Ja maar zogauw ik ze open doe, dikke kans dat ik weer tegen haar kop zit aan te kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
Gordijnen dicht?
Dat is eigenlijk wel de beste oplossing hè? Die boodschap komt zó duidelijk over, dan doet ze 't nooit weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Whizzkith het volgende:
Neit zo erg als een enorme steiger tegen je huis op, met een stuk of 3 bouwvakmensen die al de hele dag voor je raam bezig zijnDat getimmer, het houdt maar niet op!
![]()
Ik heb nog niemand zien kijken, maar ze draaien wel verdacht vaak hun hoofd langs het raam!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
wat een verhaal, ik zie het al voor me, komt zo'n bejaarde met een rollator met 0,1 kilometer voorbij lopen terwijl ze naar binnen kijktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Bopjen het volgende:
Elke keer staat de buurvrouw naar binnen te loeren en daar word ik nu toch wel scheitziek van![]()
Nee, maar je mag natuurlijk wel de hele tijd tegen een bouwvakkersbilnaad aankijken.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
Verkeerde topic?quote:
je kan toch je ramen beplakken met folie?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Barb het volgende:
Mijn buurvrouw zit hier ook altijd naar binnen te loeren. Maar dan niet als ze voorbij loopt, maar ze gaat gewoon recht voor haar raam zitten en dan kijkt ze precies hier binnen. Nou heeft mijn buurvrouw geen leven, is ze erg oud en kan ze amper lopen, dus haar wereld bestaat uit wat er aan haar raam voorbij komt, maar toch ...
Ik word er niet goed van, dat geloer de hele dag. Ze weet precies wat ik doe en meestal doe ik mijn gordijnen dicht. Zit ik daar midden op de dag in het donker door die heks,.
Ik vind een konijnenhok op een zondag inelkaartimmeren nog knap snel.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef TrenTs het volgende:
Mijn buren plaatsen zelf een keuken.
Als ik je nu vertel dat mijn buurman een hele zondag kwijt is geweest aan het timmeren van een konijnenhok, heb je dan een beeld van waar ik nu doorheen ga?
Dat heb ik voor een groot gedeelte, maar dat maakt haar niks uit. Ze blijft kijken en ookal kan ze niet preciés zien wat ik doe, ik ben me constant bewust van die extra paar ogen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
je kan toch je ramen beplakken met folie?
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Neem je vrouw/vriendin gruwelijk hard voor het raam.
Heeft ze het ook eens gezien.
Misschien gaat ze zelf eens iets doen dan
@Barb, Misschien als wij tweetjes nu eens het voorstel van James opvolgen, houdt het misschien op.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat heb ik voor een groot gedeelte, maar dat maakt haar niks uit. Ze blijft kijken en ookal kan ze niet preciés zien wat ik doe, ik ben me constant bewust van die extra paar ogen.
Gewoon midden op de dag een keer keihard in je reet laten nemen op het moment dat je buurvrouw voorbij komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Barb het volgende:
Mijn buurvrouw zit hier ook altijd naar binnen te loeren. Maar dan niet als ze voorbij loopt, maar ze gaat gewoon recht voor haar raam zitten en dan kijkt ze precies hier binnen. Nou heeft mijn buurvrouw geen leven, is ze erg oud en kan ze amper lopen, dus haar wereld bestaat uit wat er aan haar raam voorbij komt, maar toch ...
Ik word er niet goed van, dat geloer de hele dag. Ze weet precies wat ik doe en meestal doe ik mijn gordijnen dicht. Zit ik daar midden op de dag in het donker door die heks,.
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
Dwars door je ruit. Ze ziet er is een feestje en nodigt zichzelf uit. Lekker op de ozo toer, ozo stoer. Ineens staat ze voor je. Midden op de vloer. Uit je dak tot in je naad. Ze is zo lenig als spaghetti want ze kan spagaat en ook nog op de maat. Ze is er toe in staat. Je hoeft d'r zeker niet te vragen hoe het met d'r gaat.
Sowiesoquote:
spraakwater lest de dorst!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
Dwars door je ruit. Ze ziet er is een feestje en nodigt zichzelf uit. Lekker op de ozo toer, ozo stoer. Ineens staat ze voor je. Midden op de vloer. Uit je dak tot in je naad. Ze is zo lenig als spaghetti want ze kan spagaat en ook nog op de maat. Ze is er toe in staat. Je hoeft d'r zeker niet te vragen hoe het met d'r gaat.
sowieso sowieso sowieso.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
spraakwater lest de dorst!
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
spraakwater lest de dorst!
Heb je je huiswerk klaar?quote:
Ja, maar de hele wereld heeft zoiets van "Kijk is wie we daar hebben"quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, maar de hele wereld heeft zoiets van "Kijk is wie we daar hebben"
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
pff extince is extince. Luister ik al niet meer naar sinds ik klein was.
Hij is nog hard de man.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
pff extince is extince. Luister ik al niet meer naar sinds ik klein was.
van z'n vrouw misschien.quote:
Ja, paar leuke nieuwe ttracks en een paar remixes en de Milkshake Rapquote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij is nog hard de man.Alhoewel die nieuwe CD waardeloos is.
Ik denk bij bij obscure platenzaakjes.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, paar leuke nieuwe ttracks en een paar remixes en de Milkshake RapMaar verder voegt het niet echt veel toe. Ik heb wel het idee dat het zijn allerlaatste is en heb hem dus toch maar gekocht om de verzameling compleet te hebben. Ik zou wel meer van zijn engelstalige spul willen hebben, maar waar vind je die?
Zijn optreden in Tivoli was trouwens erg vet. Skate the Great was er ook![]()
Yep, gister weer een dikke negerzoen gegeten en als toetje nog een pondje paardenvijgen, zuchtquote:
Weet precies wat jullie bedoelen!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Kazu het volgende:
Ik heb ook zo'n buurvrouw, ze is 84 en heeft echt niks te doen.
Ze probeert ook de hele tijd allerlei dingen van je los te peuteren
"Goh, ik heb je een tijdje niet gezien, waar was je?"
Sterf, mens -.-
Ik leef me je mee...
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Yep, gister weer een dikke negerzoen gegeten en als toetje nog een pondje paardenvijgen, zucht![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:15 schreef GinaG het volgende:
Ga jezelf lekker aftrekken als ze weer staat te gluren![]()
Ik weet niet hoe je ertuit ziet maar misschien kan ik het m niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:23 schreef OkDna het volgende:
Ik heb een buurman die volgens mij voyeur is, zn lamellen hangen altijd in het midden een beetje open. Ik doe toch niet steed de gordijnen dicht want aan de andere kant van de kamer moet ik de gordijnen al dicht hebben omdat dat de straatkant is, anders wordt het echt te donker.
Ik loop gewoon in mn lingerie of soms echt naakt rond, in het begin niet, maar ik begin er aan gewend te raken.... Soms iriiteerd het me toch en dan steek ik mn middenvinger op richting zn lamellen en soms gaan ze dan echt dicht, dus ik weet 80% zeker dat hij regelmatig gluurt.
maarja... misschien zou ik ook wel gluren als ik hem was... Het begon trouwens al toen ik er introk en aan het schilderen was ( aangekleed hoor)...![]()
Meesterlijk!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Yep, gister weer een dikke negerzoen gegeten en als toetje nog een pondje paardenvijgen, zucht![]()
![]()
FOTO!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:23 schreef OkDna het volgende:
Ik heb een buurman die volgens mij voyeur is, zn lamellen hangen altijd in het midden een beetje open. Ik doe toch niet steed de gordijnen dicht want aan de andere kant van de kamer moet ik de gordijnen al dicht hebben omdat dat de straatkant is, anders wordt het echt te donker.
Ik loop gewoon in mn lingerie of soms echt naakt rond, in het begin niet, maar ik begin er aan gewend te raken.... Soms iriiteerd het me toch en dan steek ik mn middenvinger op richting zn lamellen en soms gaan ze dan echt dicht, dus ik weet 80% zeker dat hij regelmatig gluurt.
maarja... misschien zou ik ook wel gluren als ik hem was... Het begon trouwens al toen ik er introk en aan het schilderen was ( aangekleed hoor)...![]()
Met TS!!!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe kom je van je glurende buurvrouw af in 4 stappen:
1) Doe de gordijnen dicht
2) Doe vlak achter het gordijn (aan de zijde waar ze je dus niet ziet) uitgebreid aan zelfbevrediging
3) Op het moment dat je voelt dat het moment daar is doe je de gordijnen open op de wijze waarop een potloodventer zijn jas open doet en je laat natuurlijk zoveel mogelijk zien
4) Tegelijkertijd kijk je je buurvrouw recht in de ogen aan met een blik die de italiaanse scheidsrechter colina zoveel mogelijk benadert:
[afbeelding]
Succes!![]()
Gewoon weglopen, een badkamerjas aan doen, verder niets eronder.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Bopjen het volgende:
Elke keer staat de buurvrouw naar binnen te loeren en daar word ik nu toch wel scheitziek van![]()
Nog zo een zieke geestquote:1) Doe de gordijnen dicht
2) Doe vlak achter het gordijn (aan de zijde waar ze je dus niet ziet) uitgebreid aan zelfbevrediging
3) Op het moment dat je voelt dat het moment daar is doe je de gordijnen open op de wijze waarop een potloodventer zijn jas open doet en je laat natuurlijk zoveel mogelijk zien
4) Tegelijkertijd kijk je je buurvrouw recht in de ogen aan met een blik die de italiaanse scheidsrechter colina zoveel mogelijk benadert:
Net zoals je baas boven baas hebt, heb je ook zieke geest boven zieke geestquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nog zo een zieke geest, maar dan zieker
Voor extra indruk jezelf helemaal kaalscheren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
Succes!![]()
True, maar veel zieker moet je niet worden, anders eindig je nog in een gestichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net zoals je baas boven baas hebt, heb je ook zieke geest boven zieke geest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |