Uuh, misschien bij Bestandsbeheer en dan Meer -> Geheugenstatus. Daar staat bij Berichten wel hoeveel bestanden het zijn, maar ik weet niet of dat ook het aantal is wat op de telefoon staat (lijkt me wel, maar ik weet het niet zeker), ivm bijlages bij MMS'en enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Thanks, maar weet je misschien ook waar je de status van de sms geheugen kan zien? Bij mijn oude telefoon (SE T610), had je gewoon in de sms menu de optie "geheugenstand" maar die zie ik hier nergens.![]()
Ik heb ook die buttpluggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft hem ook.
TIP: Die M2 kaarten waren bij de Belcompany volop te krijgen. Hier in Utrecht zeker![]()
En ik heb die die headset gekocht die ook bij de W810i zit. Die butpluggen zeg maar![]()
Die heerschen![]()
Einde mededeling![]()
Thanks!! Ja klopt, staat niet echt precies, maar beter dan niks. Thanks manquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, misschien bij Bestandsbeheer en dan Meer -> Geheugenstatus. Daar staat bij Berichten wel hoeveel bestanden het zijn, maar ik weet niet of dat ook het aantal is wat op de telefoon staat (lijkt me wel, maar ik weet het niet zeker), ivm bijlages bij MMS'en enzo.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft hem ook.
TIP: Die M2 kaarten waren bij de Belcompany volop te krijgen. Hier in Utrecht zeker![]()
En ik heb die die headset gekocht die ook bij de W810i zit. Die butpluggen zeg maar![]()
Die heerschen![]()
Einde mededeling![]()
Aan zo'n 22,50 blijk ik dus ook niet genoeg te hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik krijg hem dinsdag/woensdag
Vodafone 27,50 abo
Kan ook bij 22,50 maar daar heb ik niet genoeg aan!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Thanks!! Ja klopt, staat niet echt precies, maar beter dan niks. Thanks man![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:54 schreef mvc het volgende:
[..]
Aan zo'n 22,50 blijk ik dus ook niet genoeg te hebbenZou je zo'n abbo nog kunnen upgraden ?
Hmm, iemand quoten en dan mijn naam eronder zetten.. en het is niet eens midden in de nachtquote:
Kan je de vraag misschien herformulerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:55 schreef Robinho12 het volgende:
Ik heb een 1gb kaart erbij geokcht, maar zat ook zo'n m2 kaart bij, wat is dat?:O
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, iemand quoten en dan mijn naam eronder zetten.. en het is niet eens midden in de nacht
Of had je een speciale bedoeling?
Ik had het verkeerd gezien, ik snapte niet wat ik met die m2 adaptar voor ed memery stick moest doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je de vraag misschien herformuleren![]()
Ow zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:35 schreef Robinho12 het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gezien, ik snapte niet wat ik met die m2 adaptar voor ed memery stick moest doen
Die dingen heerschen echt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef dialMforMonkey het volgende:
Hoe is de geluidskwaliteit eigenlijk met de "buttplugs" ?
Ik neem dat ze trouwens dezelfde zijn als de sony mdr ex70?
Ik ken ze, maar ik vroeg me af hoe de geluidskwaliteit van de k800i dan is. Vergelijken met de gemiddelde mp3 speler.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die dingen heerschen echt!
Omgevingsgeluid is compleet afgesloten! Die bass![]()
![]()
En het zijn iderdaad dezelfde doppie's! Je krijgt er nog een zakkie losse rubbertjes bij![]()
Voor mensen met grote oren![]()
Er zit een equalizer, en stereo widening op! Denk dat je de K800i beter kan aanpassen dan een gemiddelde mp3 speler! Je kan gewoon een playlist aanmaken. Werkt allemaal vlekkenloos.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:17 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik ken ze, maar ik vroeg me af hoe de geluidskwaliteit van de k800i dan is. Vergelijken met de gemiddelde mp3 speler.
As with elke andere mp3 speler. Als ik eind van de maand wat geld over heb zal ik ze eens aanschaffenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Maar, let op: wel die buttpluggen of een andere set goeie dopjes kopen. Standaard meegeleverde headset zuigt.
Die zuigt inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef Robinho12 het volgende:
Is het ook bij jullie dat de videocamera een stuk minder kwaliteit is dan de fotocamra. Bij de videocamera krijg ik namelijk een slechterekwaliteit als ik een filmpje wil opnemen.
Nou, ik denk dat ie behoorlijk in de buurt komt van een mp3 speler als de iPod. Is een overhyped apparaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
As with elke andere mp3 speler. Als ik eind van de maand wat geld over heb zal ik ze eens aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |