Hey... was jij geen Morettifan? Of was alleen Sai dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
9. Caro Diario vs. Swimming with Sharks
Ik vind La Stanza del Figlio erg goed, maar om dan meteen van een Moretti-fan te spreken, is misschien wat overdreven. Het zal wel die ene zonder ntOfKillers zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hey... was jij geen Morettifan? Of was alleen Sai dat?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Ronde 1
aka als de ronde waar het echte werk begint en voor de organisatie het meeste werk is.
1. Ed Wood vs. Wolf
2. Shallow Gravevs. True Lies
3. Hoop Dreams vs. The River Wild
4. Utomlyonnye solntsem (Burnt by the sun) vs. The Ref
5. Jui kuen II (Drunken Master II ) vs. The Paper
6. The Browning Version vs. The Mask
7. Il Postino vs. The Client
8. Nattevagten (Nightwatch) vs. The adventures of Priscilla, Queen of the Desert
9. Caro Diario vs. Swimming with Sharks
10. Heavenly Creatures vs. Speed
11. The Madness of King George vs. Serial Mom
12. Fresh vs. S.F.W.
13. Chung hing sam lam (The Chungking Express) vs. Rudyard Kipling's Jungle Book (NIET de Tekenfilm!!!)
14. Trois Couleurs: Rouge vs. Priest
15. Pulp Fiction vs. No Escape (Escape from Absolom)
16. The Lion King vs. Natural Born Killers
17. Heisei tanuki gassen pompoko (Pom Poko, The Raccoon War) vs. Mute Witness
18. Clerks vs. Muriel's Wedding
19. Léon vs. Maverick
20. Quiz Show vs. Lisbon Story
21. La Reine Margot vs. Legends of the Fall
22. Once Were Warriors vs. Killing Zoe
23. Yin shi nan nu (Eat Drink Man Woman) vs. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles
24. The Hudsucker Proxy vs. In the Mouth of Madness
25. The Shawshank Redemption vs. Four weddings and a funeral
26. Bullets over Broadway vs. Fatherland
27. Dellamorte, Dellamore vs. Farinelli
28. Ladybird, Ladybird vs. Exotica
29. Huozhe (To Live) vs. Der Bewegte Mann
30. The Crow vs. Death and the Maiden
31. Forrest Gump vs. Ace Ventura: Pet Detective
32. Trzy kolory: Bialy vs. 06
Bij gelijkspel volgt een shoot-out. Tot ik geen zin meer heb om te wachten en dan imdb cijfer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, duel 4 staat nog 0-0. Wat ga je doen als dat zo blijft?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Burnt by the Sun nog ergens liggen, ik kijk 'm wel. Op een DVD samen met Urga.
Geen Priscillaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:22 schreef Sai het volgende:
* Ronde 1
aka als de ronde waar het echte werk begint en voor de organisatie het meeste werk is.
2. Shallow Grave vs. True Lies
10. Heavenly Creatures vs. Speed
15. Pulp Fiction vs. No Escape (Escape from Absolom)
18. Clerks vs. Muriel's Wedding
19. Léon vs. Maverick
25. The Shawshank Redemption vs. Four weddings and a funeral.
Ik, maar ik mag niet stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hey... was jij geen Morettifan? Of was alleen Sai dat?
Waarom?! Van alles wat ik heb gehoord is The River Wild echt matige zooi, en nu moet ik het gaan kijken om ervoor te zorgen datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:40 schreef japzooi het volgende:
3. Hoop Dreams vs. The River Wild
Hmm. Toen ik zei dat je vast een aantal films met Strathairn had gezien, had ik o.a. River Wild in m'n hoofd. Oh well.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Sai het volgende:
Waarom?! Van alles wat ik heb gehoord is The River Wild echt matige zooi, en nu moet ik het gaan kijken om ervoor te zorgen datHoop Dreams
er niet uit gaat.
.
Goede keuze.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Gorro het volgende:
21. La Reine Margot vs. Legends of the Fall
Je zou ook kunnen zeggen dat NBK een slechte bewerking is van een tarantino-script (dat zegt Quentin zelf er tenminste ook over)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tegen (bijna) elke andere Disney had NBK gewonnen, maar de Lion King is nu eenmaal de beste Disney ooit.
Jij bent zeker zo iemand die alles dat Tarantino aanraakt verafgoodtquote:Op zondag 12 maart 2006 02:32 schreef kamagurka het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat NBK een slechte bewerking is van een tarantino-script (dat zegt Quentin zelf er tenminste ook over)
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:53 schreef California het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die alles dat Tarantino aanraakt verafgoodt.
Maar aangezien ik dat niet vind, zeg ik dat niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat NBK een slechte bewerking is van een tarantino-script (dat zegt Quentin zelf er tenminste ook over)
Ja, inderdaadquote:Op zondag 12 maart 2006 02:53 schreef California het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die alles dat Tarantino aanraakt verafgoodt.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Ronde 1
De Uitslag
12. Fresh vs. S.F.W. 0-1
Jij weigert een film te gaan zien, maar jij kan daar niets aan doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef ranja het volgende:
Tja. Het nadeel van niet kunnen stemmen is dat een top 10 film er uit kan vliegen tegen een film die je weigert te gaan zien zonder dat je er iets aan kunt doen.
Het nadeel van wel kunnen stemmen is dat je mogelijk nu al een keuze moet maken tussen 2 top 10 films.
Ehm. Zoietsquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jij weigert een film te gaan zien, maar jij kan daar niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |