Laat je niet zo kennenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef thaduck het volgende:
'Tis stiiihilll in Friesland!'
Ow wacht, ze zijn de hartjes aan het opblazen in die absurde vlag van ze![]()
Enige voordeel is dat de keeper bekend is natuurlijk van Vitesse. Maar of dat helptquote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gokje wordt lekker druk @ galgenwaard gok ik vrijdag
Hoop dat dat het steuntje wordt voor FCU , vitesse kan wel heel lastig worden btw
Ik kon niet bij de wedstrijd zijn vandaagquote:
Nergens, die issur nie altijd hequote:Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik kon niet bij de wedstrijd zijn vandaag
Waar was trouwens het luchtalarm?
Maar wtf is Braun????quote:Op zondag 26 maart 2006 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Braun gaat ook naar FCU - RKC btw
Voor de liefhebbers
Reactie BrauN:quote:Op zondag 26 maart 2006 23:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Maar wtf is Braun????
Bedoel je Braun Oral B? Ik denk dat die niet door de beveiliging komt![]()
Ik kijk liever, dan dat ik erover lul en zulksquote:Op zondag 26 maart 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo kom jij ook eens een x hier zeg![]()
Goed he van Utrecht
Nee, is een zwartwit foto uit 1932 dat zie je toch???quote:Op maandag 27 maart 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
Is die foto van gisteren?
Wat zegt het dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Jezus, kutwedstrijd en met mazzel in de laatste seconde winnen en dan zo'n foto
Dat zegt veel
Dat zie ik niet op die foto, dat had je wel verwacht inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frustratie...
Gewoon blijdschap na een gewonnen wedstrijd en een geintje van Van den Bergh met een fotograaf. Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Dat zegt veel
Jij komt wat gefrustreerd over. Niet als troll bedoeld, maar gewoon even een vaststelling. Zit het zo diep dat FCU momenteel boven Heerenveen staat?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zie ik niet op die foto, dat had je wel verwacht inderdaad.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij komt wat gefrustreerd over. Niet als troll bedoeld, maar gewoon even een vaststelling. Zit het zo diep dat FCU momenteel boven Heerenveen staat?
Vanwaar dan al die verzuurde posts in dit topic?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom zou ik gefrustreerd zijn? We hebben gewonnen van Twente dit weekend, de play offs zijn nagenoeg zeker. En dat na de winterstophandelsbeurs, nee, mij hoor je niet klagen.
Er wordt altijd gezegt kampioen word je door ook de slechte wedstrijden te winnnen. Misschien geldt dat ook wel voor de 5 de plaats. Maar goed ook heerenveen heeft het nog in eigenhand hoor. Dus ff uithuilen in je eigen topic en dan volgende week weer lekker je ploeg in het stadion aanmoedigen.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Schaamteloosheid, geen realiteitszin, arrogantie en overmoed.
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vanwaar dan al die verzuurde posts in dit topic?
Trollestein? Je kan beterquote:Op maandag 27 maart 2006 10:00 schreef Eilanden het volgende:
SCH moet gewoon wat te zeiken hebben over Utrecht en elke dag draait hij aan het 'rad van trollestein' om weer een nieuw onderwerp te hebben om over te zeuren![]()
Je hebt wel een zuig-fixatie he?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.
Nee, overdreven verzuurd. Scoren in de 94e minuut is niet verboden en slechte wedstrijden winnen is ook 'n kwaliteit. Alsof FCU de enige ploeg is die slechte wedstrijden wint...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Realistisch en kritisch bedoel je. Eigenschappen waar Utrecht-supporters een puntje aan kunnen zuigen.
Ik denk dat de meeste SCH dan toch niet zo goed kennenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
Heren hap toch niet zo. Anders ga ik nog echt denken dat jullie op Ajax beginnen te lijken hoor! Jullie kennen SCH toch.
Kom dan ook het topic niet vol spammen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef SCH het volgende:
Zonder mij bloedt het meteen dood, stelletje saaineuzen
Wat moet jij trouwens met een clubcard van FC Utrecht ?????quote:
Ja dat is toch logisch; je zit 90 minuten te wachten op die goal, in de aller, allerlaatste minuut scoor je hem alsnog, dan ben je echt blij; bovendien zit je dan na de wedstrijd nog in de roes van dat ene doelpunt.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Dat zegt veel
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:14 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wat moet jij trouwens met een clubcard van FC Utrecht ?????
de enige neus hier ben jij als ik al dat gerel zo eens nalees...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef SCH het volgende:
Zonder mij bloedt het meteen dood, stelletje saaineuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |