ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
met de 810i kan het via telefoongeheugen. Lijkt me ook te gelden voor de 800i (ik krijg 2 schrijfstations erbij, een voor de foon, en eentje voor de mem stick

same problem hiero, ik snap er niks van, op deze manier kan ik geen foto's op schijf zetten, weet iemand hier wat er aan de hand is, wat het probleem is?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef berc het volgende:
[..]
ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'
![]()

Hebben jullie de drivers op de bijgeleverde cd rom wel allemaal geinstalleerd? Heb dat gisteravond gedaan en het werkt gewoon alemaal prima. Komt dan een extra verwisselbare schijf "phone" bij. En voor je memorystick komt daarvoor dus ook nog eens een andere verwisselbare schijf bij. Maar die kun je dus alleen benaderen als je de memorystick erin hebt ztiten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef berc het volgende:
[..]
ik zie nu idd ook een schrijfstation verschijnen, alleen kan ik die niet openen vanwegen de mededeling 'plaats een schrijf of een ander geschikt medium in station F:'
![]()

klopt dutchdevil. Ik ben gisteren bij de primafoon geweest, en ik denk ik morgen (Maandag) de k800i halen. wanneer krijg jij je 512mb kaartje binnen?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:10 schreef dutchdevil het volgende:
@utvoske: omdat ik nooit zo veel bel. Had bij Telfort altijd een abo van 200 minuten en daar maakte ik meestal nog niet de helft van op. Tevens is het bij Hi zo dat buitenalndse belminuten niet uit de bundel worden gehaald (en iik ben toch nog wel eens in Duitsland te vinden en wil ook nog wel graag op vakantie naar het buitenland gaan) en ik sms ook niet zo ontzettend veel dat Hi nou zo interessant voor me is.

Valt wel mee hoor, ik heb em zelf gehadquote:Op zondag 23 juli 2006 23:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is die bult van de camera nou echt hinderlijk, of is het meer een esthetisch probleem?

Ik raad je niet aan om die bijgeleverde software te gebruiken, overzicht vind ik bar slecht etc etc.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef wouter1988 het volgende:
Vandaag ook mijn K800i ontvangen en hij ziet er werkelijk fantastisch uit
Maar nu is mijn vraag. Om muziekbestanden enz. naar mijn mobiel te verplaatsen (vanaf de computer) moet je programma's installeren via de cd-rom. Nu wil het dat het 1e programma alleen werkt onder service pack 2 van Windows. Alleen als ik die wil installeren zegt hij dat de productcode niet juist is :|
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

kijk eens in opties en in het dropdown menu staat daar een poort met je foon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:45 schreef wouter1988 het volgende:
hoe kun je via dat programma dan in je telefoon komen?
Ik neem aan je start het programma op en dan kies je voor verbinden. Heb de usb-kabel aangesloten op de computer. Nu is het probleem dat hij dan zegt identificatie gsm mislukt.

Opties van de telefoon of van het programma?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:48 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
kijk eens in opties en in het dropdown menu staat daar een poort met je foon?

deze zit ook alleen bij de KPN en Hi versie. Bij andere providers dus niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef Graftak72 het volgende:
Heb ook een K800i maar euhm waar zien jullie dat kaartje om extra 512 mb te kunnen krijgen.
Zit zo ver ik gezien heb niet bij mij in de doos.

Sweetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik raad je niet aan om die bijgeleverde software te gebruiken, overzicht vind ik bar slecht etc etc.
Ik raad je aan om My Phone Explorer te gebruiken
Voordelen zijn enorm.
[afbeelding]
Je kunt meer dan 5 smsjes tegelijk verzenden via de pc, je kunt contacten toevoegen via de pc, films en afbeeldingen, foto's etc etc kun je ook met behulp van dit programma makkelijk erop zetten, daarnaast kun je je schrijfruimte bekijken, hoeveel MB je nog over houd, dit wordt erg mooi weergegeven!
[afbeelding]
Ook de batterijenstatus kun je opvragen etc etc etc. Kort gezegt: Je kun gewoon alles uit je telefoon op je pc weergeven!
Oke de afbeelding duits, maar NL ondersteuning is ook zeker aanwezig. Kortom: AANRADER!
Ik heb dit programma met volle trots gebruikt, en als ik eerlijk moet zijn mis ik em wel enorm (heb nu de Samsung D600). Helaas ondersteund dit programma niet de Samsung etc, anders had ik dit programma nog steeds gebruikt.
Veel succes!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |