Is niet slim van ze dan. Ronald had hem getipt bij Erwin in de zomer, maar toen wilde Feyenoord nog niet en was hij goedkoper dan nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef S-Two het volgende:
Bij Voetbal Insite melden ze dat Feyenoord Obodai wil
Ja, en Blind is ook helemaal gek? Dat zorgt enkel voor wat scheve gezichten, nu Babel er met de pet na gooit op de training...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:15 schreef HomerJ het volgende:
Zet Babel maar gewoon 1 hele wedstrijd erin. Kijken of hij gelijk heeft of gewoon echt niet meer verdiend dan de bank
Terugleggen op de keeper die er niet staat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ryan moet gewoon lekker bij een club gaan spelen die 4-4-2 speelt en dan doet ie een Raffie.
Inderdaad, Charisteas verdient meer dan zo'n verongelijkt jochie. Dus daarom zeg ik: Babel op rechts in soortgelijke rol als Rosenberg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, en Blind is ook helemaal gek? Dat zorgt enkel voor wat scheve gezichten, nu Babel er met de pet na gooit op de training...
Liever niet, rotclub. Meer in Engeland of bij Fiorentina ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Tvduijn het volgende:
Babel zou denk ik perfect bij Inter uit de voeten kunnen....
Liever gewoon bij NEC of RKC. Kom op zeg, Babel in Engeland of Fiorentina, wat heeft die jongen nou eigenlijk laten zien? Zet 'm lekker op z'n plaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Liever niet, rotclub. Meer in Engeland of bij Fiorentina ofzo.
Blind is er dan ook niet al te lang meer. De enige reden waarom 4-4-2 hem beter ligt is omdat hij geen ballen aan kan nemen. Daarmee kan hij 2 dingen doen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft bij Ajax weinig toekomst zolang Blind er is, vrees ik. Bovendien ligt 4-4-2 hem beter.
Castelen heeft er zelfs een selectie mee afgedwongenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef twi het volgende:
2. Die ballen expres nog beroerder aannemen zodat het een kaats wordt in plaats van een aanname.
Ja, maar dat ligt aan hem zelf. Zoals gezegd bakt hij er niets van op training.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Genoeg speeltijd? Dat is de laatste weken toch erg tegengevallen hoor....
Helaas op posities waar Babel weinig aan heeft, of hij moet omgeturnd worden naar 6 of 8. Of 7 dus, al zit er de laatste weken gewoon een klein beetje progressie in het spel van Rosales, wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Misschien, maar er zijn ook spelers die er in de duels niks van bakken en die mogen van Danny altijd meedoen.
Nou, ik denk ook aan "7" die al een tijd mag aanrommelen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas op posities waar Babel weinig aan heeft, of hij moet omgeturnd worden naar 6 of 8.
Haha, zie m'n edit. Ja daarom zei ik, lijkt me leuk om eens met Rosenberg - Charisteas - Babel te spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk ook aan "7" die al een tijd mag aanrommelen....
Natuurlijk, die kan het nog beter met 2 van die beweeglijke spelers om zich heen. Maar ik gun Charisteas ook wel eens een wedstrijdje. Die tweede goal afgelopen week komt op zijn rekening te staan, zelfs ondanks dat de analisten het zondagmiddag meerdere keren over "Huntelaar die de paal raakte" hadden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Okee. Liever de Hunter toch gewoon dan...
Hij is niet rap genoeg?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef gras het volgende:
Met name z'n rap-skills vind ik toch ver beneden pijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |