het zijn toch ook meiden!? mits we het over die band hebben van dat liedje: SCHREEUWWW!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb de CD! Ik heb ze heel veel gehoord toen ik vorig jaar op vakantie in Tsjechië was.
Ik dacht eerst dat die zanger en gitarist (twee broers overigens) allebei meiden waren! Maar ja die gast heeft nog niet echt de baard in z'n keel.
De muziek vind ik best goed te doen! Vooral de single, Durch den monsun (en dan met name de akoestische versie), prachtig!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef Gitarist het volgende:
In Club-8 te Amsterdam
quote:Wij verkopen geen kaarten voor 13 april! Gewoon geen kans. Ook niet bellen!
Je wil t gewoon zelf wetenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar is de showcase, wil een vriendin van mij weten?
Nee hoorquote:
Ah ok. Wel slim aangepakt van hem, de tonen die hij niet haalt liet hij òf door het publiek zingen (microfoon richting publiek houden) of hij pakte ze laag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:23 schreef James_lover het volgende:
Ik was ook bij de showcase
Was inderdaad mooi!
Dat Bill de hogere noten niet meer haalt wist ik al, in Duitsland heb ik ze nl ook al een paar keer live mogen horen
Maar inderdaad wel geslaagde showcase!![]()
Ondanks veel gillende tienermeisjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |