Ja maar zogauw ik ze open doe, dikke kans dat ik weer tegen haar kop zit aan te kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
Gordijnen dicht?
Dat is eigenlijk wel de beste oplossing hè? Die boodschap komt zó duidelijk over, dan doet ze 't nooit weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Roa het volgende:
Tuinstoeltje pakken, bak popcorn, kratje bier, en jezelf (liefst met vrienden) voor haar raam zetelen.
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Whizzkith het volgende:
Neit zo erg als een enorme steiger tegen je huis op, met een stuk of 3 bouwvakmensen die al de hele dag voor je raam bezig zijnDat getimmer, het houdt maar niet op!
![]()
Ik heb nog niemand zien kijken, maar ze draaien wel verdacht vaak hun hoofd langs het raam!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
wat een verhaal, ik zie het al voor me, komt zo'n bejaarde met een rollator met 0,1 kilometer voorbij lopen terwijl ze naar binnen kijktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Bopjen het volgende:
Elke keer staat de buurvrouw naar binnen te loeren en daar word ik nu toch wel scheitziek van![]()
Nee, maar je mag natuurlijk wel de hele tijd tegen een bouwvakkersbilnaad aankijken.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bopjen het volgende:
Loeren ze dan ook de hele tijd naar binnen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |