het is gewoon een allemactige k*t marketing strategiequote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef Mute_Me het volgende:
boeiend, de mensen die zo naief zijn een lening af te sluiten moeten dat toch zelf weten??
Juist niet, het is een erg goede strategie, aangezien het volgens mij veel klanten opleverd. Niets mis mee hoor een lening, zolang je maar het overzicht kan houden en de maandelijkse lasten goed kan dragen. Daarnaast moet je rekening houden met het risico, als je bijvoorbeeld een auto koopt van je lening en je rijdt dat ding de volgende dag totall loss dan zit je nog steeds vast aan je lening. Het is een keuze van die mensen zelf, of ze zelf ook capabel genoeg zijn om die nemen is een ander verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef Tube het volgende:
[..]
het is gewoon een allemactige k*t marketing strategie![]()
Mensen kunnen toch ook zelf nadenken? De overheid hoeft niet alles voor te kauwen hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 14:15 schreef Pronk het volgende:
Dit soort bedrijven maken heel veel mensen helemaal kapot. Ik begrijp niet dat dit soort reclames niet al lang veboden zijn.
Dat werkt voor 1 jaar, die 1,9% is op basis van een hypothecaire lening met een rentevaste looptijd van 12 maanden. Daarna moet je deze weer afsluiten, inclusief afsluitkosten. En als je nu ¤100 per maand aflost en de rente gaat omhoog naat 4% betaal je dus heel veel meerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:17 schreef boyv het volgende:
Ik zag laatst dat ik bij Leen () van Frisia tegen 1,9% kan lenen. Mooi stashen op een spaarrekening en winst trekken dus. Of werkt dat niet zo?
Min of meer niet nee, of je moet hypotecaire zekerheid hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:17 schreef boyv het volgende:
Ik zag laatst dat ik bij Leen () van Frisia tegen 1,9% kan lenen. Mooi stashen op een spaarrekening en winst trekken dus. Of werkt dat niet zo?
Da's het mooie, je hoeft het helemaal niet terug te betalen, het is namelijk aflossingsvrij.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:07 schreef Tube het volgende:
maar goed, ik zap eigenlijk altijd meteen bij wat voor reklame, ben het met je eens dat er mensen/gezinnen naar de vernieling worden geholpen hiermee.... Er wordt namlijk niet bij verteld dat je het ook moet terug betalen...
Nederland moet dus blijkbaar tegen zijn eigen grote horde randdebielen beschermd worden?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef mhr-zip het volgende:
Mja, sommige mensen geloven dit gewoon...... En die mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden.
JIJ hebt de intellegentie, om die afweging te maken........quote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef nweenink het volgende:
[..]
Mensen zijn naar mijn idee zelf verantwoordelijk voor hun eigen daden, dus ook voor het feit dat ze teveel geld uitgeven dat ze niet hebben.
Van Frisia, of Postkrediet? Ik neem ze allebei wel een keer op met m'n mobielquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef boyv het volgende:
Heeft iemand dat deuntje misschien? Vette beltoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |