quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OMG! Hij is een serial badpakshooter!
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakkenquote:
WZZquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik ga je OP wel verprutsenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je opschieten en niet na n half uur komen nakakken
Ik vind het nogal doorzichtig allemaal. Maar niet meteen helemaal afbranden. Laat het 'm eerst maar eens uitleggen wat de bedoeling is...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
Ken eik.. heel die gozert niet....
Kheb er geen kliekjesgevoel bij
Misschien moet ik het maar niet doen..
neuj,waaromquote:
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te makenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef RonaldV het volgende:
Jij bent toch niet vroem_nl?of wel?? oepsie!!
Je hebt m al ge-editquote:
oke, ik word dan wel fotograaf daar.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Laatste nieuws: belastend fotomateriaal tegen de serial badpakshooter duikt op
quote:
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee ik heb géén klonen nodig om me belachelijk te maken![]()
Het lijkt weer op zo'n gefrustreerd voyeur geval.![]()
laat open, hij doet niemand kwaad toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
Krijgen we dan ook een "Lach hier de TS van dit, dit en dat topic uit!" topic??quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen sluiten op basis van post-historie en openlaten om de amusementswaarde.
sluiten maarquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
doe ff normaalquote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
HEEEE
Het is een newbie in fot.
Weet je nog... geen kliekje.
Neem hem eerst serieus.
Als blijkt dat ie dat niet is... dan kan ie altijd dicht
Ik hou m open inderdaad. Wie weet lukt het hem wel. Tot nu toe heeft ie niets fouts gedaan, en hij heeft in ieder geval de ballen om duidelijk aan te geven dat hij meiden in badpak wil fotograferen. Mocht hij policy-overschrijdend werk afleveren dan schuif ik hem wel aan tafel bij Yvonne bij de eerstvolgende FOT-meetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
laat open, hij doet niemand kwaad toch?
nee ben lichtelijk geïrriteerd en hap dan snel op bepaalde postsquote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Jij neemt mij nu wel heeeeel serieus Ynske
Best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |