wat raad je aan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Maar, let op: wel die buttpluggen of een andere set goeie dopjes kopen. Standaard meegeleverde headset zuigt.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dinsdag/woensdag wel standby blijven he voor eventuele vragen van mij
ja laat ze eens aanmaken dan:Pquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zuigt inderdaad![]()
Is iets softwarematigs wat ze niet lijken te ontwikkelen![]()
Voeg me maar toe op MSN danquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
alleen gaat moeilijk worden aangezien ik volgende week introdagen heb met me nieuwe opleiding...
en daarna het weekend ook nog eens weg met me team![]()
wordt leuk
hopelijk is er genoeg drank![]()
quote:
Je verkoopt die dingen niet zelf héquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef Biogarde het volgende:
En er zit dan een zakje bij met nieuwe "rubbertjes". Dit is om hem zo passend mogelijk te maken. Overigens lijkt niemand die nodig te hebben.
Voor de mensen die twijfelen: KOOP ZE! Het is een compleet andere ervaring in verhouding met de traditionele oordopjes die bij telefoons en mp3-spelers zitten!
Nee, ik verkoop ze nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:00 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Je verkoopt die dingen niet zelf hé
Je doet net zo'n verkoop praatje
Verder zal ik wel gaan kijken, tnks![]()
Betalen voor theme's en screensaversquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef Tomhoog het volgende:
Gewoon even tmf kijken en je hebt genoeg reclames ervoor
Niks voor mij maar blijjkbaar doen een heleboel mensen het anders heb je niet zoveel reclamequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Betalen voor theme's en screensavers![]()
Ik heb de small variant, die andere dopjes waren iets te groot voor m'n (h)oorgevoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:56 schreef Biogarde het volgende:
En er zit dan een zakje bij met nieuwe "rubbertjes". Dit is om hem zo passend mogelijk te maken. Overigens lijkt niemand die nodig te hebben.
Ff op de site van Sony-ericsson kijken. Onder support. Daar kun je stap voor stap je telefoon configureren voor MMS en Internet/wap.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef Robinho12 het volgende:
Nog een vraagje, sorry
Wat moet ik instellen om MMS te versturen en ontvangen?
Nu krijg ik alleen een code voor op het internet maar ik wil ze graag versturen en ontvangen.
Passen die ook op W810i?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ze in het zwart. ¤29.95 bij de Belcompany. Mediamarkt is het duurst. Daar kosten ze ¤39.95. Tis maar dat je het weet![]()
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |