe beterquote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef postmortum het volgende:
op die dropshot zit teminste 20% alcohol, weet niet wat op zo'n breezer ziet maar niet veel denk ik![]()
Jij mag dat nog helemaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vind het ook gewoon lekker hoor, wat zeurt iedereen nouw. ben je niet stoer ofzo als je breezers drinkt?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Multiply het volgende:
Het percentage alcohol is zoooo belangrijk natuurlijk...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind dat er juist een leuk imago aan breezers vast zit, zo heerlijk sophisticated.
Als je in de plaatselijke nichtendisco komt misschienquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
Bier is de breezer voor mannen, begrijp dat nouquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou doe allemaal maar stoer hoor ! Maar als ik uitga in het weekend drinkt bijna ieder meisje breezers ! wat bewijst dat het echt super populair moet zijn, en ik denk toch dat ik liever op eigen ervaringen afga dan die van een paar ,, bierrrrrrrrrrrrr types"![]()
post eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Hmmm. dan ken je vast wel de term 'Brommers Kiekn'...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij wel met All Starsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
die zijn 14quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef YanniiCke het volgende:
Ja bier is gewoon ranzig echt al die jongens uit mijn klas drinken het om stoer te doen
maar dat zijn ze lekker toch niet
14.gifquote:
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
post jij ook eens een foto!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik vind het logo gewoon mooi, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Wat heeft mijn foto er nou mee te maken dat ik breezers lekker vindt?quote:
Goede relcloonquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Wat heeft mijn foto er nou mee te maken dat ik breezers lekker vindt?:P
Hoe post ik een foto? Ik weet wel hoe maar ik weet niet hoe ik een foto op internet krijg
Maar hebben jullie nooit breezers gedronken dan? Ik vind bier gewoon niet lekker maar ik heb het tenminste wel geproefd volgens mij drinken jullie het gewoon niet omdat het niet stoer is ofzo
dat staat er echt niet, en het is procent en je zet er nog een keer % die bijquote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef yosander het volgende:
Wist je dan nog niet dat het gewoon limonade is met alcohol?
Kijk maar op het etiket er staat:
95% PrOsEnT LiiiiMoNaAdE 5% Alc0L.
![]()
Duhh, ik doe alleen een BrEeZaH na.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
dat staat er echt niet, en het is procent en je zet er nog een keer % die bij
Oh haha, ik lach me echt rot!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Duhh, ik doe alleen een BrEeZaH na.
Heb ik DAT gezegd?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh haha, ik lach me echt rot!Serieus die ,,Breezer drinkers zijn domme , lelijke blondines" grap is zooooooooo overdone, bedenk toch eens iets nieuws!
![]()
Ik heb niets tegen Breezers, alleen dat taalgebruik en hoe ze soms doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Eerst was er zo'n heel topic op dit forum dat,,Breezers" belachelijk maakte, met steeds dezelfde grappen enzo.
En de houding van jullie tegen ,,Breezers" zegt genoeg.
Dan is het blijkbaar geen kwaliteitstopic!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef postmortum het volgende:
2 of 3 relklonen in mijn kwaliteitstopic![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef postmortum het volgende:
Gefeliciteerd nu krijg je van mij een gratis[afbeelding]![]()
Zo'n fles hebk eens half leeggezopen net voor een schoolfeest. Oeff kutspulquote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
Die je in 20 sec. opzuipt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Ok, ze zijn best duur, maar dan heb je ook wel een heel flesje !
Ideaal voor vrouwen dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef postmortum het volgende:
Juist niet kan niet meer praten door die zoetigheid![]()
,,Absolut" ? wat is dat, waar koop je het en hoe duur is het ? Ik vind dat plan wel een poging waard voor een cheapa$$ feestjequote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef postmortum het volgende:
Koop fles ranja aanlengen met absolut: Breezer deluxe![]()
Wat zit je nou stoer te doen dat je alcohol * Beweerd * te drinken, jij mag nog niet eens zelfstandig naar de wc van je moederquote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]![]()
hahah ja inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen dat je alcohol * Beweerd * te drinken, jij mag nog niet eens zelfstandig naar de wc van je moeder![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen dat je alcohol * Beweerd * te drinken, jij mag nog niet eens zelfstandig naar de wc van je moeder![]()
Graag gedaan honneponquote:Op maandag 27 februari 2006 23:28 schreef descendent1 het volgende:
Het rellen valt toch wat tegen hier.... Zet ik DAAR nu speciaal weer de comp voor aan?![]()
Wugh...quote:
Tieten posten...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef YanniiCke het volgende:
ik ben niet ene kloon! Hoe bewijs ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |