Ja maar zogauw ik ze open doe, dikke kans dat ik weer tegen haar kop zit aan te kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
Gordijnen dicht?
Dat is eigenlijk wel de beste oplossing hè? Die boodschap komt zó duidelijk over, dan doet ze 't nooit weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Whizzkith het volgende:
Neit zo erg als een enorme steiger tegen je huis op, met een stuk of 3 bouwvakmensen die al de hele dag voor je raam bezig zijnDat getimmer, het houdt maar niet op!
![]()
Ik heb nog niemand zien kijken, maar ze draaien wel verdacht vaak hun hoofd langs het raam!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
wat een verhaal, ik zie het al voor me, komt zo'n bejaarde met een rollator met 0,1 kilometer voorbij lopen terwijl ze naar binnen kijktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Bopjen het volgende:
Elke keer staat de buurvrouw naar binnen te loeren en daar word ik nu toch wel scheitziek van![]()
Nee, maar je mag natuurlijk wel de hele tijd tegen een bouwvakkersbilnaad aankijken.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
Verkeerde topic?quote:
je kan toch je ramen beplakken met folie?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Barb het volgende:
Mijn buurvrouw zit hier ook altijd naar binnen te loeren. Maar dan niet als ze voorbij loopt, maar ze gaat gewoon recht voor haar raam zitten en dan kijkt ze precies hier binnen. Nou heeft mijn buurvrouw geen leven, is ze erg oud en kan ze amper lopen, dus haar wereld bestaat uit wat er aan haar raam voorbij komt, maar toch ...
Ik word er niet goed van, dat geloer de hele dag. Ze weet precies wat ik doe en meestal doe ik mijn gordijnen dicht. Zit ik daar midden op de dag in het donker door die heks,.
Ik vind een konijnenhok op een zondag inelkaartimmeren nog knap snel.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef TrenTs het volgende:
Mijn buren plaatsen zelf een keuken.
Als ik je nu vertel dat mijn buurman een hele zondag kwijt is geweest aan het timmeren van een konijnenhok, heb je dan een beeld van waar ik nu doorheen ga?
Dat heb ik voor een groot gedeelte, maar dat maakt haar niks uit. Ze blijft kijken en ookal kan ze niet preciés zien wat ik doe, ik ben me constant bewust van die extra paar ogen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
je kan toch je ramen beplakken met folie?
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef James-Hetfield het volgende:
Neem je vrouw/vriendin gruwelijk hard voor het raam.
Heeft ze het ook eens gezien.
Misschien gaat ze zelf eens iets doen dan
@Barb, Misschien als wij tweetjes nu eens het voorstel van James opvolgen, houdt het misschien op.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat heb ik voor een groot gedeelte, maar dat maakt haar niks uit. Ze blijft kijken en ookal kan ze niet preciés zien wat ik doe, ik ben me constant bewust van die extra paar ogen.
Gewoon midden op de dag een keer keihard in je reet laten nemen op het moment dat je buurvrouw voorbij komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Barb het volgende:
Mijn buurvrouw zit hier ook altijd naar binnen te loeren. Maar dan niet als ze voorbij loopt, maar ze gaat gewoon recht voor haar raam zitten en dan kijkt ze precies hier binnen. Nou heeft mijn buurvrouw geen leven, is ze erg oud en kan ze amper lopen, dus haar wereld bestaat uit wat er aan haar raam voorbij komt, maar toch ...
Ik word er niet goed van, dat geloer de hele dag. Ze weet precies wat ik doe en meestal doe ik mijn gordijnen dicht. Zit ik daar midden op de dag in het donker door die heks,.
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
Dwars door je ruit. Ze ziet er is een feestje en nodigt zichzelf uit. Lekker op de ozo toer, ozo stoer. Ineens staat ze voor je. Midden op de vloer. Uit je dak tot in je naad. Ze is zo lenig als spaghetti want ze kan spagaat en ook nog op de maat. Ze is er toe in staat. Je hoeft d'r zeker niet te vragen hoe het met d'r gaat.
Sowiesoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |