het zijn toch ook meiden!? mits we het over die band hebben van dat liedje: SCHREEUWWW!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb de CD! Ik heb ze heel veel gehoord toen ik vorig jaar op vakantie in Tsjechië was.
Ik dacht eerst dat die zanger en gitarist (twee broers overigens) allebei meiden waren! Maar ja die gast heeft nog niet echt de baard in z'n keel.
De muziek vind ik best goed te doen! Vooral de single, Durch den monsun (en dan met name de akoestische versie), prachtig!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef Gitarist het volgende:
In Club-8 te Amsterdam
quote:Wij verkopen geen kaarten voor 13 april! Gewoon geen kans. Ook niet bellen!
Je wil t gewoon zelf wetenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar is de showcase, wil een vriendin van mij weten?
Nee hoorquote:
Ah ok. Wel slim aangepakt van hem, de tonen die hij niet haalt liet hij òf door het publiek zingen (microfoon richting publiek houden) of hij pakte ze laag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:23 schreef James_lover het volgende:
Ik was ook bij de showcase
Was inderdaad mooi!
Dat Bill de hogere noten niet meer haalt wist ik al, in Duitsland heb ik ze nl ook al een paar keer live mogen horen
Maar inderdaad wel geslaagde showcase!![]()
Ondanks veel gillende tienermeisjes![]()
Populair worden in Duitsland met een marketing groepje, dat is Tokio Hotel in mijn ogen, is juist veel makkelijker dan in Nederland. De afzetmarkt is namelijk veel groter dan in Nederland. Er zijn ook veel meer programma's op de Duitse TV waarin je schaamteloos dit soort acts kunt pluggen en schijnbaar werkt het nog steeds bij de doelgroepquote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef Gitarist het volgende:
Tsja, ik vind het ook niet altijd even geslaagd, maar ik vind het iig wel een hele prestatie dat ze het voor elkaar hebben gekregen ontzettend populair in Duitsland te worden en misschien ook wel in Nederland doorbreken.
Hoe kom je aan die wijsheid dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:48 schreef Rpr8 het volgende:
duitse emo-fags!!
ook een beetje jammer dat de muziek EN lyrics eigen zijn van EMI of een ander label..
de vader van dat zangertje werkt voor EMI en zo zijn ze dus makkelijk binnengekomen..
Maar EMI is dus een dikke bak geld aan het binnenhalen, ook als tokio hotel bij een ander label gaat
CD boekjes, bio e.d.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:22 schreef James_lover het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid dan?
Ik ga liever tussen die chicks staan dan daadwerkelijk hun muziek luisterenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:19 schreef WheeleE het volgende:
Ach, ookal is het apart stel, de muziek klinkt wel lekker. Niet speciaal, maar de deutjes en teksten blijven wel lekker hangen.
En nee, ik ga me als man echt niet tussen zo'n massa gillende tienermeisjes mengen voor een optreden. Ik hou het bij een paar mp3tjes.
Ik vind je nu al aardigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef Quiestisia het volgende:
Tokio Hotel is geweldig!! Rette mich vind ik een kei mooi nr en ik vind Freunde bleiben ook heel gaaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |