hier veel info over de k800i (met dank aan Bravebart, schaamteloos gekopieerdquote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef marc1982 het volgende:
ziet er leuk uit
voor en nadelen t.o.v. w810 even bekijken..
Uuuuh huhquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
T68i was nog Sony zonder Ericsson
Klopt iddquote:
Niet helemaal. De T68 was alleen van Ericsson. De T68i was van SonyEricsson. De T68 heeft andere (tragere) software en een rubber aanvoelende achterkantquote:
Ow owkee, weten we dat ook weerquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Niet helemaal. De T68 was alleen van Ericsson. De T68i was van SonyEricsson. De T68 heeft andere (tragere) software en een rubber aanvoelende achterkant![]()
Als ik de meeste bronnen moet geloven is dit gewoon het final design en gaat dus zo op de markt komenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik begin me eigenlijk af te vragen of de foto's niet fake zijn. Ik ben een beetje rond gaan zoeken op het net en kom een aantal verschillende versies tegen die allemaal K800i worden genoemd. Ook omdat hij nog niet op de SE site staat vind ik een beetje vaag. Maargoed we zullen zien
Dit is één versie:
[afbeelding]
En dit is de meest waarschijnlijke/recente:
[afbeelding]
w810 / w950..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:18 schreef jap85 het volgende:
Als ze weer zon kut joystick hebben koop ik em cker niet, ik heb een t310, k700i en k750i gehad (heb ik nog steeds) en bij allemaal komt er op een gegeven moment stof onder te zitten waardoor ie niet goed (zeg maar gewoon slecht) reageert. Is wel wat te verhelpen met schoonmaken maar het is toch behoorlijk irritant. Volgende telefoon wordt wel weer SE maar dan een zonder joystick...
Enige verschil zit hem dus in het UMTS gebeuren (2e cam aan de voorkant )quote:K800 is a dual-mode UMTS/GPRS phone and the K790 is a Tri Band EDGE phone.
W810?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Maar welk toestel is dit dan
[afbeelding]
Of is dit een fake/proefmodel ?
Nee, zeker niet. Die ziet er heel anders uitquote:
Ik dacht Q2 2006. Dus dat zal wel mei/juni wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef Gelderland het volgende:
wanneer komt deze fone uit?
Hij zal een stukje duurder zijn dan de W810i. Ik denk dat hij gratis zal zijn met een 2-jarig Flex-25. Maar dat schat ik maar hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef Gelderland het volgende:
hmmmz en kan iemand al een schatting maken hoeveel zo'n toestel zou gaan kosten i.c.m 2 jarig-Flex-20 abbo (t-mobile?) Ik moet rond die tijd namelijkn nieuw abbo hebben
volgens mij is er nog geen offieciele release bekend..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:19 schreef BorisH het volgende:
hm...op 12 mei ga ik mijn abbo verlengen kan ik hem dan ook nemen? en voor hoeveel?
ik heb een 2-jarig contract bij kpn mobiel 42
Ik heb de 21e de K750iquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz oke, K700i heb ik nu momenteel, maar wil straks een andere hebbenkan mooi met de belastinggeld
![]()
dat dacht ik wel ja..quote:
Met de W810i niet; daar werden als eerste lading maar ongeveer 10 toestellen geleverd. Die waren dus binnen een dag al niet meer te krijgen...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
In het begin is het altijd wat lastig, hoewel ik dat met de w800i best mee viel vallen
10 per winkel zeker?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met de W810i niet; daar werden als eerste lading maar ongeveer 10 toestellen geleverd. Die waren dus binnen een dag al niet meer te krijgen...
Ja, 10 per winkel jaquote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
10 per winkel zeker?
Ik heb ze ruim op voorraad, zo hard gaan die dingen echt niet hier..
wat is het verschil tussen die phones?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef nielsharley het volgende:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/brand.php?brand_id=9ae154
en zie de K790i en de K800i
Lastig! Al Salesplaza.nl en Mobileplaza.nl geprobeerd te raadplegen. Ze hebben meestal de beste accessoires voor mobiele toestellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
graag doe ik ook een review. ps: weet jij of er ook een RS232 datakabel is voor de Ericsson T68, of alleen USB. en kan jij eraan komen voor weinig
over twee weken nog meer eens polsen wat de kosten/aanbiedingen zijn. m'n w800 abbotje loopt over een paar maanden af.quote:volgens telecomvergelijker.nl:
icm met een eenjarig Telfort 200 + 100 abbo a 25 euro per maand is de k800 gratis bij 2call.nl (totale kosten: 387,00 euro)
bij een tweejarig T-Mobile Relax 150 a 21,50 euro per maand is de k800 gratis bij belbeter.nl (totale kosten: 441,90 euro)
het toestel is nu los 406,00 euro
waar besteld?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:49 schreef berc het volgende:
Ik heb hem besteld. ze verwachten week 26
Hier ben ik het zeker mee eens.quote:The quality in k800i pictures is better in some way, but k750i has better pictures and focus. All pictures ive seen so far from k800 is just more pixels in the image, not really better at depth and so on in the images.
Ben ik het niet mee eens. Als je de foto's van de W900 en de K800 naast elkaar legt zie je duidelijk dat de W900 veel minder scherp is en een wat gele tint heeft (je kan het ook omdraaien en zeggen dat de K800 fletse foto's maakt).quote:Op zondag 9 juli 2006 01:15 schreef obl het volgende:
W900i:
[afbeelding]
k800(in 2MP gemaakt) :
[afbeelding]
Minolta Dimage 3.2 mp (ook in 2 MP genomen):
[afbeelding]
Het is duidelijk dat hier de W900 de mooiste foto maakt.
Er zit toch een gebruiksaanwijzing bijquote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Kaaatje het volgende:
hoi , ik had een vraag, miss weten jullie het,
ik heb hem dus die sony k800i, maar er zit toch een foto id op? maar hoe in godsnaam stel ik dat in, en die ringtones? ik snap nog echt geen hout van dit toesel, weet iemand war je makkelijke gebruiksaanwijzingen kunt vinden? ik had een samsung, vond die al erg omslachtig.........maar deze!!!!![]()
kijk effe op de site van SE dan..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Kaaatje het volgende:
ik heb hem dus die sony k800i, maar er zit toch een foto id op? maar hoe in godsnaam stel ik dat in, en die ringtones? ik snap nog echt geen hout van dit toesel, weet iemand war je makkelijke gebruiksaanwijzingen kunt vinden? ik had een samsung, vond die al erg omslachtig.........maar deze!!!!![]()
Leer eens Nederlands! Als je dat al moeilijk vind snap ik ook wel dat je geen kut van de K800i snapt. Navigeer eens rustig rond in je toestel en je komt vanzelf tegen wat waar zit.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Kaaatje het volgende:
Is je K800i toevallig van de vrachtwagen afgevallen? Lamme rat..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Kaaatje het volgende:
met de 810i kan het via telefoongeheugen. Lijkt me ook te gelden voor de 800i (ik krijg 2 schrijfstations erbij, een voor de foon, en eentje voor de mem stickquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:26 schreef berc het volgende:
Om foto's te transporteren naar je computer, moet er dan een memorykaart in de telefoon zitten of kan het ook vanaf de telefoongeheugen?
ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
met de 810i kan het via telefoongeheugen. Lijkt me ook te gelden voor de 800i (ik krijg 2 schrijfstations erbij, een voor de foon, en eentje voor de mem stick
same problem hiero, ik snap er niks van, op deze manier kan ik geen foto's op schijf zetten, weet iemand hier wat er aan de hand is, wat het probleem is?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef berc het volgende:
[..]
ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'
![]()
Hebben jullie de drivers op de bijgeleverde cd rom wel allemaal geinstalleerd? Heb dat gisteravond gedaan en het werkt gewoon alemaal prima. Komt dan een extra verwisselbare schijf "phone" bij. En voor je memorystick komt daarvoor dus ook nog eens een andere verwisselbare schijf bij. Maar die kun je dus alleen benaderen als je de memorystick erin hebt ztiten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef berc het volgende:
[..]
ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'
![]()
klopt dutchdevil. Ik ben gisteren bij de primafoon geweest, en ik denk ik morgen (Maandag) de k800i halen. wanneer krijg jij je 512mb kaartje binnen?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:10 schreef dutchdevil het volgende:
@utvoske: omdat ik nooit zo veel bel. Had bij Telfort altijd een abo van 200 minuten en daar maakte ik meestal nog niet de helft van op. Tevens is het bij Hi zo dat buitenalndse belminuten niet uit de bundel worden gehaald (en iik ben toch nog wel eens in Duitsland te vinden en wil ook nog wel graag op vakantie naar het buitenland gaan) en ik sms ook niet zo ontzettend veel dat Hi nou zo interessant voor me is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |