Persoonlijk vind ik een deadline wel fijn, anders neem ik gerust mijn hele leven de tijd. ;-)quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of we houden ons verder niet aan de maanden, maar nemen gewoon de tijd die er elke keer nodig is.
Deadlines zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Pauline het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een deadline wel fijn, anders neem ik gerust mijn hele leven de tijd. ;-)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadlines zeker, maar als we die gewoon per ronde afspreken, en ons niet per see binden aan een maand.
Da's wel lastig voor als je een keer niet meedoet en het niet bijhoudt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Of we houden ons verder niet aan de maanden, maar nemen gewoon de tijd die er elke keer nodig is.
Ja, maar dan kan je het gewoon ook navragen, of in het centrale topic kijken (als dat wordt bijgehoudenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's wel lastig voor als je een keer niet meedoet en het niet bijhoudt.
Dat was ook mijn oorspronkelijke plan toen ik de spelregels aan het maken was.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadlines zeker, maar als we die gewoon per ronde afspreken, en ons niet per see binden aan een maand.
Mijn vraag wordt geloof ik stelselmatig genegeerd hier...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
Maar tot wanneer kunnen we nu stemmen? Of loopt die termijn totdat ik heb gestemd? In dat geval zal het wel na het weekend worden, want vanavond en morgenavond heb ik weinig tijd om te lezen (heb wel alles uitgeprint), en het weekend ben ik niet online...
Uiteraard, maar het is minder onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef p-etr-a het volgende:
Dat vind ik zelf ook een groot voordeel Sweet16, want ook al zal je het nooit kunnen bewijzen komt het vast voor dat mensen op vrienden stemmen.
UHmm, er is pas 5x gestemdquote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is al duidelijk tot wanneer er gestemd kan worden?
Laten we dat maar doen, ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, er is pas 5x gestemd
Zelfs Erik die zo aan het zeuren was heeft nog niet gestemd volgens mij
Dus ja, nog maar tot woensdag wachten dan??
Indirect toch nog een antwoord op mijn vraag!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
UHmm, er is pas 5x gestemd
Zelfs Erik die zo aan het zeuren was heeft nog niet gestemd volgens mij
Dus ja, nog maar tot woensdag wachten dan??
Nu je het zegt, erg veel "ik" inderdaad. Zelf heb ik hier geen moeite mee, het was me dus ook nieteens opgevallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de verhalen overigens wel heel moeilijk om uit te kiezen....ik hou namelijk niet zo van de 'ik-vorm' in een verhaal. Ik kan er niets aan doen, ik vind dat bij voorbaat moeizaam lezen![]()
Niet iedereen heeft al gestemd.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:10 schreef Pauline het volgende:
Ik dacht dat iedereen die heeft meegedaan ditmaal ook zou stemmen? Blijkt niet uit het aantal stemmers, jammer.
In IDO.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand Tha-Erik nog ergens gezien??
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Trouwens, ik ben echt nog van plan om te stemmen, maar komt het er gewoon niet van. Druk school, thuis, alles. Het zit niet helemaal mee, maar ik ben écht van plan om te stemmen.![]()
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt nog minder dan 12 uur de tijd..
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....quote:
Ja, nou, het kost tijd en concentratie voor mij om de inzendingen door te nemen. Aangezien ik de laatste tijd beide tekort kom...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik hou jou in de gaten. Eerst zeuren en dan niet stemmen....
Dat weet ik, dat is ook duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Inzendingen plaatsen doe ik ook niet met een vingerknip..
Pardon? Ik neem aan dat iedereen toch blij was toen het er stond? En de vragen naar wanneer het geplaatst zou worden zijn niet om druk op jullie uit te oefenen, maar uit enthousiasme naar een wedstrijd.quote:Daar kregen Isa en ik ook niet veel begrip voor
Ze zeggen 1 tot 2 weken... dus dat zullen wel maanden zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |