zie je wel Petit is een kloon van _Arual_quote:Op maandag 27 februari 2006 17:01 schreef Thisbe het volgende:
Stil pheno en petitlapin!
Jullie zijn allebei lelijk en getrouwd!![]()
Hebben ze zich toch vermenigvuldigdquote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
zie je wel Petit is een kloon van _Arual_![]()
godzijdank nietquote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
zie je wel Petit is een kloon van _Arual_
Jij neemt tijdens je vakantie ook ff rust van mannen. Daar heb je het anders veel te druk mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de zon schijnt.
Mannen boeien niet. Het is immers vakantie!![]()
eens isquote:
Het is een complotquote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je wel Petit is een kloon van _Arual_
Bedankt voor deze wijsheidquote:Op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef JoeyT het volgende:
Pfff om jullie te helpen. Q is een mindere nick dan Polen
Niets meer dan wijsheid vanuit deze kant...quote:
Ben je als matras verkleed gegaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets meer dan wijsheid vanuit deze kant...
Tip: Niet je helemaal naar de klote zuipen als je nog wilt neuken.
Tip2: Wel je helemaal de klote in zuipen als je trouw wilt blijven![]()
Nopezquote:
Ik drink niet meerquote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niets meer dan wijsheid vanuit deze kant...
Tip: Niet je helemaal naar de klote zuipen als je nog wilt neuken.
Tip2: Wel je helemaal de klote in zuipen als je trouw wilt blijven![]()
Die zijn hier ook ja: homo's en carnavalgangersquote:Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef Polen het volgende:
Oh dat is weer zo'n carnavalganger.
Ik drink normaal gesproken nooit. Doe t de aankomende maanden ook niet meer... Maar als westerling moet je dat blijkbaar wel doen met carnaval anders is er weinig aan...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink niet meer
Ik moet zelfs toegeven dat ik het niet mis![]()
Ik blijf gewoon nuchter tijdens het feesten. Mensen kijken wel vreemd op. Ik raak er ondertussen aan gewend. Als ze dan toch bier halen en die daarna meteen weer ergens weg kunnen zetten, dan komt de boodschap wel over.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik drink normaal gesproken nooit. Doe t de aankomende maanden ook niet meer... Maar als westerling moet je dat blijkbaar wel doen met carnaval anders is er weinig aan...
Palmquote:Op maandag 27 februari 2006 19:12 schreef Q. het volgende:
Oeh, bier, goed idee.
Westmalle Tripelquote:
Nou, hectisch-druk.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
stormlooptopic
* nixxx stormt!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
stormlooptopic
quote:
meld eens wat leuksquote:
quote:
Als ik eens tijd heb en niet de hele tijd bezig ben met die godvergeten opleiding van me.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:20 schreef Q. het volgende:
Twist. Wanneer kom je hier een keer een biertje of cola of water drinken?
over je stage bij paradiso bv..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat leuks.
* Twisted_fok meldt.
Ga Bedrijfskundige Informatica doen. Kan je de hele dag niets doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik eens tijd heb en niet de hele tijd bezig ben met die godvergeten opleiding van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |